• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    True... Maar Daiyh zou neit gestopt zijn (wbw)

    Rizardo Elliot
    Ik gaf maar een enrveus glimlachje en trok mijn shirt weer naar beneden. Fijn, nu wat?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze is maar een halve Daiyh hea? :'D

    Zahira Briiori
    Bedenkelijk stapte ze van hem af, en ging in de andere stoel zitten. De nerveuze blik die meteen in zijn ogen was verschenen spoorde haar niet bepaald aan om door te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:43 ]


    -

    Rizardo Elliot
    Oh fijn, ongemakkelijke stiltes. Mijn blik flitste naar het raam, maar de luxaflex was naar beneden gedaan. ik had eht gevoel dat ik hier al de helft van de nacht zat, hoewel ik het niet echt erg vond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *ramt met vuist op tafel*
    Er moet iets gebeuren en wel nu o_o


    -

    [IK BEN LEEG >.< Ik weet niets, het spijt me! (no_chears) Ik heb meer sleep nodig dan 5 uurtjes per nacht..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet ook niks, maar dit wordt ook een beetje saaiachtig.
    Eventueel kunnen we andere persoontjes gebruiken? Ik had Reina vanmiddag ingeschreven, denk dat ik daar wel langere postst mee kan maken dan een regeltje.


    -

    Kan ^^ ik heb Michael en dream vrij, dus zeg het maar :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kiest u maar, ik weet niet wat het best samen gaat :'3
    Ik weet nog steeds niet of ik van Reina nu een Dulcis of Sirene zal maken.. tell me? (cat)


    -

    Reina is achetrdochtig en geheimzinnig *opgezocht*
    Dream stalkt Charis eigenlijk al en slaapt momenteel in de sneeuw, en Michael is een speelse sirene die mystrieus overkomt]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Morgen ga ik weer schrijven ;3. Vandaag had ik geen zin 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat wordt moeilijk :3
    Dream is dus al bezig, en twee mysterieuse wezens bij elkaar wordt geen lang gesprek, denk ik.

    *thinks*


    -

    Ik kan hem minder mysterieus maken en gewoon speels eng evoelig? ik heb toch nog niet veel emt Michael gedaan :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'm back! What did I miss? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke *O*


    -

    Omaigod, Laura, je leeft nog :'D


    -