• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Oliver Pryst
    "ik... denk het?" Ik lachte. "Kom we gaan naar buiten ik hoop dat het met deze regen ook gaat bliksemen" Ik keek haar hoopvol aan. We liepen met de dozen naar buiten en ja hoor... Het weer was alleen maar verslechterd.

    Natas
    Natas keek hem blij aan. Ze knikte kort en liep achter hem aan. Buiten regende het maar ze vond het niet erg. Al was ze minder blij dat haar haren nat werden maar die droogde ze thuis wel. Net toen ze wou zeggen waar haar huis was kwam er bliksem vlakbij hun. Vlak daarna deed de donder de hele straat galmen. Verbaast keek Natas naar boven en merkte wel dat het echt erger was geworden. ´Eh zullen we opschieten of wil je hier blijven oefenen´vroeg ze voor de zekerheid.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    "Je moet niet bang zijn voore bliksem." Ik keek omhoog. Toen sloot in mijn ogen en wachtte af. Alsof ik het wist hield ik mijn hand schuin omhoog en voelde de warmte. Ik keek op en zag de bliksemschicht in mijn hand, ik kaatste hem terug de wolken in. Dit was fantastisch!

    Lucifer

    'Mooi gesproken, Artemis', zei Lucifer, die langzaam klappend haar kant op kwam. 'Ik zou alleen willen weten wat een godheid zoals u in een nederig huisje doet zoals die van mijzelf. Heb ik iets mis gedaan?', grinnikte de donkere behoede schim van een Lucifer.


    [Even douchen 8D]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:40 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    natas
    Eigenlijk wou ze het liefst zeggen dat hij makkelijk kon praten. Water geleed electriciteit hij kon het zo maar af kaatsen. Maar ze hield wijs haar mond omdat ze vertrouwen had in hem en hij mocht ook wat uit proberen. ´Wow´ zei ze toen ze de bliksem zag verdwijnen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    Ik keek hoe mijn bliksem de wolk raakte. Zou ik ook mijn eigen bliksem kunnen maken? Ik keek naar Natas. "Dit is echt vet." Toen kwam het besef. "Dus wacht... Wij zijn kinderen van de goden?" Het klonk zo ontzettend raar,,

    Natas
    Natas moest grinniken omdat Liam dat zei. ´Ja daar gaat dit alles om denk ik´ zei ze. Je kon het nooit zeker weten maar het leek er wel op. automatisch keek ze niet naar boven maar naar de kant dat de zee zou moeten zijn. Haar gezicht vertrok een beetje. ´Zouden dan ook al de andere legendes waar zijn´ vroeg ze hard op af.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    Ik haalde mijn schouders op. "Geen idee, denk het wel?" Ik volgde haar blik. "Maar ik wil die andere ook wel ontmoeten de andere kinderen van goden." Ik keek naar haar. "Zullen we ze zoeken?"

    Natas
    Natas keek Liam verbaast aan. ´Hoe wil je dat doen´vroeg ze met open mond. Het was toevallig dat hun elkaar tegen waren gekomen. Maar zo iets was nooit eerder gebeurt. Daarom leek het haar niet echt logisch dat ze meteen de volgende straat een andere halfgod of godin tegen kwamen. Maar misschien wist Liam wel iets meer hoopte ze.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [ben er weer heeft iemand een samenvatting voor me van pagina 4 tot nu?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [De Halfgoden hebben allemaal in het café gezeten zonder te beseffen dat ze er allemaal waren. Ze hebben elkaar ontmoet per twee. Natas en Liam zijn er al achter dat ze speciale krachten hebben en dat er nog halfgoden zijn. Artemis begint bezoekjes te brengen aan de halfgoden.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [De Halfgoden hebben allemaal in het café gezeten zonder te beseffen dat ze er allemaal waren. Ze hebben elkaar ontmoet per twee. Natas en Liam zijn er al achter dat ze speciale krachten hebben en dat er nog halfgoden zijn. Artemis begint bezoekjes te brengen aan de halfgoden.]

    [+ Arlené is in elkaar geslagen door haar vader]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Arlené is iets gaan drinken met Anthony en die zijn nu allebij weer weg, Arlené is thuis bij een woedende vader, en Anthony is aan het trainen, en Vic is Lucifer tegen het lijf gelopen maar daar is weinig interactie door gekomen]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 20:54 ]

    [Athene en Hersea komen ook naar dat Café. Want Athene zag Zeus vertrekken als Adelaar dus ging ze ook omdat ze dacht dat ze minder ocht dan hij. XD.]
    Athene
    Ik klikte op de spiegel en kwam op een open plek waar niemand was. Ik sprong in de spiegel en kwam aan in Athene. Precies op die open plek waar niemand was. Tegen over me stond een café. Ik zag allemaal rode stipjes. Ze waren allemaal bij elkaar. Ik fronsde lichtjes. Ik liep er snel heen en trok de deur open. Iedereen zat samen aan een tafel. Per tweetal. Zou ik ze het vertellen? Misschien was dat het besten. Ik zag twee zwarte puntjes. Dat waren kinderen van Hades...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [zo'n beetje iedereen is weer uit het café:X]