• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Passerby schreef:
    (...)ja doen, dan weten de mensen ook hoe die jongens handelden.

    Echt respect voor die jongens daar in die tent! _O_
    Ik typ het morgen!

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Echt respect voor die jongens daar in die tent! _O_
    Ik typ het morgen!
    Ik ben benieuwd hoe jij het precies beleefd hebt. Je hebt het wel gezegd, maar mss voel ik het toch anders aan als je het typt. Hoh ik ben zo blij dat jij er niet zo veel van merkte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zouden jullie dit prikbordbericht kunnen leuk vinden, zodat de organisatoren weten dat wij willen dat het door gaat.
    PKP 2012

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 10:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Sorry dat ik mn eigen bericht quote, maar deze staat nog niet in de begin post :x


    Ja, ik was niet online op dat moment.


    Olive

    Ik ben nu op weg naar Gent, heb geen idee hoe ik er ooit moet komen want ik zit nu in de trein naar Roosendaal, daarna wil ik naar Antwerpen en daarna heb ik geen idee hoe ik er moet komen, zie ik later wel. Als ik in Gent ben ga ik samen met mijn oom - de vader van mijn nicht - naar het ziekenhuis waar Mellanie - mijn nicht - ligt. Ik zal daarna hier ook wel zeggen hoe het gaat..

    Tuesday schreef:
    Ik ben nu op weg naar Gent, heb geen idee hoe ik er ooit moet komen want ik zit nu in de trein naar Roosendaal, daarna wil ik naar Antwerpen en daarna heb ik geen idee hoe ik er moet komen, zie ik later wel. Als ik in Gent ben ga ik samen met mijn oom - de vader van mijn nicht - naar het ziekenhuis waar Mellanie - mijn nicht - ligt. Ik zal daarna hier ook wel zeggen hoe het gaat..

    Veel sterkte! <3


    Never run out of reasons to smile...

    Zijn er toevallig mensen die van plan zijn om deze donderdag naar het Dusartplein in Hasselt te gaan voor een herdenking? stond in de krant en ik wil eigenlijk wel gaan.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 11:14 ]

    Abrazo schreef:
    Zijn er toevallig mensen die van plan zijn om deze donderdag naar het Dusartplein in Hasselt te gaan voor een herdenking? stond in de krant en ik wil eigenlijk wel gaan.
    Ik heb herexamens die dag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abrazo schreef:
    Zijn er toevallig mensen die van plan zijn om deze donderdag naar het Dusartplein in Hasselt te gaan voor een herdenking? stond in de krant en ik wil eigenlijk wel gaan.

    Deze donderdag? Om welk uur want ik moet die dag mijn boeken gaan halen.
    Ik ga denk ik wel gaan als mijn mama het niet te ver vind.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Abrazo schreef:
    Zijn er toevallig mensen die van plan zijn om deze donderdag naar het Dusartplein in Hasselt te gaan voor een herdenking? stond in de krant en ik wil eigenlijk wel gaan.

    Ik zou wel willen maar dat is eigenlijk veel te ver voor mij. ):

    Abrazo schreef:
    Zijn er toevallig mensen die van plan zijn om deze donderdag naar het Dusartplein in Hasselt te gaan voor een herdenking? stond in de krant en ik wil eigenlijk wel gaan.

    Het is voor mij best wel ver, al zou ik heel graag gaan.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil eigenlijk wel gaan, maar dan ook weer niet...
    Alles is zo dubbel :S
    Maar ik kan sowieso niet want ik vertrek op reis.

    Ik voel me vandaag gelukkig al wat beter (zolang ik niet op nieuwssites zit te lezen...)
    Hoe gaat het met jullie?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Abrazo schreef:
    Zijn er toevallig mensen die van plan zijn om deze donderdag naar het Dusartplein in Hasselt te gaan voor een herdenking? stond in de krant en ik wil eigenlijk wel gaan.


    Het is jammer genoeg te ver, anders was ik misschien wel gegaan.


    As travars

    First schreef:
    (...)
    Deze donderdag? Om welk uur want ik moet die dag mijn boeken gaan halen.
    Ik ga denk ik wel gaan als mijn mama het niet te ver vind.

    Het is gewoon in Hasselt en het begint om 18 uur dacht ik
    @iedereen ; bij mij is het zeker anderhalf uur rijden, maar ik wil er eigenlijk echt naartoe dus ...


    Dat muziekje erbij..