• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive


    Foo Fighters betuigen medeleven op ander festival.

    WAW.. Ik lees net een artikel dat een jongen is aangereden door een trein. Hij is dus gestorven. Ook erg, maar hij kwam van PukkelPop. Hij heeft het daar overleefd, sterft hij dan door een trein.

    Kingcrawler schreef:

    Dat muziekje erbij..


    Marlo en Wendy...
    Pfff, waarom?

    Ik zie jullie straks op de witte mars, een paar straten verder.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Kingcrawler schreef:

    Dat muziekje erbij..

    Ik kreeg hier echt kippelvel bij.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    IMSWAG schreef:
    WAW.. Ik lees net een artikel dat een jongen is aangereden door een trein. Hij is dus gestorven. Ook erg, maar hij kwam van PukkelPop. Hij heeft het daar overleefd, sterft hij dan door een trein.

    Zo erg.Je overleefd een drama en dan word je leven stopgezet door een trein?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Zo erg.Je overleefd een drama en dan word je leven stopgezet door een trein?


    Inderdaad.

    Mijn zus is boos omdat het festival nu afgelast is, omdat ze the foo fighters niet heeft kunnen zien.
    Ik ben eigenlijk blij dat het afgelast is.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    IMSWAG schreef:
    WAW.. Ik lees net een artikel dat een jongen is aangereden door een trein. Hij is dus gestorven. Ook erg, maar hij kwam van PukkelPop. Hij heeft het daar overleefd, sterft hij dan door een trein.


    Fuck maat.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gaelic schreef:
    Mijn zus is boos omdat het festival nu afgelast is, omdat ze the foo fighters niet heeft kunnen zien.
    Ik ben eigenlijk blij dat het afgelast is.

    Ik ook.Ik zou het respectloos vinden moest het door gaan.
    Maar er moet een Pukkelpop 2012 komen vind ik.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Ik ook.Ik zou het respectloos vinden moest het door gaan.
    Maar er moet een Pukkelpop 2012 komen vind ik.


    Ja, liefst wel, eigenlijk. Niet dat ik mag gaan & mijn zus wil naar Werchter. Maar toch, dit had niemand kunnen voorzien. Dus.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gaelic schreef:
    (...)

    Ja, liefst wel, eigenlijk. Niet dat ik mag gaan & mijn zus wil naar Werchter. Maar toch, dit had niemand kunnen voorzien. Dus.

    Ja.Niemand kost er aan doen dat dit drama daar juist boven pukkelpop heeft plaats gevonden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Zo erg. Een paar vrienden van mij waren ook gegaan.Gelukkig zijn ze heelhuids terug gekomen. Hier was het ook heel erg. Er zijn heel veel bomen omgevallen enzo...


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gaelic schreef:
    Mijn zus is boos omdat het festival nu afgelast is, omdat ze the foo fighters niet heeft kunnen zien.
    Ik ben eigenlijk blij dat het afgelast is.
    ja ik ook.. hoe kun je nu denken: oh er zijn maar 5 mensen dood, laten we lekker feesten :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ja ik ook.. hoe kun je nu denken: oh er zijn maar 5 mensen dood, laten we lekker feesten :/


    Op het moment zelf waren wij ook overtuigd dat we nog verder zouden feesten en dat alles in orde ging komen hoor!
    Ik snap het wel.
    We wisten toen natuurlijk nog niet wat er op de wei allemaal gebeurd was.
    Het ging toch nooit een feestje meer kunnen geweest zijn :S
    Best dat ze het afgelast hebben en iedereen in stilte alles kon verwerken.
    Maar volgend jaar ga ik opnieuw (als het doorgaat)!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy