• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "ik zal er over na denken" beloofde ik alison. ik strekte mijn arm om linn tegen me aan te kunnen trekken. "en wat doe jij dan aan alison?" ik kijk haar oprecht geintereseerd aan.

    Marylinn Savarin

    Ik weigerde twee keer naar dezelfde lange, overenthousiaste uitleg te luisteren dus ik leg ik mijn hoofd tegen Liam's schouder aan en begon het huis in me op te nemen. Het was zo anders dan bij ons thuis. Veel warmer en gezelliger.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst.

    Na een lange uitleg van alison begin mijn moeder te praten. "Laat linn anders je kamer zien?" Stelde ze voor. Ik nam haar hand nadat ik Alison op de grond heb gezet. "Wil je mee?" vraag ik als we bij de trap zijn.

    ik ga slapen. tot morgen! <33

    Marylinn Savarin

    'Hmmm Natuurlijk wil ik mee.' Ik lach even en laat me meesleuren door Liam naar boven. De gang is niet zo heel erg lang dus staan we snel voor zijn deur.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik opende de deur en liet naar binnen. Mijn kamer was nog steeds hetzelfde. Rechts minn tweepersoons bed en links mijn piano. Naast mijn bed staat mijn kleding kast en ietsje ernaast mijn radio en gitaar.Er stond een bureau met ee computer met daar naast wat standaard spulletjes als boeken. "Tada.." Zei ik zachtjes

    Marylinn Savarin

    'Mag ik?' Ik knik even naar de piano. Zonder er bij na te denken liet ik mijn vingers over de toetsen gaan. Zachte tonen vormden samen een slaapliedje, het was een hele oude compositie. Zo oud dat zelfs Oma hem zou herkennen. Met gesloten ogen speelde en luisterde ik tegelijkertijd. Pas als ik Liam's warme adem in mijn nek voel, schrik ik op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik ga op mijn hurken naast haar zitten. Met gesloten ogen en voledige consentratie speelt ze. Ze schrikt wanneer ze merkt dat ik naast haar zit. "Zal ik nu?" Ik ga naast haar op de kruk zitten en begin te spelen. Ik heb dit stuk al zo vaak gespeelt dat ik er bijna niet bij hoef na te denken. Ik speel het hele stuk voordat Linn me onderbreekt.

    [Whut? Die zat ik net nog te spelen o.O]

    Marylinn Savarin

    'Samen?' vraag ik zachtjes. Net op dat moment hoor ik zijn moeder iets onverstaanbaars roepen onderaan de trap.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Whuuut?]

    Liam Oliver Pryst
    Ik wilde ja zeggen toen mijn moeder wat riep. "Ik moet even langs je tante letten jullie eventjes op Alison?" Werd er geroepen. "Ja mam!" Antwoorde ik en nam Linn aan haar hand mee naar beneden.

    [Jup die en Comptine d'un autre été]

    Marylinn Savarin

    'Linn!' Ik werd hard in mijn middel geramd. 'Jullie zijn terug.' Lachend duw ik haar een eindje van me af. 'We waren alleen maar naar boven hoor.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Alison je moet lief voor Linn zijn straks wilt ze niet meer komen." Zei ik verwijtend tegen haar. Ik aaide door haar blonde haren en liep naar de woonkamer. "Wat wil je doen Alison?" Vroeg ik terwijl ik op de hoekbank ging zitten.

    Marylinn Savarin

    Het kleine meisje zag er nogal moe uit, ondanks het nog redelijk vroege uur. 'Wat tv kijken?' stelde ik voor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Alison knikte loom en ging op de bank liggen. "Wat wil je zien?" Alison haalde haar schouders op en pakte de afstandbediening. Ik ging wat onderuit gezakt zitten en zuchte eventjes.

    (eigenlijk gaat het niet meer over dansen maar so be it. Wij reageren toch als enige xD)