• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    SecretRose schreef:
    Er zijn drie Nederlanders zwaargewond, las ik vandaag in de krant :(

    Ja maar het is ook erg voor de 5 belgen die dood zijn he


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik 'ken' iemand die dat koppeltje kende. En iemand die mijn zus kent had een meisje zien liggen zonder arm enzo. Ongelooflijk, zo erg allemaal!

    Ik zou het echt jammer vinden moesten ze nooit nog Pukkelpop doen. Dat mag gewoon niet. Ik wil nog naar Pukkelpop gaan. Dit mag dan wel gebeurt zijn, maar hierdoor mogen ze dat niet voor altijd stopzetten. Zonde gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik krijg het verdomme niet uit mijn kop ):

    Reducto schreef:
    Ik zou het echt jammer vinden moesten ze nooit nog Pukkelpop doen. Dat mag gewoon niet. Ik wil nog naar Pukkelpop gaan. Dit mag dan wel gebeurt zijn, maar hierdoor mogen ze dat niet voor altijd stopzetten. Zonde gewoon.

    Ja vind ik ook!

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja vind ik ook!
    Wij moeten daar verdomme nog fatsoenlijk meeten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 16:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had zoiets voorgesteld op de Pukkelpop pagina op facebook en Pukkelpop zelf zei "Interessant idee, Annelies (:"
    ik hoop dat ze dat nu gaan doen, dat zou echt al veel doen !

    Abrazo schreef:
    Ik had zoiets voorgesteld op de Pukkelpop pagina op facebook en Pukkelpop zelf zei "Interessant idee, Annelies (:"
    ik hoop dat ze dat nu gaan doen, dat zou echt al veel doen !


    Wat heb je voorgesteld? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Wat heb je voorgesteld? (krul)

    Heel standaard, iedereen doet het tegenwoordig, maar om zo'n soort benefiet single te maken met een aantal artiesten. Ik ken al een heleboel mensen die 'm zouden kopen, waaronder ik.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Heel standaard, iedereen doet het tegenwoordig, maar om zo'n soort benefiet single te maken met een aantal artiesten. Ik ken al een heleboel mensen die 'm zouden kopen, waaronder ik.

    Ik zou hem ook kopen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik hoop echt dat het doorgaat. Zou er niemand kunnen zo'n fonds ofzo opstarten om geld in te zamelen voor de schade ofzo, want dit mag er echt niet onder lijden. Zonde gewoon. Ik zou het zelf doen, moest ik weten hoe, maar ik ben daar te dom voor;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abrazo schreef:
    (...)
    Heel standaard, iedereen doet het tegenwoordig, maar om zo'n soort benefiet single te maken met een aantal artiesten. Ik ken al een heleboel mensen die 'm zouden kopen, waaronder ik.


    Aha. Ik had daar stiekem ook al aan gedacht. Zou wel cool zijn mocht dat echt gebeuren. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Passerby schreef:
    Ik hoop echt dat het doorgaat. Zou er niemand kunnen zo'n fonds ofzo opstarten om geld in te zamelen voor de schade ofzo, want dit mag er echt niet onder lijden. Zonde gewoon. Ik zou het zelf doen, moest ik weten hoe, maar ik ben daar te dom voor;

    Daarom dat ik dat voorstelde op de facebook van pkp. Al het geld dat die single zou opbrengen, zou naar de heropbouw etc gaan van pkp. ook hebben er al mensen voorgesteld om Music For Life dit jaar rond pkp te doen.

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Aha. Ik had daar stiekem ook al aan gedacht. Zou wel cool zijn mocht dat echt gebeuren. (:

    Haha, ja zeggen ze zo "dankzij Annelies hebben we dit geweldige idee" -ik heb teveel fantasie, sorry.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 16:44 ]

    Abrazo schreef:
    (...)
    Daarom dat ik dat voorstelde op de facebook van pkp. Al het geld dat die single zou opbrengen, zou naar de heropbouw etc gaan van pkp. ook hebben er al mensen voorgesteld om Music For Life dit jaar rond pkp te doen.
    Dat zou echt tof zijn, want hoe er het ook was, het is belangrijk dat het doorgaat zodat het verdriet ook kan wegebben van de festivalgangers die dit hebben meegemaakt. Ergens zit ik trouwens met een dubbelgevoel dat het helemaal is afgelast. Hopelijk maken ze er volgend jaar iets moois van zodat kan terug gedacht worden aan de doden en iedereen die de ramp heeft meegemaakt. Ik vind dat echt belangrijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?