• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik dacht dat ook,
    da het zijn vriendin is.
    ze gaan die niet voor niets zo vaag maken!!!

    Jeppp ge hebt gelijk ...
    Maar euhm... SO WHAT ? x')
    Njaah ik ben heel blij voor Georgie :D
    & ik hoop da zijn succes hun relatie nie kapot gaat make !

    Man , is het erg dat Georg een vriendin zou hebben <_<
    Ze zyn al uuhm in de 20 en ze mogen toch wel een vriendin hebben. Komaan iemand zou jou eens moeten verbieden om met de gene waar jij van houd. Geen contact mee mag hebben. Hij heeft ook een leven, en trouwens denk je nu echt dat je kans hebt om zyn vriendin fso te zijn. Wel als het zo is weet het me dan te zeggn want jij hebt echt vet geluk dan <_<

    Hoiii Hooi iedereen !
    Ik heb het dus eens voor jullie gecheckt (wat een liefheid toch :P) want ik ken een meisje dat Bill & Tom heel goed kent nzo ... Njaah Boeije
    Georg heeft geen liefje, die vrouw was iemand van de crew, en haar gezicht werd weggedaan zodat ze niet op straat aangevalle zou worde door fans die een handtekening of what ever zoude wille :D
    Begrijpelijk, nie ? :D

    Man , is het erg dat Georg een vriendin zou hebben <_<
    Ze zyn al uuhm in de 20 en ze mogen toch wel een vriendin hebben. Komaan iemand zou jou eens moeten verbieden om met de gene waar jij van houd. Geen contact mee mag hebben. Hij heeft ook een leven, en trouwens denk je nu echt dat je kans hebt om zyn vriendin fso te zijn. Wel als het zo is weet het me dan te zeggn want jij hebt echt vet geluk dan <_<

    Groot gelijk :D Ge hebt toch geen kans om die zun liefje te worde, tenzij da ge misschien beroemd word of what ever ma euhm.... die kans is ook superklein x')

    Hoiii Hooi iedereen !
    Ik heb het dus eens voor jullie gecheckt (wat een liefheid toch :P) want ik ken een meisje dat Bill & Tom heel goed kent nzo ... Njaah Boeije
    Georg heeft geen liefje, die vrouw was iemand van de crew, en haar gezicht werd weggedaan zodat ze niet op straat aangevalle zou worde door fans die een handtekening of what ever zoude wille :D
    Begrijpelijk, nie ? :D

    jha :)
    mr het leek ons nogal vaag :)
    Alln .. LAATSTE KEER DAT IK HET ZEG !!

    tuurlijk weet ik dat ik hem niet kan krygn & ik moet hem oo knii hebnn, nu goed?
    hy is beroemd .. hallo !
    ik bn nii dom fso !
    & als hy tog een vrindin zou hebbn, wel proficiat !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    jha :)
    mr het leek ons nogal vaag :)
    Alln .. LAATSTE KEER DAT IK HET ZEG !!

    tuurlijk weet ik dat ik hem niet kan krygn & ik moet hem oo knii hebnn, nu goed?
    hy is beroemd .. hallo !
    ik bn nii dom fso !
    & als hy tog een vrindin zou hebbn, wel proficiat !

    Haha K beoelde da ook nie slecht zuh :P
    Ik had het eigelijk op al die kinders die altijd zegge vn Georg is vn mij fzoo ... Weet ge,, die is vn niemand anders dan van zichzelf :P Hahaha ;)
    Ma fijn da gij der ook zo over denkt als ik :P

    georg zou moete trouwe! :D
    da zou mooi zijn ;)
    en daarna gustav, en dan bill, en tom....die trouwt wrschijnlijk nooit :P
    te druk me one-night-stands :P
    ma dus mee eens (deuh, 'k heb het mee verzonne xD)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    owh, btw, druk topic moe'k zegge :P
    misschien omda hum een aantrekkelijke tittel heeft? ajaj, wa gaa da worde me da topic da ik misschien vandaag nog ga aanmake? :8 :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Haha K beoelde da ook nie slecht zuh :P
    Ik had het eigelijk op al die kinders die altijd zegge vn Georg is vn mij fzoo ... Weet ge,, die is vn niemand anders dan van zichzelf :P Hahaha ;)
    Ma fijn da gij der ook zo over denkt als ik :P

    whaha, hij is vn my xD
    zie ge ze al bezig :P
    dn is er strax niemand mr om te zeggn dat Georg vn iemand is :P
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    owh, btw, druk topic moe'k zegge :P
    misschien omda hum een aantrekkelijke tittel heeft? ajaj, wa gaa da worde me da topic da ik misschien vandaag nog ga aanmake? :8 :P

    uhm .. direct geslotn volges my xD
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sow? ^^
    Of georg nu verliefd is, of een onbekend iemand. Iedereen is het toch eens. Wat maakt het uit ^^
    Moest het zo zijn, laat het dan. En begin niet te zeiken van ow ow georg is verliefd. -_-'
    Slaagt nergens op (:
    Ik zeg niet dat jij zo bent ofzo, maar hmpf hiervoor een topic openen..komen waarschijnlijk wéér ruzies over. Alles wat te maken heeft met th/jb draait uit op ruzie, of toch meestal.
    Laat het gewoon langs je liggen. Mensen merken het zo wel op zonder deze topic .D
    Sorry als je het niet eens met me bent ofzo, boeid niet eigenlijk. ^^
    <3.

    Het is níet zijn vriendin, maar just 'een vriendin'

    Verder wordt ze buiten beeld gehouden voor eigen belang. [ de fans kunne niet tegen meisjes bij TH, zoals jullie maar weer bewijzen]

    terug ope!!! yeah!
    coole!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Moge het wel duidelijk zijn dat het dus niet waar is? :')
    Maar ga maar verder hoor ;)