• De stelling van deze week luidt:
    Scholen zouden iPads/Laptops moeten gebruiken i.p.v. boeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bronte schreef:
    Oneens, als we nog meer dingen met de computer gaan doen, kan de mens op den duur niet eens meer fatsoenlijk schrijven. En nog luier worden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oneens. Denk aan boekenhandel's die dan failliet zouden gaan omdat er geen boeken gelezen zouden worden. En ik vind het veel fijner om te lezen in een boek dan dat ik de hele tijd zo'n ding voor me heb. Als dat zou gebeuren dan zou de helft van de mensn binnen 2 jaar oog problemen hebben.


    Au revoir


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Geniusferb schreef:
    Eens en Oneens. Papier crasht niet, iPad's en laptops wel


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Voor sommige vakken zeker!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    Defensive schreef:
    Laptops kunnen crashen, boeken niet.
    Laptops zijn duur, ik vraag me af of ze de kosten per leerling eruit kunnen halen als ze boeken vervangen voor laptops. Het papier is dan misschien verdwenen, de schoolboeken zullen alsnog uitgegeven moeten worden en in digitale programma's gezet.
    Sommige mensen krijgen hoofdpijn van te lang achter een laptop zitten.
    Leerlingen krijgen eerder een muisarm of iets dergelijks en ze leren niet meer fatsoenlijk schrijven.
    Een laptop kun je hacken.
    Op een laptop kun je niet even aantekeningen met potlood in je boek zetten.
    Het is slecht voor je ogen.

    Conclusie: oneens.

    Dit.


    Tears are words the heart can't say.

    Neptunus schreef:
    ja, mijn shool gebruikt al laptops (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zaynette schreef:
    Deels boeken, deels laptops


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Idd! Mijn school gebruikt nu soms ook Laptops, maar meestal boeken. Echt, pff het irriteert me, al die boeken.

    No no no no!!!! D: Alsof alles al niet genoeg om electronica draait. Ja, het is goed voor de ontwikkeling van bijvoorbeeld de medische wereld, maar niet voor de mens zelf als alles nog alleen maar om electronica draait. We zijn nu aan het veranderen in halve robots, laat staat wat dat met ons doet over ongeveer 40 jaar. -ja hier maak ik mij serieus zorgen om ja.(joehoe)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik gebruik geen boeken meer, maar alleen Macbook en iMac's. Maar dit is wel een opleiding.


    To infinity and beyond •

    Hell nah.

    Defensive schreef:
    Laptops kunnen crashen, boeken niet.
    Laptops zijn duur, ik vraag me af of ze de kosten per leerling eruit kunnen halen als ze boeken vervangen voor laptops. Het papier is dan misschien verdwenen, de schoolboeken zullen alsnog uitgegeven moeten worden en in digitale programma's gezet.
    Sommige mensen krijgen hoofdpijn van te lang achter een laptop zitten.
    Leerlingen krijgen eerder een muisarm of iets dergelijks en ze leren niet meer fatsoenlijk schrijven.
    Een laptop kun je hacken.
    Op een laptop kun je niet even aantekeningen met potlood in je boek zetten.
    Het is slecht voor je ogen.

    Conclusie: oneens.

    Geniusferb schreef:
    Eens en Oneens. Papier crasht niet, iPad's en laptops wel


    I love you Tim

    Het zou wel heel erg handig zijn.,
    maar het is veel te duur...


    -