• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Laat me raden, Katelijn?
    whahaha:P met wie zou de rest heir wel eens willen zoenen, buiten TH en Alex Evans of andere bands, gewoon welk meisje zou je wel eens willen zoene.


    Oké.. je vroeg erom xD..

    Katelijn xD [ja duh]
    Bill Kaultiz [als het een meisje was]
    Tuomas holopainen
    EN omg.. NENA xD [oké ik ben echt gestoord maar zij is zoo.. omg zij is zoo sexy :3]

    en voor de rest laat ik het hierbij voro ik me dadelijk nog kapot schaam xD.


    Wie du mir, so ich dir.

    whahaha
    okéééé ik ook Bill, (A) hijs de lekkerste,
    en nena :O nog niet eens aan gedacht,
    you're right girl.
    btw, iedere hater zegt: Bill is gay
    iedere fan zegt:"hijs hetero,
    maar wat nou als ie bi is daar denkt niemand aan,
    sorry schoot ineens in me hooft,
    haat me nu niet, çuz i love Bill

    whahaha
    okéééé ik ook Bill, (A) hijs de lekkerste,
    en nena :O nog niet eens aan gedacht,
    you're right girl.
    btw, iedere hater zegt: Bill is gay
    iedere fan zegt:"hijs hetero,
    maar wat nou als ie bi is daar denkt niemand aan,
    sorry schoot ineens in me hooft,
    haat me nu niet, çuz i love Bill
    Nena is like.. Halleluja.. Praise the lord.. special thanks to jezus..

    Alleen.. een nadeel.. Die snol is 48 x_X en ze heeft vier kinderen!! EN een hele enge vriendxD..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Echt man ik heb dik respect voor homo's, bi's of lesbi's.

    Met name als ze het durven te zeggen. Tegenwoordig is het geleik dikke pesterijen als iemand homo ofzo is. Dan denk ik van jezus doe even normaal. Ik bedoel.... Het zijn doodgewoon ook mensen?

    Ik heb 2 vriendinnen die bi zijn waarvoor ik zekers gespect heb en ik heb ook veel matties waarvan ik zeker weet dat er misschien wel een homo of bi tussen zit. En het hele dorp weet dat ik een gul, rustig en vriendelijk persoon ben die geheimen bewaart. Wat er ook gebeurt. ( Soms wel beetje aan de agressieve kant maar daar maken mensen het dan ook zelf na ;) )

    Dus mensen verdoe je tijd niet om homo's, bi's en lesbi's belachelijk te maken. Besteed je tijd gewoon nuttig. Daar kom je veel verder mee ;).


    ( En zie ik haatberichtjes in dit topic? geef ik je geleik een forum ban! Ik weet t'is hard maar ik kan er echt niet tegen als mensen elkaar zwart gaan maken om iets waar hij of zij niks aan kan doen. )

    Amen.. Ik heb gesproken ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Echt man ik heb dik respect voor homo's, bi's of lesbi's.

    Met name als ze het durven te zeggen. Tegenwoordig is het geleik dikke pesterijen als iemand homo ofzo is. Dan denk ik van jezus doe even normaal. Ik bedoel.... Het zijn doodgewoon ook mensen?

    Ik heb 2 vriendinnen die bi zijn waarvoor ik zekers gespect heb en ik heb ook veel matties waarvan ik zeker weet dat er misschien wel een homo of bi tussen zit. En het hele dorp weet dat ik een gul, rustig en vriendelijk persoon ben die geheimen bewaart. Wat er ook gebeurt. ( Soms wel beetje aan de agressieve kant maar daar maken mensen het dan ook zelf na ;) )

    Dus mensen verdoe je tijd niet om homo's, bi's en lesbi's belachelijk te maken. Besteed je tijd gewoon nuttig. Daar kom je veel verder mee ;).


    ( En zie ik haatberichtjes in dit topic? geef ik je geleik een forum ban! Ik weet t'is hard maar ik kan er echt niet tegen als mensen elkaar zwart gaan maken om iets waar hij of zij niks aan kan doen. )

    Amen.. Ik heb gesproken ;).


    dankjeeeee :P

    (...)Nena is like.. Halleluja.. Praise the lord.. special thanks to jezus..

    Alleen.. een nadeel.. Die snol is 48 x_X en ze heeft vier kinderen!! EN een hele enge vriendxD..

    x.


    die vriend is ook eng :|

    (...)

    die vriend is ook eng :|
    Weetje ik heb een idee.. We vermoorden hem.. Jij gaat weer terug naar huis en ik blijf achter om Nena te troosten xD.. Is dat geen goed idee xD?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Weetje ik heb een idee.. We vermoorden hem.. Jij gaat weer terug naar huis en ik blijf achter om Nena te troosten xD.. Is dat geen goed idee xD?


    NEEEEEEEEEEEE, we troosten haar samen, maar ze mag niet weten dat wij hem hebben vermoord. Dan ga jy haar kinderen troosten terwijl ik haar kus, ookal is ze 48 BOEIT ME NIET xD, das pas een goed idee ^^

    (...)

    NEEEEEEEEEEEE, we troosten haar samen, maar ze mag niet weten dat wij hem hebben vermoord. Dan ga jy haar kinderen troosten terwijl ik haar kus, ookal is ze 48 BOEIT ME NIET xD, das pas een goed idee ^^
    Whaha omg.. ik heb dus serieus.. verhalen op mijn account staan :').. Die over Nena gaan xD.. Ze heten NENA-CEST ddus de rest kun je wel raden.. Nouja.. haar dochter.. Larissa die is 18.. en die is niet zo heel lelijk ofzo xD.. dus nou misschien word ik ht daar wel mee eens..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    volgens mij heb ik je verhalen eens gedaan :P,
    maar Larissa is helemaal niet lelijk, maar der ma is like..
    God Prayed when he send his last female angel down,
    and blessed her with a perfect voice.
    She's so wooooooooooooow

    volgens mij heb ik je verhalen eens gedaan :P,
    maar Larissa is helemaal niet lelijk, maar der ma is like..
    God Prayed when he send his last female angel down,
    and blessed her with a perfect voice.
    She's so wooooooooooooow
    Whaha ja echt.. Omg.. waarom weet jij zo veel van nena? Ben jiij ook zo'n enge Nena-stalker als ik? Tof.. kom dan gaan we naar der huis xD.. Ik weet waar ze woont xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Whaha ja echt.. Omg.. waarom weet jij zo veel van nena? Ben jiij ook zo'n enge Nena-stalker als ik? Tof.. kom dan gaan we naar der huis xD.. Ik weet waar ze woont xD


    Jaaaaaa *stalkstalk*
    ik weet dan net der adres niet :P
    oké wanneer gaan we? vannacht om 12 uur ^^
    ik zweer der vriend bezorgd me koude rillingen,
    en dat van Christopher vond ik zó erg, but now she's blessed with 4 other little angels

    (...)

    Jaaaaaa *stalkstalk*
    ik weet dan net der adres niet :P
    oké wanneer gaan we? vannacht om 12 uur ^^
    ik zweer der vriend bezorgd me koude rillingen,
    en dat van Christopher vond ik zó erg, but now she's blessed with 4 other little angels
    Daar heb ik trouwens een quizlet over.. Nu we het over CHris hebben xD. Hij heet [TH]The Story of a dying angel xD.

    Philipp Palm.. Jij bent officieel eng verklaard. *duwt een stempel op het voorhoofd van Philipp*


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Daar heb ik trouwens een quizlet over.. Nu we het over CHris hebben xD. Hij heet [TH]The Story of a dying angel xD.

    Philipp Palm.. Jij bent officieel eng verklaard. *duwt een stempel op het voorhoofd van Philipp*


    ik weet zeker dat ik je quiz over Chris heb gemaakt,
    wow echt hard, zo mooi..

    mwuahahaha, you bastard, you don't deserve her.
    *duwt Phillipp van hoge rots*(baby)

    (...)

    ik weet zeker dat ik je quiz over Chris heb gemaakt,
    wow echt hard, zo mooi..

    mwuahahaha, you bastard, you don't deserve her.
    *duwt Phillipp van hoge rots*(baby)
    Nou even voor de duidelijkheid.. vandaag en gister.. kreeg ik inspiratie.. hijs nu af ott 35.. dus if you'd like kun je hem maken..

    *geef Philipp nog een trap na*


    Wie du mir, so ich dir.