• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ixora schreef:
    Ik heb geen zin om hier een hele discussie over te houden. De moderators, beta's en bemiddelaars doen elke dag zo veel mogelijk hun best om deze site draaiende te houden, samen met Rutger. Voor niets!
    Is het dan niet gewoon redelijk dat de crew er een beloning voor krijgt?
    Wat gunnen we elkaar weer veel, jezus.

    Ja, ik ga mezelf quoten, geen zin om alles te herhalen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat ze het verdienen, ik bedoel, ze verdienen er niks mee, dat extra werk, dan mogen ze ook wel wat terug krijgen. Trouwens, het is maar GM hoor, als je 't niet bent is 't niet het einde van de wereld.


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Ik vind dat ze het verdienen, ik bedoel, ze verdienen er niks mee, dat extra werk, dan mogen ze ook wel wat terug krijgen. Trouwens, het is maar GM hoor, als je 't niet bent is 't niet het einde van de wereld.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha. Valt het jullie ook op dat degene die het topic opende, niets meer zegt? Of ligt dat gewoon aan mij ;D


    To infinity and beyond •

    Kan een iemand dit topic sluiten want er begint ruzie te komen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    Kan een iemand dit topic sluiten want er begint ruzie te komen


    Het topic is al ene hele tijd bezig & er is nog steeds geen ruzie geweest. Misschien een hevige discussie maar meer niet ;D


    To infinity and beyond •

    Tsja, het maakt mij niets uit, ik doe het voor een maand en daarna niet meer xD En ik vind het juist wel goed dat ze gm krijgen, hallo ze doen het al voor niets. Een klein deeltje snap ik het ook jou maar, we moeten er gewoon geen probleem van maken..

    Nja is mijn mening he..


    What is youre favo scary movie?

    Vivere schreef:
    (...)

    Het topic is al ene hele tijd bezig & er is nog steeds geen ruzie geweest. Misschien een hevige discussie maar meer niet ;D
    Ze kan gerust offline zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ze kan gerust offline zijn.


    Tegenwoordig kun je zien of mensen online of offline staan. Ze is online.


    To infinity and beyond •

    GaGa4Life schreef:
    Kan een iemand dit topic sluiten want er begint ruzie te komen


    Shoganai i ne~

    Birthday schreef:
    Ik vind dat ze het verdienen, ik bedoel, ze verdienen er niks mee, dat extra werk, dan mogen ze ook wel wat terug krijgen. Trouwens, het is maar GM hoor, als je 't niet bent is 't niet het einde van de wereld.

    Lees alsjeblief even,het gaat niet om de GM maar om het punt.

    @Vivere
    Moet ik soms op alles reageren,ook als ik dat niet nodig vind?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GaGa4Life schreef:
    Kan een iemand dit topic sluiten want er begint ruzie te komen

    Dan moet je het topic melden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Lees alsjeblief even,het gaat niet om de GM maar om het punt.

    @Vivere
    Moet ik soms op alles reageren,ook als ik dat niet nodig vind?


    Dat zeg ik niet.. Maar je hebt vrij weinig gereageerd op andermans mening.


    To infinity and beyond •

    Passerby schreef:
    (...)Ze kan gerust offline zijn.


    Wie ik?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    (...)

    Wie ik?


    Neee. Degene die dit topic heeft geopend.


    To infinity and beyond •