• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arlené Emily McMahon
    Het bloed stroomt nog steeds uit de wond op mijn arm en de plekken over heel mijn lichaam branden nog steeds.
    Zacht val ik neer op een bankje ik plaats mijn hand op de brandende plek op mijn wang Water gaat er door mijn hoofd.
    Ik laat mijn hand door een plas water gaan en houd hem daarna op mijn wang waardoor de pijn al snel vermindert.
    Die rode plek blijft nog wel even vader's worden herhalen zich talloze keren in mijn hoofd "En denk er maar niet aan om nog naar huis te komen vannacht" had hij gezegd om mij daarna buiten te zetten.


    [Ashmore -> Maysilee]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Liam Oliver Pryst
    Ik had nummers met Natas gewisseld zodat we contact konden houden. Eerlijk gezegt wilde ik nu mijn zus wel zien, als ze dan echt mijn zus was dan.. Ik keek rond. Er was niemand te zien. Ik kon het niet laten en vuurde nog een bliksem straal de hemel in.

    Natas
    Natas keek even rond omdat ze het idee had dat ze wat verwacht. Ze voelde wat aan haar zakken en bedacht dat ze haar portemonnee nog in het cafe had liggen. ´Shit mijn portemonnee, ik ga hem even halen´ zei ze terwijl ze weer rende naar het cafe. Haar haren was kletsnat van het water buiten. Maar ze vond het niet erg. In het cafe was het ondertussen bijna verlaten en je zag dat ze klaar maakten om te sluiten. Snel liep ze naar de tafel waar ze eerst zaten en begon haar portemonnee te zoeken.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Arya Rana Debris
    Na een tijdje de hemel afgespeurd te hebben, tevergeefs zoekend naar mijn pijl, bekruipt een eenzaam gevoel me.
    Ik denk aan het vuur dat me in het café verwarmde, en een denkbeeldige hand geeft me een duwtje in de rug. Slenterend begeef ik mezelf naar het café. Lucifer zal er vast niet zijn, maar ik zit liever met mensen om me heen zonder een woord er tegen te spreken dan steeds verscheurende inwendige conversaties te moeten voeren.
    Wanneer ik de deur opendoe zie ik haar, het meisje met het zwevende water. Ze lijkt iets te zoeken en plots ontdek ik wat. Onder de stoel waar ik eerder over struikelde ligt een portemonnee. Ik raap hem op en tik op de rug van het meisje.
    "Zocht je dit?" vraag ik met uitgestrekte hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben er weer]
    Athene
    Ik spring op het dak van een huis. Ik zie een meisje, blijkbaar mijn dochter, huilen met iets roods op haar wang. Ik schrok. Dat was bloed. Mijn meisje bloede. Ik zal de dader in mijn handen krijgen! Ze pakte water en liet het op haar wond gaan. Arme meid. Waarom mocht ik van Zeus mijn kind niet meer zien? Ze had haar moeder nodig. Ik moest haar een teken geven. Ik wou er voor haar zijn. Ik sprong van het dak af en belande in een donker steegje. Ik liet mijn toga in een spijkerbroek en beetje veranderen met goude allstars n liep uit het steegje. Vlakbij het bankje waar ze op huilde. Mijn bruine krullen gleden mee met de wind.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arlené Emily McMahon

    Tranen rollen nog steeds over mijn wangen terwijl ik bibber van de kou.
    "Wie is daar" zeg ik wanneer ik voetstappen hoor niet ver achter het bankje vandaan.
    Mijn lange bruine haren zitten hangen waring over mijn schouders, mijn groene ogen zijn rond van het huilen en mijn huid zit vol rode en blauwe plekken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Athene
    'Wie is daar?!' zei ze bijna klappertandend. Ze keek me even aan en ik zag mijn groene ogen in de haren. Haar bruine haren leken ook hetzelfde, maar haar huid was rood en blauw tegelijk. Ze was gewoon gewond. Ik liep versnellend naar haar toe. 'Gaat het wel?' Zijn mijn zangerige stem. Ik ging naast haar zitten en keek met mijn grote groene ogen in haar Groene grote ogen. Ze waren rood van het huilen ik had pure medelijden met haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arlené Emily McMahon

    Ik schud mijn hoofd "Nee" piep ik er daarna nog achter aan.
    Ik ben nog steeds bang, voor mijn vader en voor wat ik thuis aantref als ik ooit nog naar huis ga.
    James die het heeft opgenomen voor mij heeft het vast ook zwaar gekregen nadat ik weg was.
    Bij alleen het beeld al van mijn kleine broertje dat hult krijg ik nog meer tranen in mijn ogen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Wat is er eigelijk met haar gebeurt?]
    Athene
    'Nee..' Piepte ze. Ik voelde kleine druppeltjes en al snel begon het harder te regenen. 'Kom meisje toch laten we even de bar binnengaan.' Zei ik sussend. Meer tranen sprongen uit haar ogen. 'Het is geen schande om te huilen laat het er maar uit gaan.' Zei ik zacht. Ik praten tegen mijn dochter. Ook bij mij sprongen tranen in mijn ogen. De lantaarnpalen gingen aan dus waren mijn tranen makkelijk te zien. Zou ik het haar vertellen wie ik was? Vragen sprongen in mijn hoofd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haar vader heeft haar geslagen na dat ze boos is weggelopen toen hij haar geen antwoorden gaf over haar moeder]

    Arlené Emily McMahon

    "Oke" zeg ik en sta op, mijn vader heeft altijd gezegd ga nooit met vreemde mee maar op dit moment heb ik niet veel keus.
    Ik sta rustig op en veeg de tranen weg.
    "Mijn naam is Arlené, Arlené Emily McMahon" zeg ik dit is een van de weinige keren dat ik me voorstel met mijn volledige naam.

    Maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik het moet doen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oeps Klein foutje sorry.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:20 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Hades kan zich gaan moeien met Artemis die nu bij zijn zoon Lucifer is]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:20 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Err, wut? Jij bent Athene niet :s]
    Spaarkoe is mijn vriendin xD en ik keek ff op haar account voor haar verhaal enzo en ik dabt dat ik weer op mezelf zat op me iPod. Ze zit er meestal wel op, maar ik moe van haar soms op haar account kijken. Dit was ik eigelijk. XD klein foutje. Ik dacht dus dat ik ingelogd was als HurtedHeart maar niet dus. Ik zat dus op mijn vriendin haar account. oeps :P


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Spaarkoe schreef:
    (...) Spaarkoe is mijn vriendin xD en ik keek ff op haar account voor haar verhaal enzo en ik dabt dat ik weer op mezelf zat op me iPod. Ze zit er meestal wel op, maar ik moe van haar soms op haar account kijken. Dit was ik eigelijk. XD klein foutje. Ik dacht dus dat ik ingelogd was als HurtedHeart maar niet dus. Ik zat dus op mijn vriendin haar account. oeps :P

    Oké... Lekker logisch

    Inkheart schreef:
    (...)
    Oké... Lekker logisch

    [Echt sorry voor op het verkeerde account zitten. Ik dacht dat ik al uitgelogd was ik zou nooit van mijn leven Cheaten ;). Ik zal nu dit keer goed het stukje van Athene neerzetten]


    I'm finally back, Finally after a Year break