• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Opeens leek het kind zich ermee te willen bemoeien, haar handen zette ze tegen de sleutelbeen van haar moeder waarna ze zich omdraaide naar de onbekende stem. Met grote ogen keek ze naar de man.
    Haar zachtgroene ogen hield ze even op Zahira gericht, waarna ze haar vrije hand op haar rug legde en vanonder haar lange, donkere wimpers weer opkeek.
    Hoe kon hij dit doen?


    -

    Fayan - Stylist
    Ik veegde de traan weer weg en kuste daarna diezelfde plek. Ik vroeg me af hoe het dan thuis ging, als ik er niet was om een deur op slot te draaien en zijn vader van hem af te schoppen. Ik vreesde dat niemand dat dan deed. Hoeveel klappen had hij gehad?
    In ieder geval ging ik ervoor zorgen dat hij nooit meer klappen kreeg. Dat verdiende Saph niet. Hij had volgens mij echt al heel veel leed meegemaakt, had geen familie gehad zoals ik die had.
    "Ik hou van je, Saph," Ik vond het heel belangrijk dat hij dat goed wist. Dat ik wel van hem hield, onvoorwaardelijk, ontiegelijk veel en voor altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Oh geweldig, dat kind hielp echt. Keihard liegen, gewoon doorgaan. Ze is een vreemdeling.
    'Waarom gaat u niet met uw kind naar de ziekenzaal, daar kunnen ze u vast helpen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nog steeds bleef ze stil, haar blik boorde zich gewoon in de zijne. Voor Daiyh was daar zoveel in te lezen, alles wat ze had gevoeld sinds hij weg was gegaan.
    Een zacht geluidje kwam van Zahira vandaan, die zich verder naar hem omdraaide.


    -

    Saph
    'ik ook van jou,' fluisterde ik emt een kleine, trillerige stem. ik had mezelf maar half onder controlle, was nog niet bekomen van de shock. alles was ze plots verranderd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    Verdomme Chiara. Verdomme doe niet niet, dwing me neit deze cover te verbreken, niet weer. Ik keek neit weg van haar, keek haar alleen lichtbezorgd aan, alsof ze een rare vreemdeling was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [fjakfjwakfjkwafjsaj Ik wil dat Saph bestaat want ik MOET hem knuffelen D: <3]

    Fayan - Stylist
    Ik hoorde Saph's vader niet meer en daar was ik maar al te blij mee.
    Goed zo. Get the fuck out.
    Ik trok Saph zo mogelijk nog dichter naar me toe, sloeg mijn armen steviger om hem heen en legde mijn wang tegen zijn hoofd, fluisterde sussende woordjes, beloofde hem dat we hier echt niet lang meer zullen zitten en vertelde hem daarna hele verhalen over wat we gingen doen in District 7, met ons tweetjes, als we eindelijk getrouwd waren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Het was in haar ogen te lezen, de zin die ze al een paar minuten in haar hoofd had. Beschuldigend, gewketst, boos.
    Het is maar wat je belangrijker vindt, Daiyh. Je werk, blijkbaar.
    Na een paar seconden keek het meisje op naar haar moeder, maar toen ze zag dat die ook nog naar de man keek richtte ze haar blik ook weer op hem.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:42 ]


    -

    Saph
    Ik sloot mij ogen en luisterde naar Fayan's kalmerende woorden. Ik registreerde maar de helft, maar het hielp. Het duurde een half uur voordat ik genoeg gekalmeerd was om te functioneerde. ik schaamde me kapot, voor mijn vader, voor mijn eigen gedrag.
    'sorry dat je dat allemaal moest zien.'

    Darcio
    Verdomme Chiara, stop er mee! Ik wil het tegen haar schreeuwen, maar het lukt niet. Ik kan me nog steeds neit verroeren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het duurde echter niet lang of Zahira keerde haar blik af, liet haar hoofd vermoeid tegen haar moeders borst leunen en sloot haar ogen half.
    Kies maar voor je werk, toe maar. Vecht maar mee met degenen die iedereen in dit District dood willen hebben - inclusief mij, inclusief je dochter.
    Naast de beschuldigen waren er nog zoveel meer dingen die ze tegen hem wilde zeggen, maar het kon niet. Hij was er te goed in, hij zou gewoon beleefd antwoord geven, zich zogenaamd afvragen waarom die vrouw zo vreemd deed, of het door de stress kwam van een kind opvoeden.


    -

    Darcio
    elke beschuldiging was duidelijk in die ogen te lezen.mijn ogen vielen op het meisje. Het meisje wat mijn dochter was. ik voelde me verscheurd. I ahd een tweede kans gekregen. moest ik die opgeven voor haar? alweer?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Fayan is echt vet lief trouwens 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Daar kon jij niets aan doen." zeg ik meteen. Saph voelde zich wel vaker schuldig over dingen die zijn schuld niet waren.
    "Het was je pa." Dat was onze volgende stoorzender. Het leek wel alsof er steeds nieuwe mensen kwamen die ons drama bezorgde. Waarom? Geen idee. Maar ik wilde er vanaf. Ik wilde rust met mijn Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry, moest ff haartjes wassen (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Zacht kuste ze de slaap van haar dochter - hun dochter -, die met haar vingers haar hemd vastgreep.
    Waren ze goed, de vrouwen uit het Capitool? Hoeveel heb je er al gehad?
    Geen moment twijfelde ze om haar blik van de zijne te halen. Er was geen mogelijkheid om hem te bedreigen, te zeggen dat ze hem zou verraden. Dat zou ze niet doen, nooit. Hij zou sterven, en écht deze keer.
    Maar toch nam de pijn het op dat moment over.
    Heeft Liadan je toch overgehaald? Heb je genoten?


    -