• buiten de typische 'Ik zie je graag' ofzo XD

    dat kan dus ook van een beste vriend, broer, vader, vriendje,..

    bij mij, vannacht/vanochtend lag ik en mijn vriendje wat lekker door te praten in bed, en het onderwerp ging dus over onze zelfcomplexen. ik had mijn hele blahblahblah gedaan (ja sorry ben n fucked up mens XD) en hij zei dan de zijne, en zei wel nog "sinds ik jou ontmoet heb, maar ook écht leren kennen, maakt mijn buik ((die heeft daar complexen over)) mij niet zoveel meer uit, en zijn de andere complexen veel veel minder. ... Oke, nu niet om raar te klinken ofzo, maar.. Deel alsjeblieft de rest van je leven met mij."

    of, vorig weekend, in Bruinisse, hij was nogal aangeschoten, 'Lauren, what the fuck bezielde u toch? ik ben echt niet goed genoeg voor u, gij kunt zo veel beter krijgen dan mij.. Ik bedoel, kijk toch gwn ke deftig naar mij!'

    ik wist niks terug te zeggen buiten 'nou, je opa heeft het zolang met je oma volgehouden, dat moet ons toch ook lukken?' en toen lachten we samen.

    :)

    en jullie?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:25 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Weet ik veel, ik blijf gewoon forever alone. Het liefste was dat een gast zei 'Als je de toets antwoorden wilt moet je zeggen ik google het wel even voor je' En dat was alleen maar omdat het de vriend was van mijn neef en ik mijn toets in de gang deed. -feeling sad and forever alone-

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:37 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat hij het fijn vind om met me om te gaan, te praten, lol hebben. - Om me vervolgens zomaar te negeren, een half jaar lang, daarna na één gesprek weer te negeren.


    Forever.

    Roswell schreef:
    Dat hij het fijn vind om met me om te gaan, te praten, lol hebben. - Om me vervolgens zomaar te negeren, een half jaar lang, daarna na één gesprek weer te negeren.


    jongens... -zucht-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn vriendje woont ergens in het zuiden, en ik in het midden, dus we zien elkaar niet zo heel erg vaak. Wel sms-en we vaak. Meestal gewoon over random dingen, en dat vinden we beide prima. Maar gister kreeg ik een iets ander smsje.

    Ik zit nu bij mijn opa en we gaan zo film kijken. Ik wou dat je bij me was. Maarja, je bent zo ver weg =( xx

    Dat vond ik wel heel schattig(krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik kan niet echt kiezen :B
    alles wat me vriend tegen me zegt is heel lief <3.

    Ik heb laatst een van de liefste berichtjes ooit gehad die een jongen me ooit gestuurd heeft (:

    En een andere jongen merkte op dat ik veranderd was, niet alleen van uiterlijk, maar ook van innerlijk en dan op een positieve manier. Hij was de eerste die dat echt op was gevallen en ik was zo blij dat iemand dat eindelijk opviel en er wat over zei. Hij zei het op een ontzettend lieve manier en erachteraan zei hij nog dat hij me heel mooi vond.
    Het is misschien niet het liefste wat ooit tegen me gezegd is, maar dit deed wel het meeste met me.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niks
    ja, soms ik hou van je (maar dat bedoelde je niet xD)
    maar ze menen het tog nooit

    Je mag dit snoepje eten (krul) Nooit een vriendje gehad.

    Hmm ik weet het zo niet, ik vond alles wel lief wat hij tegen me zei.. oké bijna alles dan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Hmm ik weet het zo niet, ik vond alles wel lief wat hij tegen me zei.. oké bijna alles dan.


    You're gay? ^^ Heb ik niets tegen btw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    You're gay? ^^ Heb ik niets tegen btw.

    Yes. :]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Yes. :]

    Wicked. :Y)

    & 't liefste wat een jongen tegen mij zei... [thinks] Helemaal niets, tenzij ik de leugens mee moet tellen, want dan is 't, "Ik houd van je"Maar dat bleek dus een vette leugen te zijn. Anyways, mijn broertje heeft ook wel iets liefs gezegd één keer, dat hij mij en mijn zussen zou beschermen - en dan moet je nagaan dat het kind pas 14, bijna 15 is, hé? En ik ben 18, dat was echt awesome van hem.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 1:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KEJAM schreef:
    (...)
    Wicked. :Y)

    & 't liefste wat een jongen tegen mij zei... [thinks] Helemaal niets, tenzij ik de leugens mee moet tellen, want dan is 't, "Ik houd van je"Maar dat bleek dus een vette leugen te zijn. Anyways, mijn broertje heeft ook wel iets liefs gezegd één keer, dat hij mij en mijn zussen zou beschermen - en dan moet je nagaan dat het kind pas 14, bijna 15 is, hé? En ik ben 18, dat was echt awesome van hem.

    ;P

    dat is echt zó lief van je broertje! :]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    ;P

    dat is echt zó lief van je broertje! :]

    Ja, dat vond ik ook heel erg lief van hem! Haha, zeker omdat hij altijd zo macho doet, ach ja..., en dan krijg je opeens met een zeker stemmetje te horen "Ja, als iemand jullie wat aan doet... Ik zal jullie wel beschermen!" Haha, lol lol. Dat kwam echt zo opeens, wist geen eens hoe ik moest antwoorden dus ik reageerde nogal overdreven sarcastisch lol. Maar hij zal vast wel weten dat ik het niet zo bedoelde. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    'Ik hou van jou.' Dat zei mijn vriend afgelopen tegen me op een heel speciaal moment, en het betekent heel veel voor me. Ik weet namelijk dat hij het meent, in tegenstelling tot vorige jongens die dat tegen me gezegd hebben. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.