• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    zo erg he :(


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Gaelic schreef:
    Mijn zus is boos omdat het festival nu afgelast is, omdat ze the foo fighters niet heeft kunnen zien.
    Ik ben eigenlijk blij dat het afgelast is.

    Ik begrijp je zus maar al te goed. Ikzelf heb een héél jaar -al sinds ik weet dat Thirty seconds To Mars kwam- er naar uit te kijken, je hebt geen idee hoe blij ik was dat ik hen nog eens zou zien en nu is het afgelast. Ja, het zou respectloos geweest zijn, maar wij zijn ook teleurgesteld.

    Ik zat net naar het nieuws van 6 uur te kijken en zag zo die mis dat er vandaag was geweest. Toen Chokri buiten kwamen iedereen applaudisseerden, man ik kreeg serieus een brok in mijn keel & werd emotioneel.

    Ik was naar mijn nicht vandaag. Alles was wel goed, maar ze kreeg heel vaak gewoon paniekaanvallen en was echt gewoon in shock van wat er gebeurd is, maar het is voor haar allemaal nog steeds vaag. Ergens deze week mag ze weer naar huis, maar ze moet nog wel veel rusten. Ik ben zó blij dat alles goed met haar is - min of meer -

    Ik was net bij mijn oma en die zei opeens; "Güdrün, Jurgen en Jurgen zijn lief waren in de Chateau toen het allemaal gebeurde. Ze zijn nog zo in shock, Gudrun kan er absoluut niet over praten want dan begint ze te huilen" etc. Echt erg





    Dit zijn filmpjes van de tent waar ik stond. Ik kan niet zeggen of ze in het begin of meer tegen het einde van de storm zijn gefilmd. Ik stond meer vanvoor dan waar er gefilmd is ook.



    Die tenten.. O.o

    Tuesday schreef:


    Die tenten.. O.o


    Da is gefilmd vanaf de plaats waar ik stond.
    Maar wij stonden daar wel relatief droog.
    Maar het is toch maar vreemd als je opeens alles ziet vliegen hoor...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    In het begin is het wel grappig, iedereen vind het wel leuk. Volgens mij was het op de camping minder erg dan in zo'n tent, want daar zag je niet echt gevaar.


    Olive

    Authors schreef:
    In het begin is het wel grappig, iedereen vind het wel leuk. Volgens mij was het op de camping minder erg dan in zo'n tent, want daar zag je niet echt gevaar.

    Hoe bedoel je grappig?

    Blijkbaar zijn er maar vier overledenen, een oudere man zou meegerekend zijn maar was eerder die avond al het ziekenhuis binnengebracht..

    En mijn zus zei dat die mannen van 30STM hun tourbus hadden verplaatst en aan alle festivalgangers die daar waren gestrand na de storm hun voeding hadden uitgedeeld uit de tourbus.
    Ik moet die mannen echt niet, ik kan hun muziek niet aanhoren en hun koppen niet zien maar dat vind ik wel heel vriendelijk. :')

    En ik heb een van mijn beste vriendinnen gespot in dat filmpje vanop de camping waar je die lichtpaal ziet vallen. Je ziet haar dan de tent inhollen en jeetje.

    Zo erg voor al deze mensen!! O.o kende er mensen die ginder waren :(

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:22 ]

    Mijn god, deze nachtmerrie zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift blijven... Ik was er zelf bij en een van mijn beste vriendin ligt nu in een coma... We stonden beiden in de eettent te schuilen, toen de tent instortte... Balk op onze hoofden, ik had gelukkig slechts een hersenschudding, maar mijn vriend heeft een gat in zijn hoofd en wordt momenteel in kunstmatige coma gehouden... =(
    Ergste dag van mijn leven =(