• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vivere schreef:
    (...)

    Neee. Degene die dit topic heeft geopend.


    Aah oke


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.


    Hoho,
    Jullie krijgen een site om je verhalen op te zetten en erover te praten, jullie krijgen een forum om met je leeftijdsgenoten te praten, en dat forum houden wij draaiende en in de gaten. Jullie krijgen een leuke quizzen site. Jullie krijgen polls. Gewoon alles wat jullie gebruiken krijgen jullie. Je bent vrij om te gaan hoor, als je dit niet wilt gebruiken. Daarbij doen anderen ook veel zeg je, Die hebben later een goede kans om Moderator te worden, dat is een mooie beloning toch? Je werkt in je werk zelf ook het liefst naar een promotie toe, en ga je niet tegen je directeur zeiken dat hij meer geld krijgt dan de rest omdat jullie ook wat doen. Ik vind het een ondankbare reactie.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Vivere schreef:
    (...)

    Tegenwoordig kun je zien of mensen online of offline staan. Ze is online.
    Ja, maar dat komt altijd wat achter. Pas wanneer je effectief ene tiental minuten niet meer online komt, verdwijnt je naam uit de lijst en sta je offline.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Hoho,
    Jullie krijgen een site om je verhalen op te zetten en erover te praten, jullie krijgen een forum om met je leeftijdsgenoten te praten, en dat forum houden wij draaiende en in de gaten. Jullie krijgen een leuke quizzen site. Jullie krijgen polls. Gewoon alles wat jullie gebruiken krijgen jullie. Je bent vrij om te gaan hoor, als je dit niet wilt gebruiken. Daarbij doen anderen ook veel zeg je, Die hebben later een goede kans om Moderator te worden, dat is een mooie beloning toch? Je werkt in je werk zelf ook het liefst naar een promotie toe, en ga je niet tegen je directeur zeiken dat hij meer geld krijgt dan de rest omdat jullie ook wat doen. Ik vind het een ondankbare reactie.


    Has no one told you she's not breathing?

    Vivere schreef:
    (...)

    Dat zeg ik niet.. Maar je hebt vrij weinig gereageerd op andermans mening.

    Ik was een tijdje off nu ik weer on ben reageer ik wel,maar niet op iedereen als het ongeveer het zelfde is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Hoho,
    Jullie krijgen een site om je verhalen op te zetten en erover te praten, jullie krijgen een forum om met je leeftijdsgenoten te praten, en dat forum houden wij draaiende en in de gaten. Jullie krijgen een leuke quizzen site. Jullie krijgen polls. Gewoon alles wat jullie gebruiken krijgen jullie. Je bent vrij om te gaan hoor, als je dit niet wilt gebruiken. Daarbij doen anderen ook veel zeg je, Die hebben later een goede kans om Moderator te worden, dat is een mooie beloning toch? Je werkt in je werk zelf ook het liefst naar een promotie toe, en ga je niet tegen je directeur zeiken dat hij meer geld krijgt dan de rest omdat jullie ook wat doen. Ik vind het een ondankbare reactie.

    he,jullie krijgen dat toch ook,niet alleen wij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Hoho,
    Jullie krijgen een site om je verhalen op te zetten en erover te praten, jullie krijgen een forum om met je leeftijdsgenoten te praten, en dat forum houden wij draaiende en in de gaten. Jullie krijgen een leuke quizzen site. Jullie krijgen polls. Gewoon alles wat jullie gebruiken krijgen jullie. Je bent vrij om te gaan hoor, als je dit niet wilt gebruiken. Daarbij doen anderen ook veel zeg je, Die hebben later een goede kans om Moderator te worden, dat is een mooie beloning toch? Je werkt in je werk zelf ook het liefst naar een promotie toe, en ga je niet tegen je directeur zeiken dat hij meer geld krijgt dan de rest omdat jullie ook wat doen. Ik vind het een ondankbare reactie.
    Ik krijg niet wat ik vraag.(huil)
    Sorry, dat was om te lachen. Die GM boeit mij trouwens toch niet veel, maar jullie verdienen het wel. :)
    Ik geef ook eerlijk toe dat ik de rest van q ook begrijp die het oneerlijk vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    StJimmy schreef:
    (...)
    he,jullie krijgen dat toch ook,niet alleen wij.


    3x raden wie al die functie's in de gaten houden, bijwerken en helpen.*O*


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    3x raden wie al die functie's in de gaten houden, bijwerken en helpen.*O*

    Nee dat snap,ik ben niet dom.
    Ik snap je argument alleen niet omdat iedereen dat krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee dat snap,ik ben niet dom.
    Ik snap je argument alleen niet omdat iedereen dat krijgt.


    Ik snap jou hele topic niet. Jullie krijgen deze site om er vanalles op te zetten, en wij houden alles bij en in de gaten, en dat is totaal geen luizenbaantje, het is een erg actief en druk baantje om te doen.
    Dus is het eerlijk dat wij ook een GM krijgen, ook om het te testen, en als dank dat wij dit doen voor de site.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee dat snap,ik ben niet dom.
    Ik snap je argument alleen niet omdat iedereen dat krijgt.


    Iedereen krijgt het, maar niet iedereen krijgt het gezeur over zich heen als het niet werkt, en niet iedereen moet het fixen. Plus al de andere zooi die mods en betas doen.

    Dus inderdaad, zij krijgen al die dingen ook, maar zij zorgen ervoor dat het werkt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ik snap jou hele topic niet. Jullie krijgen deze site om er vanalles op te zetten, en wij houden alles bij en in de gaten, en dat is totaal geen luizenbaantje, het is een erg actief en druk baantje om te doen.
    Dus is het eerlijk dat wij ook een GM krijgen, ook om het te testen, en als dank dat wij dit doen voor de site.

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen?
    Het is net alsof je iemand die vrijwilligerswerk doet opeens gaat betalen,dat klopt toch ook niet helemaal.
    Daarbij vind ik gewoon dat jullie hierdoor voorgetrokken worden,en dat gevoel heb ik vaker.
    Noem me maar gek maar ik kan er gewoon niet goed tegen ongelijkheid en voortrekken omdat dat altijd fout gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wanneer wordem mods dan avaker voorrgetrokken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Weet je, zo zit het leven nu eenmaal ineen. En dit zeg ik niet om jullie op stang te jagen ofzo. Maar als jullie later gaan solliciteren dan kan het zijn dat jij niet gekozen wordt maar je vriendin wel en dan kan jij evengoed toekijken hoe zij extralegale voordelen, zoals een bedrijfswagen, krijgt.
    Dit is toch juist hetzelfde?


    If you had never come out of the blue, I would've stay