• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [note dat Lucifer, zoon van Hades nu bezocht wordt door Artemis, bij Lucifer thuis]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:00 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Artemis.

    'Mijn vader is niet goedgezind aan je, Lucifer,' zeg ik en ik sla mijn ogen neer. 'Zie het maar als een voorbode op een straf, heb je Hermes toevallig al gezien? Nee?'
    Nog steeds een beetje uit de hoogte liep hij naar me toe en ademde eens diep. Voordat hij zijn mond open kan doen ga ik verder met mijn verhaal.
    'Ze zijn in ieder geval niet... zwaar onder de indruk van jouw vermogen dood en verderf te zaaien.'. Ik adem langzaam uit en volg met mijn ogen naar de grond gericht de stappen die hij zet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lucifer

    Lucifer zette zijn handen in zijn zij, en grijnsde. 'Ze mogen dan niet onder de indruk zijn, ik begrijp het wel. Maar zou je dan willen dat ik al mijn krachten los zou laten?', vroeg hij. Het was een soort van blackmail.. 'Daar hangt trouwens een schilderij wat je aan zou kunnen spreken..'. Lucifer wees naar een schilderij met een vervormd beeld van Athene, met popjes in haar handen. Langzaam liet zij ze allemaal het vuur in zakken. 'En?', glimlachte hij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Artemis.

    'Daar zou je jezelf uiteindelijk niet mee helpen,' zeg ik. 'Je wil toch juist sterker zijn dan je vader? In dat geval doe je het niet, want mensen zullen schrikken van je krachten en Hades voedt zich met angst. Als je echt op wilt klimmen, moet je het slim spelen...' zeg ik alsof ik het iedere dag meemaak. Ik kijk naar het schilderij van mijn zus en herken er vrij veel in.
    'Athene heeft er nogal een handje van om mensen te verwonden met hun eigen wapens,' zeg ik. 'En dat is niet geheel spreekwoordelijk gesproken.'. Als ik dat gezegd heb kijkt Lucifer me vragend aan en trek ik mijn jurkje op tot aan mijn bovenbeen en laat hem het litteken zien. 'En dan denk je dat je je zuster kan vertrouwen, bah, ze is een tiran. Ze speelt altijd maar de baas en laat mensen niet in hun waarde, alleen maar omdat ze zo "vreselijk slim" is. Hm, slim kan ze wel zijn, een hart heeft ze niet.'.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HurtedHeart schreef:
    [Athene en Hersea komen ook naar dat Café. Want Athene zag Zeus vertrekken als Adelaar dus ging ze ook omdat ze dacht dat ze minder ocht dan hij. XD.]
    Athene
    Ik klikte op de spiegel en kwam op een open plek waar niemand was. Ik sprong in de spiegel en kwam aan in Athene. Precies op die open plek waar niemand was. Tegen over me stond een café. Ik zag allemaal rode stipjes. Ze waren allemaal bij elkaar. Ik fronsde lichtjes. Ik liep er snel heen en trok de deur open. Iedereen zat samen aan een tafel. Per tweetal. Zou ik ze het vertellen? Misschien was dat het besten. Ik zag twee zwarte puntjes. Dat waren kinderen van Hades...


    [ liam en natas staan nog voor het cafe]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Ben er weer en heb bijna alles gelezen. Ik had het op moeten schrijven (klopt ik ben een beetje dom), maar Wij mogen niet met de kinderen van hades cominuceren of praten. Dat staat Hades niet toe ik zal ff een topic met regels enzo maken voor alle duidelijkheid. Sorry had het moetenzeggen ik was het vergeten ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ben er weer en heb bijna alles gelezen. Ik had het op moeten schrijven (klopt ik ben een beetje dom), maar Wij mogen niet met de kinderen van hades cominuceren of praten. Dat staat Hades niet toe ik zal ff een topic met regels enzo maken voor alle duidelijkheid. Sorry had het moetenzeggen ik was het vergeten ;)]


    Euhm, nee? We zijn Olypmische goden, dan doe je echt wel waar je zin in hebt hoor xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Daar is het nu licht te laat voor denk ik. Ik stel trouwens voor dat iedereen Hades is en kan besturen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (waar kan ik invallen?)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 14:09 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Waar kan ik bij mee doen?]

    (ik snap het niet meer (baby))


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [ik denk dat je beter even wacht en het regeltopic volgt tot er duidelijke regels zijn die haalbaar zijn]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Even voor de duidelijkheid voor iedereen: Je weet nu dat je krachten hebt en Paranormaal bent. Artemis is nu bij lucifer de zoon van Hades. Hades gaat zo invallen. En ik hoop Spaarkoe ook met haar Zeus. Ik stel voor dat alle andere halfgoden naar het café komen en dat Athene met Hersea binnenvalt om alles te vertellen omdat Hades de kraken wil gaan loslaten omdat Artemis zijn zoon heeft gezien. Zo beter ;D? En trouwens. De woonplaats van de Goden is Olympus. Dus moeten de goden daar blijven. Een godin loopt niet door de supermarkt @Priemgetal. Dat doe je gewoon niet. We doen wel dat Artemis de wereld wou zien omdat ze van d'r papje dat niet mocht en toen hij wegging ze uit Olympus gin en Licifer tegenkwam. Anders kan het niet echt. Ik hop dat het nu ietsje duidelijker is ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik had al duidelijk vermeld dat mijn karakter nog niet weet van haar krachten, maar ze wel al -onbewust dus- gebruikt. Ik hoop dat dat nog ok is?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Ik had al duidelijk vermeld dat mijn karakter nog niet weet van haar krachten, maar ze wel al -onbewust dus- gebruikt. Ik hoop dat dat nog ok is?]
    [ Ja tuurlijk dat is helemaal oke dat is ook de bedoeling het onbewust gebruiken. ;) Jij snapt het helemaal ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break