• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, nee, ik heb het mijn ouders gevraagd, het is eigenlijk net hetzelfde als met je hond gaan wandelen. NIKS dierenmishandeling.

    Dan ken je honden niet zo goed. Als je een dier naar een drukke plek brengt, met flitsen van camera's, veel geluid en veel mensen, is dat niet goed voor een dier. Een dier, en zeker een wild dier, kan niet tegen zoiets.
    Het is een dier geen handtas!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aandachtsgeil, noem ik dat.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dan ken je honden niet zo goed. Als je een dier naar een drukke plek brengt, met flitsen van camera's, veel geluid en veel mensen, is dat niet goed voor een dier. Een dier, en zeker een wild dier, kan niet tegen zoiets.
    Het is een dier geen handtas!

    en dan al die films waar dieren een hoofdrol spelen, wat daar dan mee? Of die die dieren in reclmecampagnes, dat is 10 keer zo erg. & al die hondjes die ze meenemen in handtassen, die kunnen niet eens rondwandelen of gewoon hond zijn, die slang kan bewegen, en voor en na de VMA's zit hij gewoon in zijn kooi. Dat is helemaal geen dierenmishandeling. Ik vind dat de meesten hier echt overdrijven, en dat is niet omdat het Justin is. Zelfs als het lady gaga was, zou ik dit zeggen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:10 ]


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    en dan al die films waar dieren een hoofdrol spelen, wat daar dan mee? Of die die dieren in reclmecampagnes, dat is 10 keer zo erg. & al die hondjes die ze meenemen in handtassen, die kunnen niet eens rondwandelen of gewoon hond zijn, die slang kan bewegen, en voor en na de VMA's zit hij gewoon in zin kooi. Dat is helemaal geen dierenmishandeling.

    Dat noem ik ook dierenmishandeling. Misschien is het officieel geen dierenmishandeling maar dan kan ik het nog dierenmishandeling vinden. En aandachttrekkerij.Oh shit, dat had ik niet moeten zeggen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dat noem ik ook dierenmishandeling. Misschien is het officieel geen dierenmishandeling maar dan kan ik het nog dierenmishandeling vinden. En aandachttrekkerij.Oh shit, dat had ik niet moeten zeggen

    /care dat je het wel doet. 't Is toch jouw mening?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, nee, ik heb het mijn ouders gevraagd, het is eigenlijk net hetzelfde als met je hond gaan wandelen. NIKS dierenmishandeling.


    Hebben jouw ouders daar voor gestudeerd om dat te kunnen vertellen? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BEARD schreef:
    (...)
    /care dat je het wel doet. 't Is toch jouw mening?

    I know, was ook sarcastisch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    I know, was ook sarcastisch.

    Ik ook.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WTF, Ik was altijd fan van Bieber. En ging er vol vanuit dat hij niet gay is.
    Ergens geloof ik dat nog wel, maar kom op. Het lijkt er niet meer op dat hij wil bewijzen dat hij geen homo is. Want hij doet nu echt het tegendeel met zo een stomme slang, die oorbellen en die bril.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Hebben jouw ouders daar voor gestudeerd om dat te kunnen vertellen? :')


    Je moet nu toch niet zo grof antwoorden ;s


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Guapa schreef:
    WTF, Ik was altijd fan van Bieber. En ging er vol vanuit dat hij niet gay is.
    Ergens geloof ik dat nog wel, maar kom op. Het lijkt er niet meer op dat hij wil bewijzen dat hij geen homo is. Want hij doet nu echt het tegendeel met zo een stomme slang, die oorbellen en die bril.

    HAHAHA OH GOD, ik ga stuk hier, HAHAHA!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Huh, hebben jullie het er nou over of Justin Bieber gay is? xd.


    To infinity and beyond •

    Petrova schreef:
    (...)

    Je moet nu toch niet zo grof antwoorden ;s


    Hoezo is dat nu weer grof? Het is puur een vraag.
    Ohmygosh, hoe softerig moet het worden zeg? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nouja zeg. Een ruzie, en ik heb 'em gewoon gemist. (no_chears)


    ars moriendi

    there we go again. een slang hoort niet om een hand maar in het wild. katten honden en die andere beesten zijn huisdieren. een slang valt daar NIET onder. huisdieren kunnen normaal gesproken tegen drukte. een slang is in het wild altijd alleen in een rustige omgeving. het hoort gewoon niet, klaar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.