• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    en hoeveel is "nogal weinig"?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    'Niet de enige, maar lynxen zijn niet zo sociaal. Meestal leven ze gewoon met hun partner en soms met welpen. Maar de vacht is lekker warm, de zintuigen zijn scherp en je bent tenminste snel.' Opnieuw nam ik een paar slokken chocolademelk. Man, dat spul was lekker.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream heeft Charis een beetje bang gemaakt, Endure is gestopt omdat ze ons aso en ongeduldig vond, Vedran en Leyla hebben iets dat vaag op een relatie lijkt en Silvano praat met Raveny :'D

    Silvano Vino
    Bedenkelijk zette hij de kop neer, toen die eenmaal leeg was. Hij liet zijn handen op het tafelblad rusten, veerde de stoel weer terug op vier poten toen hij een strenge blik van de barman kreeg.
    'Is er nog een dier waar ik iets over moet weten?' vroeg hij met een lichte grijns.


    -

    en ik denk dat Laura ergens kwijt is geraakt :'3


    -

    Raveny
    'Ja, eigenlijk wel.' Plotseling werd mijn blik serieus. Even keek ik om me heen en boog me toen voorover. Met een geheimzinnige blik keek ik hem aan, alsof wat ik nu ging zeggen een groot geheim was. 'Zwaluwen kunnen vliegen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Laura is gewoon ontvoerd door tuinkabouters.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Onwillekeurig schoten zijn wenkbrauwen omhoog, hij vouwde zijn handen bij elkaar op het tafelblad en boog zich naar haar toe.
    'Je gaat me nu toch niet vertellen dat zalmen kunnen zwemmen, toch?'


    -

    [And ik ga offline, morgen moet ik al weer om half 7 opstaan D:
    Ciao & tot morgen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    joa, denk ik ook.
    *bedenkt een reddingsplan* (cat)


    -

    Byeee <3


    -

    Raveny
    'Jawel, en dit geloof je ook echt nooit. Sneeuw is koud. Meestal.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik weet hoe je tuinkabouters verslaat!
    ...
    ...
    ...
    MET PERRY HET VOGELBEKDIER!!!!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oke maar nu echt bye, ouders worden boosig op mijj. Tot morgen!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    mmkay. wil er iiieeeemand naar Miorynn toe?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    MY GOD, ik kreeg net een preek! Ik rustig aan het typen voor Vedran, staat ineens mijn moeder achter mij.
    "Ahem, en wat ben jij aan het typen?" *leest mee, ziet dirty stuff*
    Uhm (cat)...
    Maar oké, nu kan ik weer verder, ongestoord :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen