• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlueElephant schreef:
    Weetje, sluit dit topic gewoon.


    "Don't look back, you're not going that way."

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor,ik heb meerdere gezien.


    Ik vind ook dat de kloof zo vergroot word. Nee, ik vraag geen haat-reacties.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ah, come on mensjes. Gaan we hierom nou echt discussiëren?

    Peace, adem in, adem uit, wereldvrede, quizletvrede, lief zijn, pompom. (alien)

    Kijk, het moderatorschap valt écht niet te onderschatten. Ik ben er onlangs nog mee gekapt, omdat ik het gewoon niet meer kon volhouden. De crewleden steken ontzéttend veel tijd en moeite in deze site, zonder dat het echt opvalt. En nu krijgen ze van Rutger, als waardering, enkele extra functies.

    No biggie, toch? (krul)

    C'mon mensen. GM's zijn 20 smileys, wat meer vrienden en foto's en makkelijker back-ups maken. De enige reden dat ik het heb afgesloten is om Q een beetje te helpen. Het is niet zo dat er zo gigantisch veel voordelen zijn aan een GM, of dat je er 'belangrijker' van wordt. En al die mods en bèta's werken keihard voor Q en als jullie hen die 20 smileys niet gunnen... *zucht*


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    xMystic schreef:
    C'mon mensen. GM's zijn 20 smileys, wat meer vrienden en foto's en makkelijker back-ups maken. De enige reden dat ik het heb afgesloten is om Q een beetje te helpen. Het is niet zo dat er zo gigantisch veel voordelen zijn aan een GM, of dat je er 'belangrijker' van wordt. En al die mods en bèta's werken keihard voor Q en als jullie hen die 20 smileys niet gunnen... *zucht*


    Sights- Het gaat niet om de smilies ofcourse.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.

    Zonder users was Quizlet niks, dus de users doen ook iets voor Quizlet.


    None but ourselves can free our minds.

    Kijk, wij zijn allemaal consumenten van het 'bedrijf' quizlet, en wij maken gebruik van de diensten, zoals het forum en stories. De mods, bèta's en bemiddelaars zijn de mensen die ervoor zorgen dat alles soepel verloopt en problemen worden opgelost, zij zijn zeg maar het personeel van het bedrijf waar wij de klanten zijn. Zonder klanten is een bedrijf inderdaad niks, maar de klanten moeten wel betalen terwijl het personeel als hardwerkende mensen wel wat extra's verdient.
    Dat is hoe ik het zie, en als je er eens over zou nadenken hoeveel een mod doet voor deze site begrijp je wel dat zij- en veel andere mensen, waaronder ik- vinden dat ze wat extra's verdienen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    En als Rutger een keer iedereen het een maandje cado doet -ik weet niet hoe de server dat gaat vinden-, maar dan is iedereen blij hoop ik. Want dat gezeur slaat nergens op!

    Het punt is dat de zeikers hier wel over kunnen blijven zeiken, maar het schiet toch niks op behalve dat je zelf eventueel een hogere bloeddruk krijgt van dat je om nergens druk maakt -_-" Het is goed dat GM er is. Weet je door GM zal de site alleen maar beter blijven bestaan omdat de site meer lonend is voor Rutger. En misschien omdat deze site meer lonend is...? Zullen er misschien meer updates komen...? Het kan altijd he. Gewoon 1 + 1 =2 , 2+1 etc. ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Maar wat doen ze dan precies weetje, als ze wel echt iets belangerijks doen fzow dan vind ik het wel een beetje logisch dat ze gwn worden voor getrokken. Maar als ze nou gwn niks deden en gingen genieten en misbruik maken van hun functie dan jah, dan zou ik het wel zien als voortrekken. Maar misschien is dat weer helemaal niet zo, ik bedoel maar je word volgens mij geen mod omdat ze een rond getal moeten hebben en jij je verveelt fzow...Ik denk wel dat je iets moet doen als mod....

    Plzz echt hé ik heb 1 simpele vraag voor degene die zeggen-dus alle stJimmy denk ik- dat ze weer eens worden voorgetrokken?
    Wanneer was dat dan wel? En nu worden ze ook niet voortgetrokken hoor.

    Deze discussie is een discussie voor kleuters omdat de een meer smileys krijgt dan de andere en als dit topic nog lang blijft bestaan ga ik het melden om het te sluiten


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Prodigy schreef:
    Ah, come on mensjes. Gaan we hierom nou echt discussiëren?

    Peace, adem in, adem uit, wereldvrede, quizletvrede, lief zijn, pompom. (alien)

    Kijk, het moderatorschap valt écht niet te onderschatten. Ik ben er onlangs nog mee gekapt, omdat ik het gewoon niet meer kon volhouden. De crewleden steken ontzéttend veel tijd en moeite in deze site, zonder dat het echt opvalt. En nu krijgen ze van Rutger, als waardering, enkele extra functies.

    No biggie, toch? (krul)


    Ja, precies. Ik was een beta en man. Weet je wel hoeveel werk die doen. Je ziet niet niet altijd, maar zonder mods en beta's geen goed Quizlet. En nou ja, dat horen we best wel te waarderen,


    SLOAN.

    GaGa4Life schreef:
    Plzz echt hé ik heb 1 simpele vraag voor degene die zeggen-dus alle stJimmy denk ik- dat ze weer eens worden voorgetrokken?
    Wanneer was dat dan wel? En nu worden ze ook niet voortgetrokken hoor.

    Deze discussie is een discussie voor kleuters omdat de een meer smileys krijgt dan de andere en als dit topic nog lang blijft bestaan ga ik het melden om het te sluiten


    -.- Het gaat niet om de smilies -.- maar ik kap wel in dit topic want als ik mijn mening zeg krijg ik een ban. Dus wat leuk!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.


    Hope goes lost but never dies.

    GaGa4Life schreef:
    Plzz echt hé ik heb 1 simpele vraag voor degene die zeggen-dus alle stJimmy denk ik- dat ze weer eens worden voorgetrokken?
    Wanneer was dat dan wel? En nu worden ze ook niet voortgetrokken hoor.

    Deze discussie is een discussie voor kleuters omdat de een meer smileys krijgt dan de andere en als dit topic nog lang blijft bestaan ga ik het melden om het te sluiten

    Het gaat niet om de smilies howr! Hoeveel keer moet ze het nog herhalen, lees dan toch!
    + Oewh, en ik vind dat ze het verdienen, ze stoppen al hun vrije tijd erin enzo, dus vind ik wel dat ze een beloning verdienen voor dit harde werk.


    1.25