• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Ja irritant is dat he? o.o
    Maar meiden snappen het zoveel beter. Dat vind ik echt een grote plus.

    ... iemand nog een verhaal? of iets anders wat je kwijt wil?
    Nou.. een verhaal.. Ik vind dus.. Katelijn van de jeremy's onwijs schattig en onwijs lief. Vraag me niet waarom.. maar dat is ze gewoon [/smelt]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja irritant is dat he? o.o
    Maar meiden snappen het zoveel beter. Dat vind ik echt een grote plus.

    Jaa ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ben Bi! xD
    Okéé dii kwam er droog uit! :o


    If music be the food of love, play on!

    Vet cool 8D
    [/net zo droog]

    I Love My Baby Girl <3


    Bored.

    mariko ben jij er ook (doeg)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)Nou.. een verhaal.. Ik vind dus.. Katelijn van de jeremy's onwijs schattig en onwijs lief. Vraag me niet waarom.. maar dat is ze gewoon [/smelt]


    weetje wie pas schattig is Ayumi Hamasaki, zij is über cute met haar zou ik best wel eens willen zoenen :$

    (...)

    weetje wie pas schattig is Ayumi Hamasaki, zij is über cute met haar zou ik best wel eens willen zoenen :$
    Oké ik kende haar nog niet. Maar ik-zonder-leven heeft even gegoogled.. En wat is zij schattig :3. Nou ik bespaar je de moeite om neer te zetten met wie ik zou willen zoenen xD..
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Laat me raden, Katelijn?
    whahaha:P met wie zou de rest heir wel eens willen zoenen, buiten TH en Alex Evans of andere bands, gewoon welk meisje zou je wel eens willen zoene.

    mariko ben jij er ook (doeg)

    Ja, ik ben er ook n_n


    Bored.

    Laat me raden, Katelijn?
    whahaha:P met wie zou de rest heir wel eens willen zoenen, buiten TH en Alex Evans of andere bands, gewoon welk meisje zou je wel eens willen zoene.

    Dat is er eigenlijk maar 1. En zij is ook meteen mijn alles, mijn meisje n_n


    Bored.

    ahwww wat lief ^^,
    ik zou er een moord voor doen om een geweldig vriendje of vriendinnetje te hebben x]

    ahwww wat lief ^^,
    ik zou er een moord voor doen om een geweldig vriendje of vriendinnetje te hebben x]

    Ik heb er eentje n_n
    But, die komen vanzelf ^^ Geloof me.


    Bored.

    pff hoelang nog, bij ons ken ik niemand die bi is,
    en elke leuke gast met een acceptabele stijl of normaal gedrag is bezet.

    but, thanks ^^