• Mensen hou op me het zielig gedoe met uzelf emo te noemen ! Emo is een muziekstijl ; emocore .. emo WAS een kledingstijl.Dus stop met zo'n zielig gedoe & hou op met jullie zelf emo toe noemen !
    (voor de kinderen da zichzelf emo noemen)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    laati k bij het ouderwetse aangeleerde praatje blijven ... tegen mij werd gezecht dat emo niet alleen muziek is... maar ook kleding.. gewoon een style overh et algemeen.. en scene is een soort aanhangsel aan het emo gebeure want het lijkt behoorlijk veel op elkaar.. dat is mij zegmaar aangepraat en zo hou ik het lekker veel te verwarrend al dat van nietes en dit is dit... pfff ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    veelte moeilijk .. ^^


    A Noble was Born in Chaos

    AMEN!_O_


    -

    ja mijn vriendin ook zo -_-''
    zij:'Ik denk dat ik emo wordt'
    ik:'emo wordt je niet dat ben je of dat ben je niet'
    zij:'o,dan denk ik dat ik altijd al emo was'
    en nu zit ze aan iedereen te verkondigen dat ze emo is terwijl ze dat niet is!


    Zielig! Sorry hoor(A)


    -

    bij mij in de klas zitten er ook een aantal mensen: 'OMG! dat is zo emo' 'Green Day is emomuziek!??' 'Emo's snijden zichzelf...'
    Zo erg... en dan loop ik de hele tijd te zeggen, 'emo is een muziekstijl'
    Mij noemen ze ook emo... WTF? ik hou niet van emocore... Ik ben gewoon ik... Beetje alto dus x]

    x']
    Ik had een verhaal gehoord dat mensen met geodriehoeken snijbewegingen aan het maken waren. Grof, maar best komisch :']


    No growth of the heart is ever a waste