• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    Ik weet het niet 8D Ik dénk dat ik bi ben, maar weet het nog niet zeker ofzo. o_x


    Mew <3

    Respect

    ik ben zelf helemaal hetro maar mijn nicht is lesbie en het is ook nog eens mijn lievelings nicht :D

    Om eerlijk te zijn weet ik het zelfs niet :S
    Ik heb er geen flauw idee van, kom er nog wel achter hoop ik
    Ben nog nooit verliefd geweest dus zou het niet weten ...

    Zelf ben ik Hetero, Maar ik heb echt respect voor de mensen die bi, Lesbie of whatevr zijn. Tis niet net of dat het een bsmettelijke ziekte is ofzoo, Omgawsh, ik kan zo geen mensen verdragen die alleen maar vrienden willen zijn met Hetero's. Zelf heb ik een goeie vriend & dies Gay, en echt, Ik kan hem gewoon alles vertellen, Meestal zijn zij degene die je echte vrienden zijn ^^. Op die gast kan ik nu echt vertrouwen ! ^^

    Ik ben Bi en ben er zelfs trots op.
    Ik vind gaypeople vele aardiger dan de gemiddelde hetero,niet dat ik er iets tegen heb ofzo he (:
    En ik weet dat hier heel veel mensen 'denken' dat ze bi zijn, terwijl ze gewoon hetero zijn (:
    Ik heb een vriendin en dat gevoel dat ik bij een meisje heb zal ik sneller bij zo iemand krijgen als een jongen, want volgens mij zijn er geen jongens die voor mij goed genoeg zijn (:

    Ik ben… tamelijk bi :') Ben momenteel verliefd op een van m'n beste vriendinnen… Dus ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik weet nog niet, ik geloof dat ik weleen sverliefd ben geweest op een meisje, maar dat betekent nog niet dat ik Bi ben, Ik ben meestal verliefd op jongens, maar die ene keer op een meisje,


    My fairytail stinks, does yours?

    Goed dat je dat van jezelf durft te zeggen ;)
    Respect (A)
    Maarre ik weenie wat ik ben ;)
    Moet er nog achterkomen

    ^ik ben het met haar eens.

    idd,
    gaypeople zijn veel aardiger,
    ik heb een vriend Micheal,
    hij is zóó aardig, en gay,
    hij gaat altijd met mij shoppen en ik ga met hem mee naar de Gayparade in Rotterdam,
    we hebben altijd de grootste lol X'D
    Ik val ook sneller op meisjes,
    die zijn veel liever zachter,
    en ze snappen je beter,
    ik voel me beter bij vrouwen.
    Ik heb een vriendin gehad vorig jaar,
    ze liet me stikken voor een jongen,
    daarna had ik nog een vriendje maar ik voelde niet half zoveel als voor meisjes.

    idd,
    gaypeople zijn veel aardiger,
    ik heb een vriend Micheal,
    hij is zóó aardig, en gay,
    hij gaat altijd met mij shoppen en ik ga met hem mee naar de Gayparade in Rotterdam,
    we hebben altijd de grootste lol X'D

    Homo-jongens lijken mij aardig n_n. Ik heb ze alleen nog nooit ontmoet x'D Maar van TV en verhalen van people klijken ze me aardiger dan gewone jongens^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Homo-jongens lijken mij aardig n_n. Ik heb ze alleen nog nooit ontmoet x'D Maar van TV en verhalen van people klijken ze me aardiger dan gewone jongens^^


    Believe me,
    ze zijn het,
    Micheal is zoon gay die verwijft is, maar hijs lol en aardig en met hem lach ik het meest ^^.
    we liepen eens te shoppen en raad wat Micheal aanhad,
    een witte broek met een lichtroze strakka shirt waarin er in gouden letters opstond: Lastig! we hebben ons die dag kapot gelachen als al die mensen keken, we hebben daar mooi schijt aan ^^

    (...)

    Believe me,
    ze zijn het,
    Micheal is zoon gay die verwijft is, maar hijs lol en aardig en met hem lach ik het meest ^^.
    we liepen eens te shoppen en raad wat Micheal aanhad,
    een witte broek met een lichtroze strakka shirt waarin er in gouden letters opstond: Lastig! we hebben ons die dag kapot gelachen als al die mensen keken, we hebben daar mooi schijt aan ^^

    [/wilt ook een gay-vriend]
    Die zijn cool O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    [/wilt ook een gay-vriend]
    Die zijn cool O.O


    UHU ^^ be jealous ^^,
    just kidding,
    je zou naar een gayforum kunnen gaan,
    en daar mensen uit jou buurt zoeken,
    maybe it'll help

    (...)

    UHU ^^ be jealous ^^,
    just kidding,
    je zou naar een gayforum kunnen gaan,
    en daar mensen uit jou buurt zoeken,
    maybe it'll help
    Gayforum x'D Bestaan die?! Muhaa, zometeen denken ze dat ik lesbie ofzo ben x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja die bestaan ^^
    dan moet je wel goed uitleggen waarvoor je daar bent, ik zie je al komen:
    Hoi, een vriend die gay is lijkt me leuk dus als je in de buurt woont en je wilt vrienden worden met mij, reageer dan ^^