• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DancingDead schreef:
    (...)
    haha lol :') dus als videotape wat doet, dan doe jij het ook maar even. beard gaf gewoon haar mening en opeens zijn er mensen die op haar beginnen te zeiken waardoor er weer een ruzie ontstaat.
    in het begin gaf beard gewoon haar mening over de slang met bieber. dan is er opeens zo'n kind dat gaat zeiken: daar komt beard weer aan met haar vervelende reacties' terwijl ze gewoon haar mening gaf met ÉÉN reactie waar veel mensen het nog mee eens waren ook. oh jezus wat een nutteloze discussie ja
    +10 C: ja srry die moest ff


    Shoganai i ne~

    DancingDead schreef:
    (...)
    haha lol :') dus als videotape wat doet, dan doe jij het ook maar even. beard gaf gewoon haar mening en opeens zijn er mensen die op haar beginnen te zeiken waardoor er weer een ruzie ontstaat.
    in het begin gaf beard gewoon haar mening over de slang met bieber. dan is er opeens zo'n kind dat gaat zeiken: daar komt beard weer aan met haar vervelende reacties' terwijl ze gewoon haar mening gaf met ÉÉN reactie waar veel mensen het nog mee eens waren ook. oh jezus wat een nutteloze discussie ja


    Nee want ik heb me verder niet met deze discussie bemoeid? Maar er zijn meer dingen - niet alleen in dit topic - hoe ze reageert. Ik bedoel, als je ziet dat het een biebertopic is en je haat hem, ga dan niet reageren. Houdt gewoon rekening met de fans.


    To infinity and beyond •

    and here we go agian met een mensje dat weer begint over rekening met fans houden blablabla en dan komen wij weer met dat doen ze zelf niet blablabla en dan komt er Kwak (eendje)






    whaha ik had gelijk :'D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:30 ]


    Shoganai i ne~

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nee want ik heb me verder niet met deze discussie bemoeid? Maar er zijn meer dingen - niet alleen in dit topic - hoe ze reageert. Ik bedoel, als je ziet dat het een biebertopic is en je haat hem, ga dan niet reageren. Houdt gewoon rekening met de fans.

    De fans houden toch ook nooit rekening met de niet-fans, of heb ik dat nou.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, eigenlijk heb ik geen idee wie 'alice copper' is, en als zij het zou doen, zou ik het ook grappig vinden, want eigenlijk zie ik er niks verkeerd in. Hij doet die slang toch niks, hij heeft haar gewoon bij. & het is toch normaal dat hij wat aandacht wil, dat doet toch elke celebrity ? En je trekt echt wel aandacht, heb je jezelf al bezig gehoord ? & dan die foto's en recaties op andere topics altijd, ja, dat is echt heel erg volwassen.

    Haha, die is leuk. Zij? Alice Copper is een man.
    Hij doet die slang wel wat, slangen zijn wilde dieren en die moet je niet de hele dag op sleeptouw nemen, zeker niet na zo iets. Veel te druk en ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor een slang om zo lang zonder zon te zitten.
    Je hoort een slang niet zo te dragen of te behandelen, geen enkel wild dier trouwens. Ja dit noem ik dierenmishandeling. Ik vind het nog verwonderlijk dat geen organisatie van zich heeft laten horen.

    Waarom moet hij zo nodig aandacht trekken, alsof hij niet genoeg aandacht krijg, dom kind dat het is. Als hij zo nodig aandacht moet trekken doe dat dan op een manier waar lef voor nodig is en waarmee je niemand schaad. Kijk als hij nou, weet ik het, gemoond had. Dat zou pas vet zijn geweest. Dit is gewoon zielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1 ding is zeker
    Dieren horen niet als accessoire te dienen
    Mensen dit is een feit dus shut up en let's be friends
    Dit moest er ff uit (:
    Please don't hate me


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    BEARD schreef:
    Omdat de jonge mannelijke attentionwhore het leuk vindt om een slang als mode-accessoire te hebben. Pfft, ik draag altijd een boa constrictor om mijn nek hoor, want ik ben hip.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:30 ]


    Ex astris, sciencia

    Dus die slang is zo erg? Hij heeft haar ten eerste niet de hele tijd vastgehouden, gewoon op het begin, en ten tweede dan vind ik dieren die gedood worden om gedragen te kunnen worden veel erger. Laten we allemaal mensen met bondjassen gaan haten. & hier zijn toch ook veel mensen die vlees eten, die dieren zitten vaak in veel slechtere omstandigheden.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:35 ]


    Save me from myself.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Haha, die is leuk. Zij? Alice Copper is een man.
    Hij doet die slang wel wat, slangen zijn wilde dieren en die moet je niet de hele dag op sleeptouw nemen, zeker niet na zo iets. Veel te druk en ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor een slang om zo lang zonder zon te zitten.
    Je hoort een slang niet zo te dragen of te behandelen, geen enkel wild dier trouwens. Ja dit noem ik dierenmishandeling. Ik vind het nog verwonderlijk dat geen organisatie van zich heeft laten horen.

    Waarom moet hij zo nodig aandacht trekken, alsof hij niet genoeg aandacht krijg, dom kind dat het is. Als hij zo nodig aandacht moet trekken doe dat dan op een manier waar lef voor nodig is en waarmee je niemand schaad. Kijk als hij nou, weet ik het, gemoond had. Dat zou pas vet zijn geweest. Dit is gewoon zielig.

    Amen _O_
    I agree.
    Dat hij op een andere manier aandacht zoekt zoals
    Naaktfoto'sopvallende kledij , drugs nemen , alcohol.Zoals alle andere sterren.Als het maar niks met dieren is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nee want ik heb me verder niet met deze discussie bemoeid? Maar er zijn meer dingen - niet alleen in dit topic - hoe ze reageert. Ik bedoel, als je ziet dat het een biebertopic is en je haat hem, ga dan niet reageren. Houdt gewoon rekening met de fans.

    niks rekening houden met de fans, iedereen mag zijn of haar mening geven en daar moeten de fans maar rekening mee houden. er zijn genoeg mensen die justin bieber haten en dat moeten ze maar accepteren. als het je niet aan staat dat ze justin bieber haat laat haar dan lekker? concentreer je op de mensen die justin bieber wel leuk vinden. en trouwens, dit topic is niet echt een 'fan' topic. justin bieber heeft een fucking slang om zijn hand en dan is het niet echt een moment om te zeggen dat bieber geweldig is.

    en dan nog één ding. deze kutruzie begon om dit:
    wtf?! Dat van 'Hij zoekt gewoon aandacht' is not true! Het is altijd Justin die aandacht zoekt, kijk dan is naar Lady Gaga of Nicki Minaj, wat hadden die dan wel niet aan? Justin is gewoon zo'n gestoorde jongen en dat bedoel ik niet op een slechte manier. Hij neemt die slang niet mee voor aandacht, want aandacht heeft hij toch niet nodig, hij is beroemd over heel de wereld!! En als je hem niet moet hebben wat kan jou het dan schelen wat hij doet. Allemaal gezever! Nu spreek ik vooral tegen baard mens xd .

    jezus nu worden lady gaga en nicki minaj er weer bijgehaald. vóór deze reactie was er niks aan de hand en er weer op beard gezeikt wordt vind ik nogal raar omdat ze maar één keer haar mening had gezegt waar heel mensen het nog mee eens waren ook.

    nu heb ik alles gezegt wat ik wou zeggen. ik heb nu echt geen zin in weer een ruzie maar dit is zoals ik het zie oke? jij hebt jouw mening over bieber en beard en dit is de mijne duidelijk op zwart en wit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    aberforth schreef:
    (...)
    omdat hij gewoon gestoord is, denk ik. & ik vind het ook wel aandachtzoeken. Maar het is toch geen dierenmishandeling, zoals sommigen beweren, hij doet die slang toch geen kwaad? dan vind ik mensen die een bondjas dragen veel erger, laten we die gaan haten.
    & stiekem is door die ruzie dit topic echt heel erg omhoog geschopt.

    Jawel het is dierenmishandeling.
    Slangen horen niet thuis op een evenement waar het druk is en heel veel geluid is door bv de optredens.
    Dat dier kan er wel misschien van dood gaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hij wou stoer doen? Blegh, daarom heeft hij ook een oorbel volgens mij (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nee want ik heb me verder niet met deze discussie bemoeid? Maar er zijn meer dingen - niet alleen in dit topic - hoe ze reageert. Ik bedoel, als je ziet dat het een biebertopic is en je haat hem, ga dan niet reageren. Houdt gewoon rekening met de fans.

    hier ben ik het me eens. & daar gaat het trouwens niet om, het gaat om het feit dat ze ons 'kleine domme opdonders' noemt, net alsof ze zich heel wat meer voelt dan al de rest, van mij mag ze justin zoveel haten en uitschelden als ze wil, maar ze scheld ons uit. Daarom was er ruzie, niet om Justin.


    Save me from myself.

    I'm kinda lost as to why he would bring a snake? De kleur van dat dier past ten eerste al totààààl niet bij zijn outfit. Waarschijnlijk heeft het bovendien echt afgezien van al die luide muziek en die lichtflitsen etc... Bovendien voegt het helemaal niet toe aan zijn persoon aangezien het niet mooi is, niet vriendelijk is en niet stoer is (let's face it, dan beest was waarschijnlijk toch compleet ongevaarlijk). En last but not least...

    EEN DIER IS GEEN ACCESSOIRE.
    En dan heb ik het niet alleen over onze wereldberoemde kindster over there, maar over élke artiest die levende dieren in hun show of zo betrekken. Ik vind het serieus wreed om een dier op die manier te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:41 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    First schreef:
    (...)
    Amen _O_
    I agree.
    Dat hij op een andere manier aandacht zoekt zoals
    Naaktfoto'sopvallende kledij , drugs nemen , alcohol.Zoals alle andere sterren.Als het maar niks met dieren is.


    ... geen naaktfotos van dat misbaksel graag, kan ik nooit meer onbezorg zoeken naar fotos van naakte meisjes O-O


    quidquid excusatio prandium pro