• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Komop mense, waar blijvn dii reacties, of het nu waa is of nii :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hm ik zeg niets over Bill. Alleen dat hij en georg vet grappig zijn samen :'D
    Maarja goed ik verander de boel wel. ;)

    weg. :D

    ik denk dat zowel Georg als gustav beide een vriendin hebben. het zijn tog ook maar mensen, mensen met gevoelens, en ja hoor, liefde is ook een gevoel. Iedereen word verliefd en dus de mannen van TH ook (:

    ik ben gewoon blij voor ze, en vind dit niet meer dan normaal.


    And all the girls in the front row scream your name.

    aaaah dat is zo sweet voor hem!!!!!! ik ben blij als hij een vriendin heeft dat vind ik zo cute!! x3


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    weg. :D

    véél beter :D
    ja sorry hoor, op zich vond ik het nie erg, ma kwil nie da daar wéér ambras over ga worde! :S :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ach gut..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    véél beter :D
    ja sorry hoor, op zich vond ik het nie erg, ma kwil nie da daar wéér ambras over ga worde! :S :D

    Ja ik snap je punt, en je hebt gelijk. ^^
    Dus

    (...)
    Ja ik snap je punt, en je hebt gelijk. ^^
    Dus

    Dankje om het te verwijdere :)
    Ik was eerlijk gezegt wel vet kwaad toen ik het las :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Echt? ._.
    Maar het is toch helemaal niet gemeen bedoelt ofzo? :'D Eerder juist positief. ^^

    Echt? ._.
    Maar het is toch helemaal niet gemeen bedoelt ofzo? :'D Eerder juist positief. ^^

    Hoe bedoel je? :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    waarom maak je er zo druk over? je moet ze meer privacy geven. ze hebben het nu wel erg druk enzo, dus meer privacy geven. en het is toch wel leuk voor Georg dat hij een vriendin heeft? hij heeft er zo weinig tijd voor vind ik :S.

    <'3


    I'll live every second like it is my last one <3

    waarom maak je er zo druk over? je moet ze meer privacy geven. ze hebben het nu wel erg druk enzo, dus meer privacy geven. en het is toch wel leuk voor Georg dat hij een vriendin heeft? hij heeft er zo weinig tijd voor vind ik :S.

    <'3

    ik VINd het ook helemaal niet erg dat hij een vrindin heeft !
    Like, OMG !
    net alsof ik het hun helemaal niet gun ofzo !
    tuurlijk wel !
    ik ben niet zo onmenselijk dat ik mensen hun geluk in de weg sta fzo Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Echt super raar da filmpje ma misschien is het gewoon een vriendin of een nicht of buh maar het kan altijd zijn vriendin zijn , ooit zulle ze toch wel allemaal een vriendin hebbe..

    Echt super raar da filmpje ma misschien is het gewoon een vriendin of een nicht of buh maar het kan altijd zijn vriendin zijn , ooit zulle ze toch wel allemaal een vriendin hebbe..

    mee eens :D
    en dan ben ik blij voor hun!! :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!