• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    ik vind het nogsteeds eng eigenlijk...

    ik ben Bi.. maar toch.. op de 1 of andere manier vind ik het ook doodeng :| van mezelf dan hea..


    I Need To Shot Someone

    Ik ben er nog steeds niet over uit x]


    Lalalalalalalala.

    RESPECT!

    ik ben ook bi ..:P

    het eergste is ik had ooit met me bf gezoend en nou wilt ze me niet meer spreken of zien omdat ze bang is dat het weer gaat gebeuren terwijl zij mij had gezoend:S daardoor wwas ik dus en van me liefste bf's kwijt.:(

    achja leven is hard.

    Dude, dat suckt echt ):


    Mew <3

    van mij weten tot nu toe vooral mijn beste vriendin, Laura en jullie het. ik ga het namelijk niet op mijn netlog zetten, want ik vind het nogal gevaarlijk om dat hier te doen.

    hier in Roeselare is het gevaarlijk om 'anders' te zijn :'D
    ze kloppen u zomaar in elkaar enzo dusja..

    en ik dan? (huil)

    (...)
    en ik dan? (huil)
    jij hoort bij jullie schat <3
    met jullie bedoel ik dus quizlet ^^

    RESPECT!

    ik ben ook bi ..:P

    het eergste is ik had ooit met me bf gezoend en nou wilt ze me niet meer spreken of zien omdat ze bang is dat het weer gaat gebeuren terwijl zij mij had gezoend:S daardoor wwas ik dus en van me liefste bf's kwijt.:(

    achja leven is hard.


    ik had ook met mijn bestie gezoend.
    dinsdag was dat nog :')
    naja, ik ben haar niet kwijt. <3

    Ik ben er nog steeds niet over uit x]


    ik ook nie hoor siham x3


    We can only learn to love by loving.

    Hmm Ik wist het eerst niet..Maar eind November 2008 of half november kwam ik er8er dat ik toch bi ben

    ik ben ook Bi

    Ik lekker niehiet x]
    Like, sommige hier zijn het echt, 3 kwart is het omdat iedereen het is x]


    Your make-up is terrible

    ik ben hoe dan ook hetero.. I'n not sure about the girls site,.. ik ben egt een twijfellaar^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    je weet het al(like duh x3)
    ja ik ben ook bi :P
    -voelt zich zo droog om te reageren op deze topic xD-
    waarom ben je niet op sms :(
    ik mist jouw!:O

    WirBleibenImmer(H)Xx Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ben bi ;)


    Candycorekid.

    Ik ben geen bi of lesbie maar er zijn genoeg mensen die het hier wel zijn. (ik ga geen namen noemen, diegene die t zijn mnoeten maar zelf iets zeggen)

    Ik heb er totaal geen problemen mee dat er mensen zijn met een andere geaardheid. Als ze maar gelukkig zijn :)

    Zelf heb ik wel eens getwijfeld, maar ik weet nu zeker dat ik toch echt hetero ben.



    Hier wil ik op terug komen..
    ik ben namelijk helemaal geen hetero, maar in die tijd zat ik nog in mijn ontkenningsfase..
    ja sorry dat ik heb gelogen erover, maar er zijn steeds meer mensen bi tegenwoordig en ik dacht dat het bij mij dan toch al niet meer geloofwaardig zou zijn.
    ik heb al een coming out gehad voor een paar mensen. Zoals m'n vader en moeder bv.


    It's heavy but you are not the only one

    Weetje, ik weet dat op 15 jarige leeftijd niet, dar hb ik meer ervaring voor nodig. Bijv. keer met eem meisje zoenen... Daarna zie ik wle verder x'D


    Tears are crashing out of my eyes