• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    een ramp, het is een werkelijke ramp en ik ben er nog niet vanaf. :'D

    Marylinn Savarin

    Ik zei niets maar trok Liam naast mij op het gras. Heel even bleven we zo zitten, in stilte, zonder mekaar aan te raken. 'Ik...het spijt me.' Ik weigerde hem aan te kijken en bleef halstarrig naar de kleine mier kijken die over mijn schoen paradeerde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh sterkte!!

    Liam Oliver Pryst

    "W-waarvoor?" Ik kijk haar niet begrijpend aan. "Er is toch niets aan de hand?" Fluisterde ik zachtjes. Ik weet dat mijn gezicht een klein beetje vertrekt maar probeer het tot een minimum te houden.

    dankje :'D

    Marylinn Savarin

    Ik voelde woede opborrelen in mijn binnenste maar voor ik iets kon snauwen beheerste ik mezelf alweer. Daar was ik goed ik geworden, emoties opsluiten, gevoelens in een hokje steken met een serieus groot hangslot op. Het was beter zo. Toch kon ik een klein honend lachje niet tegenhouden. 'Dat weet je maar al te goed, ik zie het aan je ogen Liam. Ik heb je gekwetst.' Het bleef even stil. Met mijn ogen nog steeds strak op de grond gericht, nog strakker dan ervoor, begon ik te vertellen. 'Ik kan het gewoon niet, ik weet niet hoe het moet.' Tot mijn grote genoegen klonk mijn stem niet beverig, eerder rustig en vast maar toch met een vleugje, ja van wat, verdriet? Woede? erdoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik zuchtte even. "Het is.. Niet erg." weet ik eruit te persen. "Ik bedoel we kennen elkaar nog niet zolang er is veel dat we niet van elkaar weten." Mompelde ik erachterna. "Zullen we nu maar een shirt gaan halen?" Vroeg ik 1 omdat ik het ergens anders over wilde hebben en 2 omdat ik nog steeds zonder shirt zat.

    Marylinn Savarin

    'Ik bedoelde...dat ik wel van je hou maar dat ik het je niet kan vertellen, het voelt raar, abnormaal. Alsof het niet van deze wereld is...en trouwens.' Een grijns verspreidde zich over mijn gezicht. 'Je ziet er zo ook best goed uit hoor.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    De opluchting giert door me heen. Het was niet omdat ze mij niet leuk vond. Ik geloof dat ze het aan mijn gezicht kon zien dus trok ik haar overeind. "Ja maar ik krijg het een beetje koud." Zeg ik lachend.

    Marylinn S.

    'Hmm, ja, dan moeten we maar naar binnen. We willen niet dat Lili ziek wordt he?' Eerlijk gezegd begon ik het zelf ook best wel koud te krijgen en de natte stof van mijn shirt plakte tegen mijn lijf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik rol met mijn ogen. "Ik heb spijt dat ik Alison me ooit zo heb laten noemen." Zucht ik. Ik steek mijn hand naar haar uit om haar mee naar binnen te nemen. Boven open ik mijn kast waar een stapel shirt en andere kleding stukken liggen. "Kies maar wat" Zeg ik.

    Marylinn S.

    Ik trok er een gewoon grijs shirt met korte mouwen uit en gooide het op bed. Met mijn rug naar Liam toe trok ik mijn natte shirt uit. Ik kon het niet laten, echt niet dus draaide ik me zo snel mogelijk om en gooide het recht in zijn gezicht. 'Nu ben je weer nat.' grijnsde ik breed voor ik het grijze shirt over mijn hoofd trok. Het was precies een paar maten te groot.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Bedankt." Lach ik en hang het op mijn stoel om te drogen. Ik zelf pak een paars shirt met de tekst: Cutie erop. Alison en Sarah hadden hem voor mijn 19e verjaardag gekocht. Ik droeg het neit vaak dus zag het er nog behoorlijk nieuw uit.

    Marylinn S.

    'Altijd welkom...cutie.' Ik grinnikte even zachtjes en liet me op zijn bed vallen, het lag verbazingwekkend goed. En nog een pluspunt, het rook volledig naar die heerlijke mengeling van geuren die altijd rond Liam hingen.

    [Ik zou nu fysica en aardrijkskunde aan het leren moeten zijn :W]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:57 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik lach. "Lig je lekker?" Ik kijk naar hoe ze erbij ligt. "Eigenlijk zou jij dit shirt aan moeten, jij bent een betere cutie." Voeg ik er met ene knipoog aan toe.

    Haha dit is leuker (A)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:59 ]

    Marylinn S.

    'Tuurlijk...Iemand een beetje last van typisch jongens gedrag?' Ik grijnsde even om mijn eigen, best flauwe, grapje. Het was even stil. 'Lils, stop met staren, je wordt eng.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Dit is inderdaad veel leuker :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Je word bedankt." Zeg ik op een speels boze toon. "En wat draag je nou op onze bruiloft?" Vraag ik met mijn wenkbrauw wiebel.