• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GaGa4Life schreef:
    Plzz echt hé ik heb 1 simpele vraag voor degene die zeggen-dus alle stJimmy denk ik- dat ze weer eens worden voorgetrokken?
    Wanneer was dat dan wel? En nu worden ze ook niet voortgetrokken hoor.

    Deze discussie is een discussie voor kleuters omdat de een meer smileys krijgt dan de andere en als dit topic nog lang blijft bestaan ga ik het melden om het te sluiten
    Het ligt niet aan jou om te beslissen of het topic wel dan niet gesloten wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Het ligt niet aan jou om te beslissen of het topic wel dan niet gesloten wordt.

    Inderdaad, als de mods vinden dat ie gesloten moet worden doen ze dat, al kan je het wel gaan vragen, geloof ik.


    1.25

    Jaloezie kan ook te ver gaan. .__.

    btw: Wij zijn maar gewoon leden, hún helpen mee de site draaiende te houden. Period.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 11:13 ]


    your eyes are like stars in the night.

    GaGa4Life schreef:
    Plzz echt hé ik heb 1 simpele vraag voor degene die zeggen-dus alle stJimmy denk ik- dat ze weer eens worden voorgetrokken?
    Wanneer was dat dan wel? En nu worden ze ook niet voortgetrokken hoor.

    Deze discussie is een discussie voor kleuters omdat de een meer smileys krijgt dan de andere en als dit topic nog lang blijft bestaan ga ik het melden om het te sluiten

    Het is een gevoel,dat kan ik niet echt uitleggen,maar ik luister nu eenmaal altijd naar mijn gevoel.
    En voor de miljoenste keer,het gaat niet om de smileys,maar om het punt.
    Man lees is een keer fatsoenlijk!

    Sinds wanneer mag je je mening niet meer geven zonder meteen voor van alles uitgemaakt te worden en gezeik over je heen te krijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is dit nog bezig? (cop)


    -

    Genius schreef:
    Is dit nog bezig? (cop)

    Ja. *O*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag het nu even voor de 1000e keer aan StJimmy:
    Wanneer zijn de crewledem dan vaker voorgetrokken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    oh god, ik snap echt niet waarom sommige er zo'n groot probleem van maken? :/


    As travars

    Ja, gratis vind ik ook te ver gaan. Zoals iemand al zei, korting oké, maar gratis?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ixora schreef:
    Ik vraag het nu even voor de 1000e keer aan StJimmy:
    Wanneer zijn de crewledem dan vaker voorgetrokken?

    Zoals ik al zei is het een gevoel,en kan ik het niet precies vertellen.
    Maar ik heb het gevoel dat ze voorgetrokken voelen,en dat ze zich beter voelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hmm. Ergens snap ik wel waarom en ik denk ook dat ze het verdienen, maar ik zou korting toch beter vinden. (:
    Ik denk dat ik het het ergste vind dat er door de Mods/Rutger geen topic is geopend om ons dat eerlijk te melden, maar dat een user daar toevallig achterkomt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nag nag nag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wishful schreef:
    Hmm. Ergens snap ik wel waarom en ik denk ook dat ze het verdienen, maar ik zou korting toch beter vinden. (:
    Ik denk dat ik het het ergste vind dat er door de Mods/Rutger geen topic is geopend om ons dat eerlijk te melden, maar dat een user daar toevallig achterkomt.

    Goed dat je dat zegt, dan zal ik dat onthouden voor de volgende keer moest er zoiets gebeuren en vragen of rutger dat meteen in het topic zet dan =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou vind ik serieus dat beide partijen zich aanstellen. Don't kill me, hm


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Nou vind ik serieus dat beide partijen zich aanstellen. Don't kill me, hm


    Me so good.