• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat kan er toch gezeurd en gezeikt worden om niks.. (joehoe)


    ars moriendi

    Marshmellow schreef:
    Weet je, zo zit het leven nu eenmaal ineen. En dit zeg ik niet om jullie op stang te jagen ofzo. Maar als jullie later gaan solliciteren dan kan het zijn dat jij niet gekozen wordt maar je vriendin wel en dan kan jij evengoed toekijken hoe zij extralegale voordelen, zoals een bedrijfswagen, krijgt.
    Dit is toch juist hetzelfde?

    Behalve dat we dan volwassenen zijn met een ban e.d.
    Nu zijn we jongeren zonder echte baan.
    Daarbij die vriendin is gekozen omdat ze beter is(hoop ik) dat is logisch,dat is hier niet het geval omdat er ook veel zijn die niet hebben gesolliciteerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga dan lekker zelf solliciteren voor mod zodat je het ook krijgt he '--


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik val nu even in herhaling:

    Tragically schreef:
    En wat maakt het uit dat zij gratis Golden Member geworden zijn? Het zijn maar een paar extra smileys hoor, is het dat nou waard om daar zó stikjaloers op te zijn? Ik weet zeker dat de mods, beta's en bemiddelaars ontzettend hun best doen om alles op Q zo goed mogelijk te laten verlopen en ze krijgen daar nooit eens iets voor terug. Of nee wacht: een snauw en een beet kunnen ze krijgen. Ik vind het juist goed dat ze eens een keertje beloond worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Behalve dat we dan volwassenen zijn met een ban e.d.
    Nu zijn we jongeren zonder echte baan.
    Daarbij die vriendin is gekozen omdat ze beter is(hoop ik) dat is logisch,dat is hier niet het geval omdat er ook veel zijn die niet hebben gesolliciteerd.

    Maar wij doen toch ook een 'sollicitatieronde'? Wij kijken toch ook naar die aanmeldingen en daaruit gaan wij zeggen van 'ik denk dat die beter is'.
    Kijk wij mogen dan wel geen volwassene zijn (ben ik trouwens wel) maar zo is het nu eenmaal. Bij internet kan je niet zomaar rekening houden met volwassene ,jongeren en kinderen, daarom ook dat je hier 16plus verhalen ziet ook al zitten hier wel eens kleinere kinderen op.
    We zijn geen volwassenen, maar we horen het wel te worden. En uiteindelijk kan dit ook goed zijn, want je leert wel om volwassen te worden.

    Kijk, niemand maar dan ook niemand van de mods heeft gevraagd aan Rutger of hij ons dat niet gratis wilde geven, dat is zijn idee. Dus eigenlijk denk ik dat als je het echt zo oneerlijk zou vinden dat je beter naar Rutger kan stappen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BlueElephant schreef:
    Ga dan lekker zelf solliciteren voor mod zodat je het ook krijgt he '--


    We're all mad here.

    BlueElephant schreef:
    Ga dan lekker zelf solliciteren voor mod zodat je het ook krijgt he '--

    Je snapt het echt niet he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mijn god. Waarom ruzie hierover? De mod's hebben hier toch niet om gevraagd?


    To infinity and beyond •

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je snapt het echt niet he.

    Ik snap je helemaal, als je mijn vorige reacties had gelezen had je dat ook door.
    Maar het steekt nu gewoon mijn strot uit, deze domme discussie om helemaal niks!


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Ik snap je helemaal, als je mijn vorige reacties had gelezen had je dat ook door.
    Maar het steekt nu gewoon mijn strot uit, deze domme discussie om helemaal niks!

    Help ff wat was je vorige reactie.
    Als je de discussie stom vind,waarom doe je er dan aan mee?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ach, kennelijk is toch niemand het helemaal 100% met je eens, dus zo oneerlijk zal het wel niet zijn dan (:

    Rutger heeft het ons gewoon gegeven, dat is niet de schuld van de mods. Als Rutger ons wil bedanken, moet hij dat doen. Wij steken genoeg vrije tijd in deze site, en jij zegt wel degelijk dat je betwijfeld of de mods wel meer doen dan de gewone users, dat staat gewoon in je beginpost. Dus Annick's reactie is niet meer dan terecht.

    Maargoed, ik zal me er verder niet mee bemoeien, draait toch op niets uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oké, nu wil ik weten van al die kleuters die vinden dat de Crew leden voorgetrokken worden:
    HOEZO?
    Jezus, zij werken keihard in hun vrije tijd om deze site leuk en draaiende te houden en als beloning mogen zij daarvoor gratis genieten van een stel extra smileys en jullie klagen meteen over dat Rutger ze voortrekt en dat dit de kloof vergroot en weet ik wat ik allemaal voorbij heb zien komen!
    Doe *#%&!*$#@ normaal.
    Rutger wil zijn Crew-leden graag bedanken maar HO HO, nu voelen een stel kindjes zich weer achtergelaten? Omdat zij geen gratis smileys mogen? Grow up and get over it.
    Ja oké, ik ben een beetje agressief bezig maar ik irriteer me hier echt dood aan ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh joch, laat het haar toch denken dat de mods niks doen. Wacht maar tot de mods weer eens een keertje staken omdat ze geen respect krijgen. Je zult dan wel merken wat de mods allemaal doen, en hoe hard je wel niet zult smeken of de mods alsjeblieft, nog iets willen doen omdat het te erg uit de hand loopt.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Soundeffect schreef:
    Oké, nu wil ik weten van al die kleuters die vinden dat de Crew leden voorgetrokken worden:
    HOEZO?
    Jezus, zij werken keihard in hun vrije tijd om deze site leuk en draaiende te houden en als beloning mogen zij daarvoor gratis genieten van een stel extra smileys en jullie klagen meteen over dat Rutger ze voortrekt en dat dit de kloof vergroot en weet ik wat ik allemaal voorbij heb zien komen!
    Doe *#%&!*$#@ normaal.
    Rutger wil zijn Crew-leden graag bedanken maar HO HO, nu voelen een stel kindjes zich weer achtergelaten? Omdat zij geen gratis smileys mogen? Grow up and get over it.
    Ja oké, ik ben een beetje agressief bezig maar ik irriteer me hier echt dood aan ><

    Het gaat niet om de extra smileys maar om het punt
    En relax het is maar een mening,je kan er mee oneens zijn,maar je hoef er niet meteen over op tefocken.
    Ja sommige vinden nu eenmaal dat de kloof vergroot word,en vinden het oneerlijk.
    En gelukkig mogen we hier onze mening zeggen,soms.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dankje, Soundeffect._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?