• Ik weet niet of er al een topic hierover is..

    Selena Gomez ligt sinds donderdagavond in het ziekenhuis. Nadat het vriendinnetje van Justin Bieber een gastoptreden maakte in 'The Tonight Show', voelde ze zich misselijk en had ze barstende hoofdpijn. Diezelfde avond werd het 18-jarige Disneysterretje nog met spoed opgenomen in een ziekenhuis in Los Angeles.

    Volgens entertainmentwebsite TMZ.com ligt Gomez nog steeds in het ziekenhuis, waar ze ook vandaag nog verschillende tests zal ondergaan. Wat er precies aan de hand is, is voorlopig nog onduidelijk.

    Is er misschien een kleine Bieber op komst of werd ze geveld door de beruchte 'Bieber fever'? Wordt ongetwijfeld vervolgd..


    Bron


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat heet aanstelleritis -__-"


    Only those who listen can hear

    Irritant dat iedereen zo'n heisa over hun twee maakt. Like Demi en Joe hebben wat gehad, niet zo veel over gehoord. Ga maar zo door, iedereen krijgt wat met elkaar en bij hun gaan ze meteen trouwen of is ze meteen zwanger.
    Gosh, ik kan er niet tegen en oh ik ben geen fan ofzo, maar dat gezeik word ik gek van en misschien heeft ze wel echt iets..


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Natuurlijk een Little Bieber.

    Zij is 18 , hij 17. Te jong vind ik zelf, zeker met haar drukke leven.


    Firm believer of all that is magic

    Wat kinderachtig reageert iedereen. Als het Justin was ipv Selena, dan zou het wél een ramp zijn. Ze zullen haar echt niet zomaar in het ziekenhuis opnemen. En al wel? Liever te veel dan te weinig zorgen, voor wie dan ook.

    En, weten we al wat er mis is? :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nou ik denk dat het misschien wel ernstig kan zijn.
    Dit is ook slechte publiciteit.
    Ik bedoel weer een tienersterretje in het ziekenhuis.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Antwoord op alles:

    Selena Gomez: "Ik was ondervoed en oververmoeid"

    Het gaat beter met Selena Gomez. Het vriendinnetje van Justin Bieber, die vorige week met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht, heeft laten weten dat ze kampte met ondervoeding en oververmoeidheid. "Ik had last van ondervoeding en had een ijzertekort", zo vertelde ze aan het Amerikaanse Us Weekly.

    Selena, die sinds eind vorig jaar aan de 17-jarige Justin wordt gelinkt, voelde zich vorige week donderdag tijdens een optreden in de Today Show onwel worden. Inmiddels heeft Selena in het weekeinde nog twee keer een bezoek gebracht aan het ziekenhuis, maar voelde zich maandag goed genoeg om weer op te treden.

    De zangeres liet haar fans maandag weten: "Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie gekomen zijn. Als jullie vrijdag hier waren dan spijt het me enorm dat ik er niet was. Ik hou van jullie allemaal."
    Bron


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wow als selena zwanger zou zijn zouden de beliebers gek worden!!!


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Beter blijft ze daar vooraltijd. (doeg)
    En zij is echt niet zwanger hoor,nee Justin is niet het slimste mens maar zo dom is hij nu ook weer niet om met zon lelijke teef kinderen te gaan maken :Y)


    Believe.

    xShawtyManex schreef:
    Beter blijft ze daar vooraltijd. (doeg)
    En zij is echt niet zwanger hoor,nee Justin is niet het slimste mens maar zo dom is hij nu ook weer niet om met zon lelijke teef kinderen te gaan maken :Y)

    Boem!


    ars moriendi

    LostInPain schreef:
    Dat heet aanstelleritis -__-"

    idd. Selena stelt zich aan ja.


    Believe.

    DIRK schreef:
    (...)
    Boem!

    wat bedoel je met Boem? Xd


    Believe.

    Kanon schreef:
    Ik verslikte me toen ik dat laatste zinnetje las. :W


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Matthew schreef:
    Dat kind heeft zeker een griepje en er wordt meteen een heel drama van gemaakt XD


    Food.

    Ach ja, het komt heus wel goed met haar:Y)