• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Ashlee," zei ik waarschuwend.
    Ik keek haar streng aan.
    "Als die persoon begint te vertellen, blijf je staan en luister je. Lijk geïnteresseerd. Wees vriendelijk,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    'Ik meen dit, we.. jij kan papa redden. Ik geef je alles wat je nodig hebt. En iedereen die in de weg staat mag je vermoorden. iedereen behalve,' Ik haalde een foto die ik altijd bij had van Ashlee uit mijn broekzak. 'Behalve haar. ' Fluisterde ik.


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - The Sphere
    "james, ik vermoord geen mensen, dat weet je. Alleen Tjerkov misschien,"
    Ik nam de foto aan en keek naar het meisje. Ze was mooi, maar had een arrogante uitstraling op haar gezicht. Ik fronste even. Ze kwam me bekend voor.
    "Wacht even, is dit niet de dochter van Tjerkov?" vroeg ik nieuwsgierig.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    '' Ja Ashlee Tanya Tjerkov. ' Ik slikte, ik keek naar de tafel. Ik voelde me nu ook een verader. Het leek alsof ik enkel kon veraden. Eerst mijn familie; en nu de mensen die ik als familie was gezien. En niet alleen dat. Ik veraadde de persoon die het aller belangrijkst voor mij was. Ik veraadde haar, ik veradde de liefde van mijn leven. Ik ademde diep in. Ik slikte de tranen weg en keek Jamie aan, 'dus wat kan ik doen..'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 16:58 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    'Oké oké, relax, chill out dude.' Zet me toch niet zo onder druk, dan presteer ik slecht!
    Ik wacht opnieuw tot er iemand langskomt en stap op haar af, nogmaals een vrouw. 'Hallo! Alles goed met je, eh, u?' Ook deze vrouw kijkt me verbaasd aan. 'Ja hoor, kan ik iets voor u doen?' Ik schuld lachend mijn hoofd. 'Nee, ik toon gewoon interesse.' Ik werp een blik over mijn schouder naar Alessandrio, ik loop vast.


    everything, in time

    ik had een reactie getypt en toen kwam ie met;
    dit mag alleen als je ingelgod ben.

    Ik was ingelogd, wtf, nu is ie weg >:L


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte en liep naar hen toe.
    "Ga maar verder met je werk, Maria," zei ik met een knipoog.
    Ze knikte, glimlachte en boog haar hoofd naar Ashlee en liep verder.
    "Dat, was fantastisch," zei ik glimlachend.


    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik schoof de foto weer naar hem en legde mijn hand op de zijne.
    "Voorlopig niets,"
    Ik dacht even na.
    "Kom, ik wil je wat laten zien,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Plots werd er op mijn celdeur geklopt en ik stond op, de deur werd geopend en er stond een man. EIndelijk, een klus. Hij zei me dat ik de afwas moest doen, een van de weinige klusjes die ik alles behalve erg vond. In de keuken stond een klein radiootje en af en toe zette ik die stiekem aan, wel superzacht. De man gaf em een duw als teken dat ik door moest lopen, even keek ik hem boos aan en begon toen te lopen. Ik keek naar de mensen die we passeerden, de meesten keken chagerijnig en nors, bijna niemand leek echt blij te wezen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Best wel hè,' zeg ik trots wanneer Maria verder is gelopen. Ik lach even en kijk Alessandrio opnieuw trots aan. 'Dat viel nog best mee. En wat nu?'


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Nu, nu geef ik je huiswerk. Blijf dit doen, mensen vriendelijk begroeten, ook als ik er niet ben,"
    Ik glimlachte.
    "Ik moet over vijf minuten bij Onderhoud zijn, om de Hyperions te inspecteren,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik liep met haar mee, de nieuwschierigheid knaagde aan me.
    Ik pakte mijn telefoon en slikte, ik wou eigenlijk Ashlee bellen maar smeet ipv daar van de telefoon tegen de muur.


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik schrok me een hoedje toen James zijn telefoon stuksmeet. Ik keek hem even zuchtend aan. Voorzichtig duwde ik de deur van papa's bureau open. Ik glimlachte en liet hem binnen.
    "Alles is nog net zoals het was," zei ik ter verduidelijking.
    Ik liep naar het bureau, rommelde er even in en haalde toen een enveloppe tevoorschijn.
    "Papa heeft, vlak voor hij verdwenen is, een brief geschreven. Aan jou. Maar hij is nooit tot bij jou geraakt. Ik wilde hem verbranden, maar ik kon het niet. Ik denk dat papa zou willen dat ik hem nu aan jou gaf,"
    Ik stak hem glimlachend naar hem uit.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik staarde haar aan, mijn mond viel bijna open.
    Ik slikte en pakte de brief aan, ik slikte. 'Wat staat er in? Of weet je dat niet?' Ik slikte, Ik vond het moeilijk en durfde de brief niet te lezen.


    Eh serieus wat voor iets staat er in ;p
    brb x


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Yes sir!' zei ik terwijl ik voor de grap in de salueer houding ging staan. 'En Alessandrio?' Ook nu ging ik iets doen wat ik nooit deed. Ik knuffel hem. 'Bedankt dat je me helpt,' fluister ik als mijn hoofd op zijn schouder leunt. Vervolgens laat ik hem los en zwaai. 'Dit blijft tussen ons hè.'


    everything, in time

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Geen idee, ik heb hem niet gelezen. Maar ik wil hem wel voor je voorlezen als je wil,"


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte en knuffelde haar terug.
    "Tuurlijk," antwoorde ik met een knipoog.
    "Ohja, voor jou is het nog altijd Sandro,"
    Ik draaide me op mijn hakken om en liep richting Onderhoud.


    Nobody ever said I was sane, my love.