• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ja sommige vinden nu eenmaal dat de kloof vergroot word,en vinden het oneerlijk.
    En gelukkig mogen we hier onze mening zeggen,soms.

    Volgens mij ben jij de enige.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oke, de crew moet begrijpen dat sommigen het hier gewoon een beetje oneerlijk vinden. Verplaats je maaar in een gewone user, en gewone users moeten begrijpen dat de crew genoeg doet om dit te verdienen. Is het dan zo moeilijk. DAMN.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tragically schreef:
    Oh joch, laat het haar toch denken dat de mods niks doen. Wacht maar tot de mods weer eens een keertje staken omdat ze geen respect krijgen. Je zult dan wel merken wat de mods allemaal doen, en hoe hard je wel niet zult smeken of de mods alsjeblieft, nog iets willen doen omdat het te erg uit de hand loopt.
    Bespaar me daar van. Ik heb nogal veel mogen op verwijderen klikken bij die kut spam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En nu vind ik stiekem dat beide partijen zich een beetje aanstellen.(nerd)


    everything, in time

    Ruocco schreef:
    (...)
    Volgens mij ben jij de enige.

    Nee hoor,ik heb meerdere gezien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is deze discussie nog steeds bezig? O:


    Me so good.

    Weetje wat?
    We zullen degenen die het niet geloven voor een weekje mod en bèta laten zijn. Eens zien hoe hard het hier in het honderd loopt. Dan zou je wel denken dat de moderators vooral zij het wel verdienen. [:


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Weetje wat?
    We zullen degenen die het niet geloven voor een weekje mod en bèta laten zijn. Eens zien hoe hard het hier in het honderd loopt. Dan zou je wel denken dat de moderators vooral zij het wel verdienen. [:

    Ze verdienen het ook O:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ze verdienen het ook O:

    Vind ik ook, maar sommigen vinden dat zij het evenveel verdienen als de gewone users. Ik vind dat zij het nét ietsje meer verdienen.


    Has no one told you she's not breathing?

    PRESIDENT schreef:
    En nu vind ik stiekem dat beide partijen zich een beetje aanstellen.(nerd)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Vind ik ook, maar sommigen vinden dat zij het evenveel verdienen als de gewone users. Ik vind dat zij het nét ietsje meer verdienen.

    Humm, oke, ze verdienen het wel een beetje meer ja.

    Maar hier komt wel 'ruzie' door, die kloof word alleen maar groter heb ik he gevoel (';


    Me so good.

    wie appelen vaart wie appelen eet:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Weet je, als er zo over wordt gezeikt, zou ik liever geen GM hebben. Maar Rutger wou het ons geven omdat wij meer dan anderen doen voor de site als mod-zijnde en dat waardeer ik. En nu kan je wel zeggen dat er ook andere users zijn die veel voor de site doen en daarom ook GM zouden moeten krijgen of zo, maar ik weet zeker dat wij mods meer doen dan die users.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weetje, sluit dit topic gewoon.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Weetje, sluit dit topic gewoon.


    goed idee


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!