• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Even dacht ik dat ze niet meer zou komen, het duurde lang, ik zat alweer een tijdje in mijn cel, tot ze plots toch terug kwam. "Ik dacht dat je niet meer kwam en ja, ik rammel," zei ik met glimlach en stond op van mijn bed. Even dacht ik dat ze me toch om te tuin had geleid en me zou laten vallen, maar misschien was ze toch te vertrouwen..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Mooi zo,' glimlach ik terug terwijl ik haar mee naar de kantine neem. 'Normaal moeten mensen ervoor betalen, ik natuurlijk niet en omdat jij met mij bent, jij ook niet. Niemand zal je lastig vallen, want zolang ik met je praat is het goed, dus neem wat je wil, zoveel je wil.' O, verdorie, ik ben helemaal vergeten tegen Alessandro te zeggen hoe goed ik het wel heb gedaan!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:42 ]


    everything, in time

    james menson
    Ik grinnikte, 'Ik weet het. Zeg, zullen we maar eens terug gaan. ' Het was al aardig laat. Ik zette mijn lamp aan en vloog dit keer voor op. Als snel waren we terug. Ik stapte af, en sloeg een arm om haar heen.


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Alles? Het water liep me in de mond, alles zag er zo heerlijk uit, maar ik moest me inhouden. Ik hield me in en pakte gewoon hetzelfde als diegene voor me, een croissantje.. Als ik hier elke dag kon eten he, voor de meesten was het misschien heel gewoon, voor mij vroeger ook, maar nu was het de hemel. "Zeg.." zei ik plots terwijl ik met haar richting een tafel liep. "Wil je misschien iets van me?" vroeg ik, ik kon het gewoon niet bevatten dat ze van de een op de andere dag ineens aardig deed. Vroeger leek ze me te haten en nu ineens van de een op de andere dag mocht ze me?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Nee, ik wil niets van je! Verdomme, waarom denkt iedereen dat toch? Ik kan niet zo'n bitch zijn geweest!' Ashlee, Ashlee, pas op. Ik begon opnieuw tot tien te tellen. 'Sorry, maar nee, ik hoef echt niets van je. Laten we zeggen dat dit een geheel nieuwe tijd is. Klaar.' Het laatste woord zei ik wel dwingend, ik sta tenslotte nog steeds boven haar.


    everything, in time

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik keek haar aan en glimlachte. "Sorry, ik bedoelde het niet gemeen. Ik.. Naja, het is moeilijk om nog mensen te vertrouwen voor mij," bood ik mijn excuses aan. Ik streek een lok haar achter mijn oor en keek haar aan.

    -crappy kort <;l-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik glimlachte en porde hem zacht.
    "Ik ben je niet gewend zo vrolijk en lief. Ik heb deze James liever dan die van voor je vertrok,"


    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik ademde diep in en stapde Tjerkov's kantoor binnen.
    "Sir," zei ik terwijl ik salueerde.
    Hij keek verstoord op.
    "Alessandrio, wat moet je?" vroeg hij bars.
    Ik liep naar zijn bureau en ging voor hem zitten.
    "Ik wilde het met u hebben over Ashlee en James,"
    Ik zag woede in zijn ogen. Maar ik liet hem geen tijd om uit te vliegen.
    "Meneer, ik weet dat u het Ashlee kwalijk neemt dat ze gebroken heeft met James. Maar dit heeft niks te maken met zijn vertrek. Ik heb met Ashlee gepraat en ze beseft dat James niet goed voor haar was. U herinnert zich vast nog enkele jaren geleden, toen ik en uw dochter beste vrienden waren. Sinds James opgedoken was, is ze arrogant, zelfingenomen en verwend geworden. Ze heeft met James gebroken omdat ze niet langer zo wou zijn. Ik probeer haar daarin te helpen.
    Nu, als James terug is naar de S.P.O. is dat spijtig, want hij was een aanwinst voor de organisatie. Maar we kunnen gerust zonder hem. U ben intelligent genoeg en u hebt mij om u bij te staan. Ook uw dochter is slimmer dan u denkt. Daarom hebben we genoeg kennis en kracht om de S.P.O. nog steeds te overtroeven. En als James problemen oplevert, kunnen we hem gemakkelijk elimineren of gevangennemen,"
    Ik zuchtte kort en keek Tjerkov afwachtend aan. Hij leek gekalmeerd en knikte langzaam.
    "Je hebt gelijk, Alessandrio. We komen dit wel te boven. Zet meer wachten aan Menson's cel en laat extra mensen de wacht lopen op de dekken,"
    Ik knikte en stond op.
    "Danku, meneer,"
    Ik salueerde en liep naar de deur. Plots riep hij me terug.
    "Stuur Ashlee naar me toe. Ik geloof dat ik haar mijn verontschuldigingen moet aanbieden,"
    "Natuurlijk meneer,"
    Ik liep het kantoor uit, deed wat Tjerkov me bevolen had en ging toen op zoek naar Ashlee. Ik trof haar bij Paige aan in de eetzaal.
    "Je vader vroeg of ik je naar hem toe wilde sturen,"
    Ik glimlachte bemoedigend.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:55 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Dit is mijn kans! Ik denk snel terug aan de woorden van Alessandrio "Je luistert naar hun verhaal, toon interesse." Ik zet mijn gevulde dienblad op een tafel en neem tegenover haar plaats. 'O, dat wist ik niet, sorry.' Ik ging verzitten en sprak mezelf moed in, nu moest ik waarschijnlijk een heel verhaal aanhoren. 'Hoe komt het eigenlijk, dat je mensen niet meer vertrouwd?'
    Gelukkig komt precies op dat moment Alessandrio aanlopen. Ik glimlach, maar stop met glimlachen als hij zegt dat mijn vader me wil spreken. 'Ik durf niet,' piep ik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:56 ]


    everything, in time

    James Menson

    Ik voelde me gelukkiger dan ooit tevoren. Er was iemand blij met me. Ineens voelde ik een steek; ik miste Ashlee. Ik glimlachte zwak naar Jamie en knikte. 'Ik was een klootzak. '


    We're all mad here.

    Wat is Ashlee eigenlijk nog gemeen xd

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik haalde mijn schouders op. "Wat denk je? Toen ik hier net was vertrouwde ik mensen nog, maar daar maakten ze misbruik van. En zelfs mijn eigen borer had me verraden." Ik zuchtte en nam een hap van mijn croissantje, dit was heerlijk! Het kon niet tippen aan de aardbeien, maar het bleef geweldig. "Maar ach, ik ben het wel gewend," wimpelde ik het af toen ik mijn mond leeg had en glimlachte. Ik wilde niet zielig lopen doen, ik had het nog best goed vergeleken bij sommige anderne, vooral nu. Alessandrio kwam erbij en zei Ashlee dat haar vader haar wou spreken, ik zweeg maar weer.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte.
    "Hij is gekalmeerd en wil zijn excuses aanbieden, Ash,"
    Ik knipoogde even en gebaarde dat ze moest gaan.
    "Het komt wel goed,"

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik glimlachte terug.
    "Achja, wat gebeurd is, is gebeurd. No use crying over spilt milk. Je bent terug en beter dan ooit, dat is wat telt,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik glimlachtte en pakte haar hand vast.
    'Ik heb deze plek gemist, een plek waar mensen aardig voor elkaar zijn!' Ik glimlachtte.


    We're all mad here.

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik glimlachte en kneep even in zijn hand.
    "Ik meen het, James, ik ben blij dat je terug bent. Het voelt, ik weet niet, completer nu. Samen krijgen we papa wel terug,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    James Menson

    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes;'Ik ben blij dat ik hier ben.' Ik bedacht me iets; 'Ik moet terug naar Tjerkov; misschien kan ik van binne uit helpen. ' Ik keek haar aan. 'Kijk, als ze weten dat ik hier ben dan krijgen we gedoe met extra bewaking. Maar waarschijnlijk vermoorden ze me nu als ik terug kom. '


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    'Oké dan, hou jij Paige gezelschap? Neem ook maar wat te eten, op mijn kosten,' glimlach ik, waarna ik zenuwachtig terug naar mijn vader loop. Zodra ik binnen ben, gebaart hij me tegenover hem te gaan zitten. Zo zitten we een tijdje tegenover elkaar. Ik weet dat mijn vader wel wil, maar dat hij het ook niet zo makkelijk kan. Dan opent hij toch zijn mond. 'Het spijt me, Ashlee, lieverd. Ik had jou de schuld niet mogen geven, daar heeft Alessandrio me op gewezen. Ik had je natuurlijk al helemaal niet mogen slaan, dat was fout en ik hoop dat je me kunt vergeven.' Ik bijt kort op mijn lip en knik. 'Natuurlijk, je bent mijn vader, ik kan niet lang boos op je zijn.' Hij glimlachte, gaf me een korte knuffel en keek toen weer zakelijk. 'Die Alessandrio is een goeie knul, jullie waren zo leuk, zoals jullie samen speelden.' 'Ik weet het. Of eigenlijk, ik weet het niet, maar ik heb het gehoord. Hij helpt me terug te gaan naar die tijd, maar dat is moeilijk, wan ik heb nog niet echt interesse in die andere mensen. Ik wil gewoon dat ze niet langer bang voor me zijn.' 'Dat is mijn schuld, ik heb je verwend. Maar dat maakt niet uit, want nu ben je er zelf mee aan het werk en daarom ben ik trots op je. Ga nu maar lekker terug,' sluit hij af.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 20:11 ]


    everything, in time