• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat we het hen wel mogen gunnen, volgens mij doen ze echt wel dingen waar Q veel aan heeft, hoor. Het enige wat ik jammer vind is dat mensen nu nog meer mod of zo willen zijn door de dingen die ze daar bij krijgen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar zij krijgen wel reclame voor hun verhaal en daardoor lezers. Ik betaal trouwens wel gewoon voor de spotlight hoor, dat is niet nu opeens gratis.


    Dat weet ik want ik zie jou vaak genoeg in de spotlight (: Wel handig want nu krijg je korting xd. Maar.. ze helpen wel mee om Q te laten blijven bestaan.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Dat weet ik want ik zie jou vaak genoeg in de spotlight (: Wel handig want nu krijg je korting xd. Maar.. ze helpen wel mee om Q te laten blijven bestaan.
    Ja inderdaad, en daarvoor in de ruil krijgen ze reclame voor hun verhaal en daardoor meer lezers, zoals ik al zei. Wij helpen quizlet met voortbestaan door achter de schermen te werken. Wij kregen daar echter niets voor terug. Had voor mij ook niet gehoeven. Nu is dat echter wel zo. Kan ik ook verder niets meer aan doen. Het punt is, ze helpen quizlet nog steeds met voortbestaan, maar ze krijgen daarvoor dus reclame terug. Zie je, de ruil zit daar al in.


    Life is hard and then we die

    Rutger zag dit als een manier om iets terug te geven voor al het werk dat wij in de site steken. Ik weet dat velen van jullie denken dat het appeltje eitje is ofzo, maar veel van onze vrije tijd gaat in het mod zijn op. Wij doen écht onwijs veel voor quizlet. Jij weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd. Natuurlijk hebben we daar zelf voor gekozen en ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we het allemaal een geweldige functie vinden. Wij zijn blij dat we iets voor de site kunnen doen, daar is geen twijfel over mogelijk, en we hebben het ook altijd zonder enige vergoeding op ons genomen. Het is niet alsof wij het minder leuk zouden vinden zonder GM. Ik zou dit nog met evenveel plezier doen zonder GM.

    Ook snap ik het 'weer eens' niet. Ik kan mij nou geen enkele situatie herinneren waarin wij voorgetrokken zijn, sorry dat ik het zeg. Beetje bekrompen dit.

    En nog iets hé. Ga naar een willekeurige site waar ze een crew hebben die bestaat uit mods en dergelijke en iets in de vorm van een GM hebben. Je zult zien dat élk crewlid een GM heeft daar. Elke site doet het. Dusja, ik zie het probleem niet echt..

    en ik had mezelf nog wel zo beloofd niet te reageren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja inderdaad, en daarvoor in de ruil krijgen ze reclame voor hun verhaal en daardoor meer lezers, zoals ik al zei. Wij helpen quizlet met voortbestaan door achter de schermen te werken. Wij kregen daar echter niets voor terug. Had voor mij ook niet gehoeven. Nu is dat echter wel zo. Kan ik ook verder niets meer aan doen. Het punt is, ze helpen quizlet nog steeds met voortbestaan, maar ze krijgen daarvoor dus reclame terug. Zie je, de ruil zit daar al in.


    Je hebt gelijk, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar leef je eens in in ons (ik spreek niet voor mijzelf want opzich vind ik het niet erg dat jullie een gratis GM krijgen)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar leef je eens in in ons (ik spreek niet voor mijzelf want opzich vind ik het niet erg dat jullie een gratis GM krijgen)
    Ik begrijp ook wel dat jullie het op het eerste gezicht oneerlijk zullen vinden, maar dat komt omdat het nog in de kinderschoenen staan. Over een tijdje zal iedereen het doodnormaal vinden, geloof me ;)

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 18:46 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik begrijp ook wel dat jullie het op het eerste gezicht oneerlijk zullen vinden, maar dat komt omdat het nog in de kinderschoenen staan. Over een tijdje zal iedereen het doodnormaal vinden, geloof me ;)


    Dr zullen altijd mensen blijven die het nog steeds oneerlijk vinden. Nja, kijk ik maak er niet zo'n probleem van.. Ik betaal toch wel voor GM xd.


    To infinity and beyond •

    En waar hebben we het over? Een paar euro's.. je hebt het er voor over of niet en de mods die het gratis hebben gekregen hebben dat gekregen als blijk van Rutger's dank (denk ik).

    Jezus, altijd die jaloerse mensen. Er wordt elkaar niks gegund.


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik begrijp ook wel dat jullie het op het eerste gezicht oneerlijk zullen vinden, maar dat komt omdat het nog in de kinderschoenen staan. Over een tijdje zal iedereen het doodnormaal vinden, geloof me ;)

    Ja, inderdaad, het is net als met de kudo's. Alhoewel die er wel al een tijdje zijn. Maar mensen kunnen blijkbaar niet goed tegen nieuwe dingen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad, het is net als met de kudo's. Alhoewel die er wel al een tijdje zijn. Maar mensen kunnen blijkbaar niet goed tegen nieuwe dingen.
    Dat gevoel heb ik ook de laatste tijd. Maar het rare is, als dan een besluit wordt genomen en er geen discussie meer over mogelijk is, dan houdt iedereen er ook ineens over op. Heel grappig is dat, om te zien :P


    Life is hard and then we die

    och mensjes vrede vrede!
    de mods doen veel voor quizlet, tadam dit is hun beloning (krul)
    en trouwens, GM is niet eens zo duur.
    en de modjes hebben ook niet om gratis GM gevraagd tuurlijk zijn ze er blij mee, en ik gun het ze ook van harte
    ik gun een ander ook wat
    het is nu eenmaal zo en het zal ook niet veranderen
    accept it (baby)
    peace people!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik gun het ze, zij doen iets voor Q


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik blijf erbij dat het aan de ene kant eerlijk is & aan de andere kant niet (kitty)


    To infinity and beyond •

    Weet je, op al die mensen die zeuren op hun mods (die toch wel wat doen hoor, daarvoor zijn ze mod. Ff kijken: orde houden in deze bende, bannen als het echt uit de klauwen loopt, en natuurlijk tussendoor ook zelf schrijven, lezen en praten met mensen op quizlet, want daarvoor zijn ze hier :Y)
    Dan heb je de betas, die verhalen moeten lezen die ze misschien niet uit zichzelf hadden willen lezen. En ook praten natuurlijk, en leuke dingen lezen en schrijven) heb ik 3 dingen te zeggen:

    1


    2


    3



    Hopelijk is mijn mening duidelijk ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik word geen GM maar ik weet niet wat ik er van moet vinden enzo.


    Some angels have no wings.