• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Ik denk s0ms dat ik bi ben, maar miss vind ik die meisjes gwn alleen m0oi of sexy.. Maar echt een relatie?? Dat denk ik niet.. Dan ben k hetero,, ^^ maar heb nix tegen anderen die bi of lesbisch zijn.. K vin t Goed als ze het durven te zeggen..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ah dat had/heb ik ook.
    Ik vind meiden soms gewoon veel mooier dan jongens o.o Like, wij girls hebben teminste een figuur. U.U
    En ja Máriko is gewoon helemaal het einde <3 ^^

    Wat maakt het uit of je Bi bent? Bij mij toen in de klas was er een jongen en die was bi en later homo. We accepteerden hem. Maar er zijn altijd wel mensen die zeggen: Ieuw zit je naar me te kijken?
    Dan moet je gewoon zeggen dat je niet gelijk op iedereen hoef te zijn.
    En ik denk dat je het maar als eerst aan een goede vriendin of je ouders moet vertellen. Als die er normaal over doet dan lucht dat op en heb je meer moed om het aan anderen te vertellen.

    Ik denk s0ms dat ik bi ben, maar miss vind ik die meisjes gwn alleen m0oi of sexy.. Maar echt een relatie?? Dat denk ik niet.. Dan ben k hetero,, ^^ maar heb nix tegen anderen die bi of lesbisch zijn.. K vin t Goed als ze het durven te zeggen..^^

    dat heb ik ook xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    wauw,
    jullie hebben zoveel lef he,
    ik zou het niet eens durven te zeggen.
    ik ben wel blij dat hier mensen zijn die mij snappen ^^

    ik heb wel al verteld aan een vriendin van me,
    dat ik met een meisje heb gezoent maar niet dat ik bi ben, een vriend van ons was erbij.
    die vriendin van me reageerde goed, maar die vriend keek me vies aan, uiteindelijk heeft hij het kunnen accepteren dat ik gezoent heb met een meid nadat ei me een week ontliep. Ik ben bang voor zijn reactie als ik vertel dat ik bi ben.

    Hm ja, van mij wist iedereen het al wel. Ik ben like, té aanhankelijk. Maar niemand boeide het echt. ^^

    en zoals iemand al eerder zei, je valt voor iemands persoonlijkheid, niet geslacht. wat maakt het uit. ik zelf zou het niet erg vinden moest ik zelf bi zijn of een vriendin van me. daar is niets mis mee. mijn ma haar nicht is lesbish en getrouwd met een vrouw die zijn perfect gelukkig, zie niet in waarom ze met een man zou moeten trouwen als ze met een vrouw zo gelukkig kan zijn. en bi zijn is toch leuk niet, je kan zowel naar meisjes als jongens kijken. (H)(K)

    jaa, het is ook leuk,
    maar soms denk je dan wel, valt het niet teveel op,
    als nog niemand het weet.
    da's wel kut

    Hm ja, klopt.
    Maar trouwens, heeft hier verder níemand een vriendin? o.o

    uhh.. Ik hád een vriendin xD:X Maar ik ben dus ook like.. uhmm half een soort van bi.. Ik merk wel dat hou ouder ik word hoe minder ik van jongens moet hebben. haha xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb een vriendin gehad :P

    ... iemand nog een verhaal? of iets anders wat je kwijt wil?

    Máriko is vet lief :3
    [/vette info :'D]

    En homo jongens zijn sexy.

    Hm ja, klopt.
    Maar trouwens, heeft hier verder níemand een vriendin? o.o

    ik nu niet maar vorig jaar wel O.o ik weet eigelijk niet wat ik ben de ene keer vind ik een jongen heel leuk dan een meisje x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.