• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Op de infobalies en in de kranten van Lowlands stonden ook allemaal berichten erover, kut man. (huil)


    SLOAN.

    Ik heb net de blogs gelezen van mensen die er waren en het kippenvel staat op mijn benen. Enorm veel sterkte voor de mensen die er waren.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    5 doden (1 hersendood),

    D;


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hebben jullei gehoord van die jongen?
    Hij zat in de Marquee geloof ik, en hij rende weg, had het gehaald. Toen bleek dat zijn rugzak daar nog lag. Hij ging terug en is toen gestorven... Ik vond het echt vreselijk toen ik het hoorde.
    (huil)


    Rainbows on my staircase ~

    SKUNKANANSIE schreef:
    Hebben jullei gehoord van die jongen?
    Hij zat in de Marquee geloof ik, en hij rende weg, had het gehaald. Toen bleek dat zijn rugzak daar nog lag. Hij ging terug en is toen gestorven... Ik vond het echt vreselijk toen ik het hoorde.
    (huil)

    Ja, dat las ik in de krant. Echt vreselijk. Zijn moeder zei: 'Hij is altijd al een beetje een pechvogel geweest' & 'ik denk dat hij naar pukkelpop gegaan is om te sterven'


    Never run out of reasons to smile...

    SKUNKANANSIE schreef:
    Hebben jullei gehoord van die jongen?
    Hij zat in de Marquee geloof ik, en hij rende weg, had het gehaald. Toen bleek dat zijn rugzak daar nog lag. Hij ging terug en is toen gestorven... Ik vond het echt vreselijk toen ik het hoorde.
    (huil)

    Ja.Echt erg.
    Door die rugzak is zijn leven stop gezet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    O echt die verhalen zijn zo erg.
    Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt heel veel sterkte wensen en aan de familie van de overledenen ook heel veel sterkte.
    Ik ga het verhaal dat mijn broer heeft gezegd ook eens in een blog zetten.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ga nog eens proberen te slapen, ben nog steeds half uitgeput. Slaapwel, iedereen.

    Eos schreef:
    (...)
    Ja, dat las ik in de krant. Echt vreselijk. Zijn moeder zei: 'Hij is altijd al een beetje een pechvogel geweest' & 'ik denk dat hij naar pukkelpop gegaan is om te sterven'


    omg :(


    As travars

    Abrazo schreef:
    Ik ga nog eens proberen te slapen, ben nog steeds half uitgeput. Slaapwel, iedereen.


    Jij ook weltrusten!


    As travars

    SKUNKANANSIE schreef:
    Hebben jullei gehoord van die jongen?
    Hij zat in de Marquee geloof ik, en hij rende weg, had het gehaald. Toen bleek dat zijn rugzak daar nog lag. Hij ging terug en is toen gestorven... Ik vond het echt vreselijk toen ik het hoorde.
    (huil)
    Dat is in de chateau. De marquee is nooit ingestort.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Grimshaw schreef:
    Het duurde eventjes, maar dit is mijn ervaring van de storm in de club


    Sorry dat ik mn eigen bericht quote, maar deze staat nog niet in de begin post :x


    As travars

    Passerby schreef:
    (...)Dat is in de chateau. De marquee is nooit ingestort.
    Ja kan ook. Maar ik vond het zo erg.


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vind het echt erg wat er gebeurd is omg.. zoveel sterkte aan de familie die iemand verloren zijn, de gewonden en slachtoffers!!!!!

    Een jongen die ik ken was daar met zijn liefje, en ze stond naast zo'n stelling, en één van die palen viel omver en kwam op haar af. Op dat moment is die jongen ervoor gesprongen om haar te beschermen. Het meisje is ongedeerd, de jongen ligt in het ziekenhuis met een zware hersenschudding. Ik kreeg kippenvel.


    Life begins at the end of your comfort zone