• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    @Laura
    omai, medelijden met jou (cat)

    @Valeria
    Silvano wilt wel, die is nu lonely gelaten in een cafe :'D


    -

    Vedran
    Met een vlugge beweging ontdeed ik ook haar van haar laatste kledingstuk en smeet het ergens in een hoekje.
    Gewillig en vol verlangen kuste ik Leyla terug en bracht mijn hand weer naar onderen, liet er een tweede vinger bij glijden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Te druk met zijn handelingen om zich zorgen te maken over de nervositeit in haar lichaam, sidderde ze onder zijn handen. Haar nagels krasten onwillekeurig over zijn rug, ze drukte haar bovenlichaam tegen hem aan, gevolgd door de rest.
    God, ze wilde hem.


    -

    ...dat is nou de reden waarom ik altijd de elektrische leeromgeving van school of iets dergelijks ervoor klik als m'n moeder op m'n scherm kijkt. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik klik dan snel naar wrts of roosterwijzegingen *O*


    -

    Ik word dan betrapt... (cat)

    Vedran
    Ik voerde het tempo hoger op, kuste haar borsten weer en voelde haar lijf tegen het mijne aan schuren.
    Mijn ademhaling was echt drastisch versneld inmiddels, het liefst zou ik haar meteen binnendringen, maar ze was nog maagd, zij leidde, ik volgde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Na een paar minuten duwde ze zacht zijn handen weg, drukte haar onderlichaam naar het zijne toe en drukte haar lippen bijna smekend in zijn hals.
    Haar geduld was op, meer dan dat zelfs. Ze verlangde naar hem.


    -

    Vedran
    Vragend keek ik op en keek haar vragend in haar mooie goudbruine ogen.
    "Weet je het zeker?" vroeg ik. Mijn stem klonk zacht en een stuk heser.
    Het was niet dat ik het niet wilde. Nee, zeker niet, ik wilde heel graag zelfs, kon amper wachten. Maar ik wilde zeker weten dat het voor haar ook zo gold.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar donkere ogen gleden naar de hare, onwillekeurig voelde ze meteen kippenvel op haar lichaam ontstaan. Ondanks de sneeuw die buiten lag, had ze het warm. Warm van Vedran, van zijn lichaam, zijn aanwezigheid, uitstraling.
    Niet echt in staat te praten, knikte ze. Daarna omvatte ze zijn gezicht met haar handen, begon een intieme, vurige kus.
    'Ik weet het zeker,' fluisterde ze daarna, haar vingertoppen streken even over zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:18 ]


    -

    Vedran
    "Zeg het als ik je pijn doe." aarzelde ik, want ik was altijd best heftig en niet gewend aan maagden.
    Meteen daarna kuste ik haar weer terug.
    Ik sloeg haar benen rond mijn heupen, drukte mezelf tegen haar aan en drong zacht en voorzichtig een stukje naar binnen, waarbij ik een kreun niet kon onderdrukken. God, dat voelde goed.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:21 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar armen lagen nog rond zijn hals, onwillekeurig zette ze haar kaken op elkaar toen hij naar binnen drong. In plaats van toe te geven aan de lichte pijnscheut die het had veroorzaakt, krulde ze haar benen strakker rond hem heen, waardoor hij iets dieper naar binnen kwam.
    Even drukten ze haar nagels in zijn rug. Verdomme.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 22:23 ]


    -

    Vedran
    Zachtjes trok ik me weer terug en bij de volgende stoot ging ik weer een kleine stukje dieper, maar hield mijn blik gericht op haar gezicht, zodat ik het kon zien als ze echt pijn had.
    Ik had een beetje het gevoel alsof het voor mij ook de eerste keer was. Seks met een maagd was heel anders dan seks met een oudere vrouw die al vierhonderd mannen had gehad, dat kon ik je wel vertellen. Dit gevoel was velen malen beter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Langzaam ademde ze uit, sloot haar ogen even toen hij zich voor de tweede keer naar binnen duwde. Een huivering, de pijn leek weg te gaan, plaats te maken voor iets anders.
    Toen ze haar blik opsloeg, keek ze recht in Vedrans donkere ogen. Onwillekeurig verscheen er een klein, aanlokkelijk glimlachje op haar gezicht.


    -

    Vedran
    De glimlach deed bij mij ook een ondeugende lach verschijnen.
    Ik kuste haar teder op haar lippen, trok me weer terug en drong weer iets dieper naar binnen bij de volgende voorzichtige stoot, waardoor ik nu ongeveer halverwege in haar zat. Ze was zalig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Rustig kustte ze hem terug, streek met haar vingers over zijn lokken voordat ze de kus verbrak en hem enkel aankeek.
    Een derde pijnscheut, haar gezicht betrok even. Maar het zou vanzelf beter worden, het kon niet anders. Hij was al voorzichtig, ze moest zich niet aanstellen.


    -