• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Rizardo Elliot
    'Wat houd je tegen?' vraag ik met een vaag glimlachej in haar richting.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Bedenkelijk keek ze weer naar hem op, haar wenkbrauwen gingen een beetje omhoog. Een aanlokkelijke glans verscheen zonder waarschuwing weer in haar donkergroene ogen.
    'Moet ik alles zelf doen?'


    -

    Rizardo Elliot
    Een heel erg enrveus gevoel sloeg doe. dat heb ik weer. Ik leg mijn hand over die van haar en kijk neit weg van haar mooie, felle ogen.
    'Misschien niet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Afwachtend keek ze hem aan, een uitdagend, vaag glimlachje verscheen langzaam rond haar lippen. 'Nou?'


    -

    Rizardo Elliot
    Niet dat ik snapte waarom ze het zo graag wilde, maar ik kon niet zeggen dat ik het erg vond. Langzaam boog ik naar voren en drukte mijn lippen tegen die van haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Haar handen gingen onbewust naar zijn shirt, waarna ze hem nogmaals daaraan naar zich toe trok. Ze liet haar lippen meebewegen met de zijne, die zachter waren dat ze verwacht had.


    -

    Rizardo Elliot
    Dezelfde sterke, warme gevoelens verspreidde zich weer door me heen. Ik voelde hoe ik dichter tegen haar aangetrokken werd, wat ik niet echt erg leek te vinden. Mijn armen wonden zich automatisch weer rond haar heen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Even liet ze zich gaan, haar lippen gingen van elkaar en de kus werd onrustiger. Misschien schrok het hem af, dacht hij dat ze hem op wilde eten of iets dergelijks. Maar daar kwam ze vanzelf wel achter.


    -

    rizardo Elliot
    Onzeker, maar gedreven door de warme gevoelens, liet ik mijn tong langs die van haar strelen. en nu maar hopen dat ze hem er niet af zou bijten, dat zou pijnlijk zijn. De kus was anders dan de eerste, net zo onrustig als het aura rond Zahira.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *hap* (cat)

    Zahira Briiori
    Haar handen gleden over zijn buik, dwaalden af naar zijn rug. Voor iemand die nog nooit gezoend had, deed hij het lang niet slecht, bedacht ze zich. Als ze het had gekund, was er een lichte grijns verschenen.
    In plaats daarvan krulde ze haar armen los om zijn hals.


    -

    Rizardo Elliot
    Aangezien er geen tanden in betrokken waren voelde ik me al wat zekerder. Toen ze haar armen rond mijn nek krulde waren de twijfels weg, en zette ik de rug gewoon door. Mijn ene arm lag rond haad middel, en mijn vrij hand leunde nu lichtjes tegen haar wang aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Het lag waarschijnlijk aan haar, maar dat was eigenlijk zeker. Bij de andere drie jongens waar ze mee had gezoend had ze er ook niet van gehouden, had ze geen geduld voor een rustige kus.
    Haar vingers gleden over zijn donkere haar, een van haar armen liet los en licht pakte ze de boord van zijn shirt vast.


    -

    Ik moet m'n fiets even ophalen van het oude hobbyfietsenmakertje :3

    Tot over 20/30 minuten <3


    -

    Rizardo Elliot
    Hoe langer de kus duurde, hoe wilder en onrustiger ze werd. Het stoorde me niet, het was waarschijnlijk normaal. en ook nog eens geweldig. op de een of andere manier waren haar wilde lippen toch zacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    okay ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.