• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Zal ik doen," antwoordde ik met een grijns.
    Ik keek even naar Drake, die duidelijk niet opgezet was met dit nieuws. Ik stak nonchalant mijn handen in mijn zakken en rechtte mijn rug. Ik was wel gevleid met Ashlee's 'vertrouwen'. Tja, ik kende haar dan ook al een tijdje. Sinds de dag dat Tjerkov mijn leven had gered. En dat was nu al zes jaar geleden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 19:45 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake

    Wat is er mis met míj? Wat is er mis met haar! 'Ashlee, luister, ik weet hoe het voelt om te hongeren naar macht. Maar de enige reden dat jij macht hebt, is door je vader. Van jezelf heb je geen macht verkregen, ieder greintje macht dat je hebt, komt via je vader. Maar ik? Ik vecht er voor, zou jij ook een moeten doen. Je kunt nu drie dingen doen, één je rent terug naar je vader en gaat je aan hem vastklampen, waarnaar je aantoont dat je zelf níks bent. Twee, je houdt je mond dicht. Drie, je gaat op me in, zónder te dreigen het te verlinken en je bewijst dat je weldegelijk iets kunt!'
    Man, dat voelde goed om te zeggen. Ik zag Alessandrio verbaasd kijken, ik wist niet wat hij dacht, maar dacht zeker te weten waar het over ging. Ik keek Ashlee strak aan, afwachtend op de woorden die uit haar mond zouden komen.


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik greep Drake bij zijn kraag vast en drukte hem tegen de muur.
    "Een beetje respect graag," siste ik met ingehouden woede.
    "Je mag dan misschien een grote jongen zijn hier, maar ik sta op dezelfde hoogte als jij. En als je niet vlug wat respect toont voor de mensen die boven je staan, zal ík je eens wat respect aanleren. Begrepen?"
    Ik keek hem strak aan. Ik kon nu veel slikken, maar Ashlee en Tjerkov waren hier de baas. Daar kon niet over gediscussieerd worden. Ik zag dat hij me wou slaan, maar ik bleef dat tikkeltje sterker dan hem. En dat wist hij.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake
    Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Met andere woorden, jij twijfelt aan Ashlee?' Ik wist dat hij me niet begreep. 'Alessandrio, als jij zo zeker bent dat Ashlee van zichzelf machtig is, waarom neem je het dan voor haar op? Geef haar de kans om zichzelf te bewijzen.' Je amuseerd me, Alessandrio, dacht ik bij mezelf. Ieder woord wat uit mijn keel kwam, gaf me een machtig gevoel, ik ben dan wel niet héél sterk, maar intelectueel, ben ik er van overtuigt boven hun te staan.


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en drukte hem nog wat harder tegen de muur.
    "Omdat de machtigen beschermt moeten worden tegen idioten als jij," antwoordde ik laag.
    "En trouwens, Ashlee moet zich niet bewijzen. Ze is Tjerkov's dochter. Dat maakt haar per definitie machtig. En daar kan jij nu eens niks aan doen,"
    Langzaam liet ik hem los en keek hem strak aan.
    "Ik meen het, toon wat respect voor haar. Of je krijgt met mij te maken,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    'Dat beslis ik nog altijd zelf,' siste ik naar hem, en keek opnieuw naar Ashlee, die nog altijd geen antwoord had gegeven op mijn vraag. Ik wilsw aandringen tot een antwoord, maar besloot te zwijgen, de stilte was oorverdovend en heerlijk. Zonder mij ging er een groot deel van alle strategieën, die nog zouden moeten komen, verloren. Helaas waren de enigen die dat wisten, James, Tjerkov en enkele onbelangerijke hulpen. Maar ja, we bedachten ook in een besloten ruimte de strategieën. James verzon een grove opzet, Tjerkov keek enkel toe en gaf bevelen, de drie hulpen geven soms raad, al had je er niet veel aan, maar wie maakte alles af? Wie haalde de fouten die enkele bijna fataal kan zijn uit James' opzet? Ik. Ze deden maar, het kon me wat.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:18 ]


    Let it come and let it be

    En ik kom en iedereen peert 'm x]

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Alsof ik mezelf niet kon voorstellen, maar oké, ik hield me stil en lusiterde geamuseerd terwijl ik rustig doordweilde. Ik amuseerde me prima hoor en ik kon een grijns niet onderdrukken. Zelfs niet toen Drake kwam en zei dat ik dicht bij de dood zat, tuurlijk, dat zou Tjerkov niet toe staan, hoe meer mensen hij kon bevelen hoe beter. Uiteindelijk was ik maar gestopt en ik leunde nu nonchalant tegen de muur terwijl ik het tafereel bekeek. Ondertussen begon ik weer een lok, rood, krullend haar rond mijn vinger te draaien, een vervelende tik waar ik niet wat af kwam. Hé.. Zou het opvallen als ik nu gewoon wegliep? Ze waren zo druk bezig.. Ik moest gewoon weglopen alsof ik er het volste recht toe had, hmm.. Ik gooide mijn haar over mijn schouder en begon van het groepje vandaan te lopen, even testen hoe ver ik eigenlijk kon gaan. Of een van hun me überhaupt tegen zou houden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even abbo want dat vergeet ik elek keer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik keek even opzij toen ik iets zag bewegen in mijn ooghoek.
    "Hé, terugkomen jij!" schreeuwde ik geïrriteerd.
    Ik greep Paige bij haar kraag en tilde haar enkele centimeters van de grond. Ik keek haar recht in de ogen.
    "Denken dat je kan weglopen, huh? Wel, pech gehad,"
    Ik duwde haar haar cel weer in en deed die op slot. Trut.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 22:26 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Waar pakte hij haar? :'D

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik hoorde iemand geïrriteerd roepen, voordat ik de kans kreeg te reageren smeet hij me gewoon terug mijn cel in. Jezus, wat minder hardhandig mocht wel. Goed gedaan paige, je had beter gewoon kunnen blijven dweilen. "Iet wat meer medeleven mag wel, wat dnek je, dat ik hier zit voor een moord?" vroeg ik en zuchtte, daar leek het wel op tenminste. Ze behandelde me als een zwaar crimineel, zag ik er dan zo gevaarlijk uit?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik bonkte even tegen de deur.
    "Zwijgen jij!" beval ik streng.
    Ik rolde mijn ogen en keerde me weer naar Drake en Ashlee.
    "De gevangenen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn," zei ik droogjes.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Btw, reden dat ze in cel zit blabla staat op apgina 1 he 8D Had 't aangepast ^^,

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik legde mijn hand tegen 't glas en keek naar hem. "Ben benieuwd hoe jij zou piepen als je in ene cel werd gestopt alsof je een zwaar crimineel bent, gewoon, omdat ze het leuk vinden," beet ik hem toe.

    [lekker kort allemaal xd]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn
    Ik knikte zachtjes naar hem. 'Als je haar kende zoals ik haar ken, zou je haar niet eens meer aan willen kijken,' zei ik met een verdrongen gezicht. 'Je zou het "vergeten"', sprak ik mezelf in gedachte streng toe
    .


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik fronste even en stak mijn handen in mijn zakken.
    "Wat bedoel je daar nu weer mee? Praat nu voor één keer eens niet in raadsels man,"
    Ik zuchtte geïrriteerde en leunde met mijn rug tegen de muur terwijl ik hem nieuwsgierig aankeek. Die gast was een mysterie, voor iedereen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik trok een wenkbrauw op, waar sloeg dat op? Ik had geen van hun ooit kwaad gedaan, niemand hier. Maar er tegenin gaan zou momenteel de boel alleen maar verergeren. Ik liep naar mijn bed en ging er maar op zitten, opnieuw trok ik mijn knieën op en sloeg mijn armen er omheen. Zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn wang en keek via mijn mini raampje naar buiten, op dit soort momenten voelde ik me hopeloos verloren. Alsof ik eeuwig gevangen zou zitten en geloof me, dat is geen prettig vooruitzicht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.