• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Even veeg ik de tranen uit mijn ogen, maar dat is hopeloos, want er komen direct andere bij. 'Mijn p-papa,' jammer ik als een klein kindje. Ik kan er niets aan doen, alles komt zo onverwacht. 'En ik wist niet naar wie ik toe kon, dus ben ik maar naar jou gegaan.'


    everything, in time

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik knikte en glimlachte.
    "Oké, we doen het samen," zei ik toen hij voorstelde om mee papa te gaan halen.
    Ik slaakte een kreetje en grinnikte toen hij me optilde.
    "Oké, mij goed. Prepare to lose," zei ik uitdagend.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Alessandrio Hector
    Ik fronste en keek haar onbegrijpend aan.
    "Wat? Waarom?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Ik suste haar zachtjes en streelde door haar haren.
    "Rustig maar, het is goed," fluisterde ik zacht.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik nam plaats op de hyperion. 'Haha ik verliezen nooit. ' We telden samen af; tuurlijk lette ik daar niet op. 'Zoals ik zei; ik speel altijd vals.' En ik vloeg net voor het start sein weg.


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik keek hem even verbouwereerd na. Idioot. Ik boog me over het stuur van de Hyperion en schoot vooruit. Ik draaide volle gas en haalde binnen enkele seconden in. Ik keek hem even grijnzend aan, waarna ik weer voor me uit keek en nog een tandje bijgaf. Ik ontweek een rotsblok en schoot hem voorbij.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Ik sla mijn armen rond zijn middel en leg mijn hoofd tegen zijn borst, terwijl ik naar zijn sussende geluidjes luister. Als ik iets rustiger ben laat ik hem los en wrijf opnieuw door mijn ogen. Ik haal diep adem en begin dan pas te praten. 'Omdat James weg is. Volgens mijn vader is hij terug gegaan naar de Skypirates en beraamt hij nu een plan om zijn vader te bevrijden. Volgens mijn vader is dat dus weer mijn schuld omdat James dankzij mij weg is. Als Jake Menson vrij komt, kun je wel raden wat er gebeurd.'


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte en streelde een lok haar uit haar gezicht.
    "Ash, het is niet jouw schuld. James vond het waarschijnlijk tijd om terug te gaan naar de Skypirates, weet ik veel. En dan zetten we toch gewoon meer bewaking bij die Menson, zo simpel is het,"
    Ik glimlachte bemoedigend.
    "Moet ik met je vader praten? Hij kan nogal veel hebben van mij,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson


    Na een lang heen en weer duel was ze ergens ver voor me uit. Fijn nu was ik haar kwijt, en niet alleen haar ook de weg. Ik gaf gas rechtdoor en zocht de juiste route ineens herkende ik de plek. Ik keek tegen het sphere gebouw aan. O, kut. Ik draaide me om en wist de weg terug in eens weer.


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik was op een rotsblok geland en tuurde door de lucht. Waar zat James nu toch!?
    "James!?" schreeuwde ik bang.
    Fuck.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Wil je dat écht voor me doen? Zelfs nu hij in zo'n boze bui is?' Alessandrio zal toch wel zeker weten waar hij aan begint, want anders is het compleet gekkenwerk. Met mijn vader is niet te redeneren als hij zo woedend is. Althans, ik kan dat niet, omdat ik dan ook meestal begin te schreeuwen. Alessandrio doet dat echt niet.


    everything, in time

    Meet Locke, mijn skypirate (:

    Volledige naam: Locke Cole
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 20
    Karakter: Locke is handig en creatief, waar uit voorkomt dat hij erg geduldig is en een prima diplomaat. Hij kan de ellende van anderen makkelijk van zich af laten glijden, waardoor hij soms denkt dat hij geen goede mens is. Locke is een beetje verlegen, maar dat probeert hij te verstoppen volgens het gezegde ‘grote mond, klein hartje’. Voor de rest is hij erg beschermend tegenover anderen, nogal haatdragend en jaloers, maar realistisch ingesteld.
    Uiterlijk: Locke heeft bruin haar dat niet netjes te krijgen is en fel lichtblauwe ogen. Hij is groot (1m86) en best wel sterk. Voor de rest is zijn verschijning niet echt opvallend, naast dan een lippiercing en een bril, hij is bijziend. Meestal heeft hij niet zo’n gelukkige uitdrukking op zijn gezicht, maar dat wil niets zeggen; dan is hij gewoon aan het denken/dromen.
    Taak: Skypirate
    Extra's: Locke doet aan ‘solar surfing’ (= windsurfen, op een zelfgemaakt, door zonne-energie aangedreven board, dat bijna net zo snel gaat als een hyperion), een illegale sport die razend populair is bij studenten. Locke is oa daarvoor van de universiteit getrapt en durft nu niet meer naar huis, dus zwerft hij wat rond.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    James Menson

    Ik zag Jamie en liet haar van achter schrikken. Ik grinnikte; 'Goedendag. Je bent erg goed. Beter dan verwacht.' Ik grijnsde breed.


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik knikte en glimlachte.
    "Tjerkov kalmeren is mijn hobby, Ash. Raar maar waar, maar ik kan redelijk goed tot hem doordringen,"
    Ik liet haar langzaam los.
    "Geef me een kwartiertje,"
    Ik glimlachte nog even en ging opweg naar Tjerkov's kantoor.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik slaakte een gilletje en draaide me geschrokken om.
    "Idioot! Ik had bijna een hartaanval," snauwde ik.
    Ik kalmeerde weer een beetje en grijnsde toen hij me complimenteerde.
    "Dankje, jij bent ook niet slecht. Maar wel een verschrikkelijke valsspeler,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Een kwartier hm, dat was een mooie etenstijd. Ik liep nu een stuk rustiger naar de cellen, tot ik Paige zag. Ik opende haar cel. 'Sorry dat het wat langer duurde, ik werd opgehouden. Ik hoop dat je nog honger hebt?'


    everything, in time