• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik keek hem geschrokken aan en schudde mijn hoofd.
    "Nee, James, dat mag je niet doen. Je zegt het zelf, dan vermoorden ze je," zei ik bang.
    Ik keek hem recht aan, smekend bijna.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik keek naar haar,
    "Ssssst, " ik drukte een kusje op haar voorhoofd. 'Ik heb een plan. Ik beloof dat ik zo terug ben; ik moet even iemand zien. " ik slikte, 'Ashlee.. ' Ik pakte haar hand en gaf haar mijn ketting. 'Hou deze voor altijd bij je. Wat er ook gebeurd. '
    Ik stapte op een hyperion en vloog naar Ashlee's kamer bij the sphere daar wachtte ik tot ze binnen kwam.


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "He Alessandrio, ik weet niet wat je met Ashlee hebt gedaan en wat jullie geheim is, maar ze is stukken gezelliger," zei ik tegen hem met grijnsje. "Wil je ook een croissantje? Het is heerlijk, niet zo lekker als de aardbeien, maar nog steeds heerlijk." Ik glimlachte vrolijk, ik zat al stukken beter in mijn vel, die kleine veranderingen waren heerlijk en maakte het leven hier dragelijker.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik deed de ketting om mijn hals en keek hem na.
    "Wees voorzichtig," fluisterde ik nog.
    Ik wilde hem ook niet verliezen, net als papa.


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte en zette me tegenover haar.
    "Ja, ze is terug de Ashlee aan het worden die ik zo goed kende,"
    Ik grijnsde naar haar.
    "En jij ziet er ook al veel beter uit,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Ken je haar al lang dan?" vroeg ik, dat wist ik helemaal niet. "En bedankt, ik voel me ook beter. Het is prettig een aantal mensen minder te hebben die me de grond in boren." Ik nam nog een hap van mijn croissantje en wiebelde met mijn benen heen en weer. "Trouwens.. Krijgen jullie geen problemen..? Ik bedoel.. Ik ben en blijf een gevangene, helaas," zei ik weer toen ik mijn mond leeghad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Ja, ik ken Ashlee al sinds ze vier is,"
    Ik glimlachte.
    "Nee, ik bedoel, Ashlee is de dochter va Tjerkov. En ik ben zowat zijn rechterhand nu James 'em gesmeerd heeft. Je bent veilig,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Sinds ze 4 was? Wauw, dat is echt lang." Ik realiseerde me dat mensen raar naar me keken, die vroeger zich vast af wat een gevangene hier deed, ik voelde me wat ongemakkelijk en keek hem aan. "Veilig?" vroeg ik en schudde mijn hoofd. "Iedereen kan mijn cel in Alessandrio, maar ik kan er niet uit en daarbij komt dat de meesten hier nog altijd een bloedhekel aan me hebben."


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Zolang ik of Ashlee bij je zijn, ben je veilig. En als iemand je pijn doet, zeg je dat aan mij of Ashlee en dan zal het hun beste dag niet zijn,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Jullie kunnen niet dag en nacht bij me zijn Alessandrio en ik wil niet zoveel van jullie vragen." Ik plukte aan mijn croissantje, scheurde een stukje af en stopte dat in mijn mond. "Ik ben oud genoeg om mezelf te kunnen redden, of hoor dat te zijn, nietwaar..?" Ik keek hem aan. Zo voelde het, ik wilde niet zo afhnakelijk van ze zijn, het voelde fijn dat ik het kon, maar ik wilde ze niet zoveel belasten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolita Stormbreeze
    Verveeld blijf ik in de deuropening zitten als ik ineens stemmen hoor. Ik schiet overeind en spits mijn oren. Is dat.. James? Dan is Ash hier ook! Ze komen me redden! Vrolijk ren ik naar buiten, en ik ben nog net op tijd om James te zien weg vliegen. Ik besteed geen aandacht op het meisje dat er staat, waarschijnlijk een SkyPirate. "Bagger! Net te laat." Ik zucht diep en neem de lolly weer in mijn mond. Hoe lang kunnen ze er mogelijk over doen?

    Poor Lolita [: (Waarom denk ik steeds dat ze Lola heet?)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte en keek haar even aan.
    "Toch, ik wil niet dat iemand je pijn doet, Paige. Ik...geef om je," mompelde ik aarzelend.
    Waarom deed ik zo raar in haar buurt?


    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik keek even naar het meisje dat plots tevoorschijn gekomen was.
    "En wie ben jij?" vroeg ik achterdochtig.



    Ik ben naar babyborrel (nummer 3 in 4 weken tijd --') Ik ben dus pas vanavond terug! ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Babyborrel, hahaha, dat klinkt super droog ;p Veel plezier [:

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Verbaasd keek ik hem aan, ik voelde mijn wangen kleuren en keke gauw weg. "Grapje zeker..?" vroeg ik zachtjes, ik kon het eerlijk gezegd niet zo goed geloven. Ik beet op mijn onderlip en keek hem aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik schudde mijn hoofd en keek haar recht in de ogen.
    "Geen grapje, Paige. Ik geef echt om je,"
    Ik slikte en keek naar mijn handen, die met mijn plastic bestek prulden.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik glimlachte verlegen naar 'm. "Ik mag jou ook wel," gaf ik toe. Hij was aardig dan ik altijd dacht, wat een stomme vooroordelen waren dat eigenlijk. "Althans, als je me een keertje mee zou kunnen nemen op een Hyperion." Ik glimlachte naar hem, dat leek me geweldig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.