• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Meike knikt en kijkt me aan. "Vertel, hoelang is het al wat en hoe kennen jullie elkaar?" Ze gaat op een van de stoelen naast de bank zitten en kijkt van mij naar Linn en weer terug.

    Marylinn Savarin

    Ik kijk even uit mijn ooghoeken naar Liam. 'Ik denk dat Lili U dat wel zal vertellen, ik ga even kijken of er hulp nodig is in de keuken.' Ik vluchtte er snel vandoor maar niet zonder Liam nog eens breed grijnzend aan te kijken. Daar was ik mooi onderuit geraakt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Fijn daar zat ik dan.. Meike keek me bemoedigend aan. "Nou ja uhm.. Ik ken haar van danskamp en nouja.. " Ik wist niet wat te zeggen. "We hebben niet echt ietss maar ik vidn haar wel erg leuk." Zei ik zachtjes. Ze knikte met een flauwe glimlach. "Aha." zei ze en keek toen naar Alison die persé haar nieuwe barbie wilde laten zien.

    Marylinn Savarin

    Liam's moeder wimpelde me af met een paar simpele woorden. Ik keek eerst even om het hoekje van de deur om te kijken of alles veilig was. Gelukkig was Meike helemaal in beslag genomen door Alison. Ik zag dat Liam mij had opgemerkt en met een kleine glimlach liep ik de kamer in.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Zal ik je de tuin laten zien?" Vroeg ik toen ik Linn zag. "Oh leuk idee!" Riep mijn moeder vanuit de keuken. Ik nam haar hand en liep naar buiten. Het was warm we hadden geen jassen nodig. "Je moet wel zo met mijn voetballen Lili!" Riep Alison me nog na.

    Marylinn Savarin

    Met gesloten ogen liet ik de zon mijn gezicht verwarmen. 'Jullie hebben echt een mooie tuin.' Verwonderd keek ik rond nadat ik uiteindelijk toch mijn ogen had geopend. Het was er zo anders dan bij ons. Bij ons was alles zo keurig en kaal hier was het fleurig en kleurrijk. 'Het is hier echt mooi.' mompelde ik nog een keertje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Ik wil je wat laten zien!" Ik trok Linn mee naar de grote eikenboom. "Vroeger kwam ik hier heel vaak" Mompelde ik. "Maar ik heb hem aan Alison gegeven al doet ze er niets mee. Ik trok aan het touw naast de boom waardoor er een touwladder naar beneden kwam. "Ik had hem met Sarah gebouwd." Zucht ik.

    Marylinn Savarin

    'Ik weet niet...' Het leek me een slecht plan om twee simpele redenen. één, het is iets persoonlijks en daar hoor ik niet. Twee, no way dat je mij in iets hogers krijgt dan mijn eigen lengte.

    [Ik ga maar eens slapen, ben kapot. Tot morgen (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Alsjeblieft?" Ik keek haar aan. "Je bent de eerste aan wie ik dit wíl laten zien." Mompelde ik terwijl ik omhoog naar de boomhut keek.

    [ Tot morgen! Slaaplekker! ]

    Marylinn Savarin

    Ik beet hard op mijn lip en sloot mijn ogen. 'Hiervoor krijg ik wel een beloning he?' Met mijn ogen nog steeds stijf op mekaar gedrukt taste ik de ladder af en probeerde te klimmen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Natuurlijk." Antwoorde ik met een glimlach. Toen Linn boven was, begon ik met klimmen. Eenmaal boven keek ik rond. De boomhut had het voormaat van een schuur met erin een bank wat spelletjes, een bureau met boeken, een raam met gordijnen en een verrekijker.

    Marylinn Savarin

    'Wow.' mijn mond zakte een klein stukje open. Het was op zijn eigen manier mooi en gezellig. Ik liet mijn vingers over de ruggen van de boeken glijden. Toch bleef ik zo ver mogelijk uit de buurt van het raam. Geen haar op mijn hoofd die erop dacht dat ik naar beneden ging kijken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Als een film werden al mijn herinneringen.aan deze plek afgespeelt. Ik zuchtte even. Er lag een laagje stof.op het bureau en de vloer. 'Het is bijna een jaar geleden toen ik hier voor het laatst was.' ik kijk naar Linn. Nadat Sarah er nie5meer was had ik.de moed niet gehad... om terug te gaan.

    Marylinn Savarin

    Het schokt me een beetje dat hij er zo openlijk over praat maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk gewoon aan mij. Ik was totaal geen prater en al zeker niet over zo'n dingen. Niet goed wetend wat ik nu zou moeten zeggen, sla ik gewoon mijn armen om hem heen en trek hem dicht tegen me aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlach even. "Het geeft niet ik vind het niet erg om hier te zijn." Fluister ik in haar haren. "Over een paar uur is het precies een jaar geleden." Voeg ik daar aan toe. Ik weet niet waarom ik haar dit alles vertel maar het voelt goed..