• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    ... geen naaktfotos van dat misbaksel graag, kan ik nooit meer onbezorg zoeken naar fotos van naakte meisjes O-O

    Ja maar zo trekken de meeste aandacht.
    Rihanna , Zac efron , Kesha ,
    Van Gaga hoeven er geen naakt foto's meer.We hebben alles al gezien(cat)

    Oke back to Bieber


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    DancingDead schreef:
    (...)
    jezus nu worden lady gaga en nicki minaj er weer bijgehaald. vóór deze reactie was er niks aan de hand en er weer op beard gezeikt wordt vind ik nogal raar omdat ze maar één keer haar mening had gezegt waar heel mensen het nog mee eens waren ook.

    nu heb ik alles gezegt wat ik wou zeggen. ik heb nu echt geen zin in weer een ruzie maar dit is zoals ik het zie oke? jij hebt jouw mening over bieber en beard en dit is de mijne duidelijk op zwart en wit


    Jullie mogen best je mening geven hoor. Daar kan ik toch niet veel aan veranderen. Jij noemt mijn reactie de ruzie starter, maar ik noem het mijn mening en zoals jullie nu al heel vaak gezegt hebben 'iedereen mag zijn mening geven' vind ik niet dat ik de ruzie starter ben, maar dat het gewoon een mening was. En ik had het gewoon tegen beard omdat ik op haar reactie wou antwoorden, weet ik veel van die andere ruzies, ik ken haar nog niet eens.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Hehe best grappig
    Het begon met Justin en een slang en nu is het wie de ruzie starter was


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Petrova schreef:
    (...)

    Jullie mogen best je mening geven hoor. Daar kan ik toch niet veel aan veranderen. Jij noemt mijn reactie de ruzie starter, maar ik noem het mijn mening en zoals jullie nu al heel vaak gezegt hebben 'iedereen mag zijn mening geven' vind ik niet dat ik de ruzie starter ben, maar dat het gewoon een mening was. En ik had het gewoon tegen beard omdat ik op haar reactie wou antwoorden, weet ik veel van die andere ruzies, ik ken haar nog niet eens.

    ik ga hier verder niet meer op reageren. als je die reactie een 'mening geven' vond dan moet je dat vinden. dit topic is gewoon één en al gezeik en ik ben het eens met de állereerste reactie in dit topic. ik ga nu weg en antwoord niet meer in dit topic.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    First schreef:
    Hehe best grappig
    Het begon met Justin en een slang en nu is het wie de ruzie starter was


    Ik vind het eigenlijk ook best grappig. Ze blijven maar dingen verzinnen om gewoon ruzie te maken (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    DancingDead schreef:
    (...)
    ik ga hier verder niet meer op reageren. als je die reactie een 'mening geven' vond dan moet je dat vinden. dit topic is gewoon één en al gezeik en ik ben het eens met de állereerste reactie in dit topic. ik ga nu weg en antwoord niet meer in dit topic.


    ke, bye (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Ik vind het eigenlijk ook best grappig. Ze blijven maar dingen verzinnen om gewoon ruzie te maken (:

    Hehe ja dat heb je nou eenmaal als het over Bieber gaat.
    In elk topic over mister Bieber is er bijna ruzie.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    ... geen naaktfotos van dat misbaksel graag, kan ik nooit meer onbezorg zoeken naar fotos van naakte meisjes O-O

    O, nee gelijk heb je. Alsjeblief hou je kleding aan!

    Hoewel, als hij moond ofzo,wat ik zeker niet hoef te zien, misschien heb ik dan wel respect voor hem. Het zou Het bewijs zijn dat hij ballen heeft, wat ik nu toch zeer betwijfel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    O, nee gelijk heb je. Alsjeblief hou je kleding aan!

    Hoewel, als hij moond ofzo,wat ik zeker niet hoef te zien, misschien heb ik dan wel respect voor hem. Het zou Het bewijs zijn dat hij ballen heeft, wat ik nu toch zeer betwijfel.

    Hahaha +1 (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik denk dat het beter is dat iedereen gewoon stopt met ruzie maken, want iedereen blijft zijn eigen mening zeggen, en die kan je toch niet veranderen. En goed, ergens begrijp ik wel dat mensen dit 'dierenmishandeling' vinden, misschien is het niet zo goed voor die slang. Maar dan vind ik mensen die met hondjes in handtassen rondlopen of hun kleren aandoen ook 'dierenmishandeling'. & hoeveel van die beroemde vrouwen dragen hun hondjes overal naartoe? Ik vind het niet erg dat je je mening geeft, zelfs als je hem totaal niet kan uitstaan. Maar ik vind gewoon dat je mensen niet ' opdonders' moet noemen. Okay, misschien heeft Justin vooral fans tussen de 12 en de 16 jaar. Maar zo heeft elke zanger toch zijn eigen leeftijdgroep? Zoals U2, die fans zijn meestal 20 jaar en ouder. het gaat toch helemaal niet om de leeftijd? Als je maar fans hebt, toch ? Daarom maakte ik ruzie, dat begreep ik niet. Ik heb wel meer vrienden die geen fan zijn van Justin, voor mij maakt dat echt niet uit, ieder zijn eigen smaak. Maar ik vind dat je niet met zo'n argumenten moet komen aanzetten.


    Save me from myself.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    O, nee gelijk heb je. Alsjeblief hou je kleding aan!

    Hoewel, als hij moond ofzo,wat ik zeker niet hoef te zien, misschien heb ik dan wel respect voor hem. Het zou Het bewijs zijn dat hij ballen heeft, wat ik nu toch zeer betwijfel.

    & ik weet niet of hij gemoond heeft, maar tijdens zijn concert heeft hij wel enkele danspasjes van MJ 'overgenomen' om hem te gedenken. & okay, ook al zingt & danst hij niet zo goed als Michael, toch vond ik het leuk, en een mooi gebaar. :3


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    & ik weet niet of hij gemoond heeft, maar tijdens zijn concert heeft hij wel enkele danspasjes van MJ 'overgenomen' om hem te gedenken. & okay, ook al zingt & danst hij niet zo goed als Michael, toch vond ik het leuk, en een mooi gebaar. :3


    .. Met moond bedoelde ze niet de moonwalk :W
    Dit topic is hilarisch...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 18:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Euhm ik ga misschien dom over komen maar wat is moond eigenlijk?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Euhm ik ga misschien dom over komen maar wat is moond eigenlijk?

    Je blote kont laten zien c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Even een plaatje....

    Als iemand dat doet :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.