• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    DreadsSnake schreef:
    Mijn god, deze nachtmerrie zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift blijven... Ik was er zelf bij en een van mijn beste vriendin ligt nu in een coma... We stonden beiden in de eettent te schuilen, toen de tent instortte... Balk op onze hoofden, ik had gelukkig slechts een hersenschudding, maar mijn vriend heeft een gat in zijn hoofd en wordt momenteel in kunstmatige coma gehouden... =(
    Ergste dag van mijn leven =(


    Heel veel beterschap met jou en je vriend(in)

    DreadsSnake schreef:
    Mijn god, deze nachtmerrie zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift blijven... Ik was er zelf bij en een van mijn beste vriendin ligt nu in een coma... We stonden beiden in de eettent te schuilen, toen de tent instortte... Balk op onze hoofden, ik had gelukkig slechts een hersenschudding, maar mijn vriend heeft een gat in zijn hoofd en wordt momenteel in kunstmatige coma gehouden... =(
    Ergste dag van mijn leven =(

    Wat erg! Ik was er ook bij, maar ben gelukkig niet gewond.
    Heel veel sterkte aan jij en je vrienden! Ik hoop dat alles terug goed komt! <3


    Never run out of reasons to smile...

    Trouwens, misschien is het al genoemd, maar er zijn vier doden gevallen i.p.v. die vijf doden. Door alle chaos is er iemand meegeteld die op dat zelfde moment ook in 't ziekenhuis lag, maar zijn/haar dood stond los van Pukkelpop.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er is iemand die van Pukkelpop zelf kwam, alsnog gestorven omdat deze persoon met een goederen trein is meegesleept. (dat kwam op Skyradio een paar dagen geleden).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Weirwood schreef:
    Trouwens, misschien is het al genoemd, maar er zijn vier doden gevallen i.p.v. die vijf doden. Door alle chaos is er iemand meegeteld die op dat zelfde moment ook in 't ziekenhuis lag, maar zijn/haar dood stond los van Pukkelpop.

    Ja, 4 zijn dood, maar die vijfde die is geteld is hersendood.

    DreadsSnake schreef:
    Mijn god, deze nachtmerrie zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift blijven... Ik was er zelf bij en een van mijn beste vriendin ligt nu in een coma... We stonden beiden in de eettent te schuilen, toen de tent instortte... Balk op onze hoofden, ik had gelukkig slechts een hersenschudding, maar mijn vriend heeft een gat in zijn hoofd en wordt momenteel in kunstmatige coma gehouden... =(
    Ergste dag van mijn leven =(
    Wat erg, hopelijk worden ze snel beter!!!
    oh ja en ik heb zojuist gehoord dat er toch vijf doden zijn, vandaag is er eentje van die zwaar gewonden overleden ;(

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 12:12 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    En ondertussen zijn er wel degelijk 5 doden ;
    klik

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, 4 zijn dood, maar die vijfde die is geteld is hersendood.

    Wat dus basically ook dood betekend. ):


    All was well.



    Meer info als je op de foto klikt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tuesday schreef:


    Die tenten.. O.o
    Wist je dat je in dit filmpje de verlichtingspaal ziet vallen die op Marijke de Wilde is gevallen??
    Een vriendin van mij vertelde het.. Een van haar beste vriendinnen zat bij Marijke in de tent en heeft haar dus verpletterd zien worden. Hoe verschrikkelijk is dat..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ondertussen is er trouwens al een 'échte' vijfde dode gevallen. Stond vanmorgen in de krant. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tuesday schreef:


    Die tenten.. O.o

    In dit filmpje zie je een van mijn beste vriendinnen vluchten, uh.

    Seel schreef:
    (...)Wist je dat je in dit filmpje de verlichtingspaal ziet vallen die op Marijke de Wilde is gevallen??
    Een vriendin van mij vertelde het.. Een van haar beste vriendinnen zat bij Marijke in de tent en heeft haar dus verpletterd zien worden. Hoe verschrikkelijk is dat..


    Ik zie geen paal vallen.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ik zie geen paal vallen.
    Rond 1:58 aan de rechterkant :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)Rond 1:58 aan de rechterkant :/


    Omg, dat is eng O.O


    Olive