• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    'Goedzo.' Ik leunde wat achterover voor ik hem zacht op zijn mond kuste. Ik verloor mezelf bijna helemaal, het voelde zo goed. 'Wil je erover vertellen?' vroeg ik zacht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik vond het jammer dat ze haar lippen van die van mij haalde maar begreep toen waarom. 'Wil je erover vertellen?' Vroeg ze zachtjes. "Wat zou je willen weten?" Vroeg ik even zacht terug. Ik trok haar mee naar de bank waar ik haar tegen me aan drukte.

    Marylinn Savarin

    Ik haalde even kort mijn schouders op. 'Gewoon wat jij kwijt wil.' Ik kroop zo dicht tegen hem aan dat ik mij erover verbaasde dat ik nog niet onder zijn shirt zat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik dacht even na. "Weetje, om 19:34 is het officieel een jaar geleden," Ik keek even op mijn horloge. 15:23. "Vind je het mooi hier?" Fluisterde ik in haar oor.

    Marylinn Savarin

    'Ik vind het super, het heeft iets.' Ik schoof zachtjes een beetje opzij waardoor ik met mijn hoofd op zijn schoot kwam te liggen. Mijn knieën trok ik op zodat ze niet pijnlijk over de rand bungelden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlachte en aaide liefkozend door haar haar. "Je bent bijzonder weet je dan?" Mompel ik terwijl ik naar buiten kijk. Alison rent met mijn tante door de tuin heen.

    Marylinn Savarin

    Met een klein glimlachje trek ik mijn linkerwenkbrauw op. 'Als in raar of als in uniek?' Ik onderdrukte de neiging om zijn hand vast te nemen en uit mijn haren te trekken, eigenlijk kon ik het niet zo goed verdragen dat mensen met mijn haar speelden maar voor hem maakte ik, raar genoeg, graag een uitzondering.

    [Examens (wat een vreugde --.)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik grijns. "Op een goede manier natuurlijk." Ik buig me voorover en kus zachtjes haar lippen. Ik haalde mijn hand uti haar haren en nam daarmee haar eigen hand vast.

    [Voor mij is het een hele rustige week heb PO spelen in een band xD
    sterkte!]

    Marylinn Savarin

    'Goedzo.' ik trok zijn hoofd opnieuw naar me toe als hij die een beetje achteruit trok. Ik glimlachte wat dommig tegen zijn lippen aan als ik Alison beneden iets hoorde roepen tegen Meike.

    [Ik ga maar eens douchen en dan naar de training (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Vond ik het erg dat ze me terug naar haar toe trok? Absoluut niet! Ik glimlachte maar concentreerde me nu weer op de kus. "Ik wil met Lili voetballen!" Riep Alison beneden tegen Meike.

    [ Succes! ]

    Marylinn Savarin

    Ik grijnsde. 'Ik zou maar gaan voor ze je aan je haren naar beneden sleurt, ik zie wel hoe ik ooit beneden geraak.' Toch kon ik het niet laten om nog een zachte kus op zijn lippen te drukken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knik. Ik kus haar zachtjes terug en sta dan op. 'Tot zo!' Ik klim naar beneden om vervolgens naar Alison te rennen. 'Lili!' ze gooit de voetbal naar me toe en gaat dan voor haar doeltje staan.

    Marylinn Savarin

    'Maak hem in Alison!' roep ik luid van boven. Ze steekt haar duim naar me op en ik verdwijn uit het kleine raampje. Volgende uitdaging, naar beneden geraken. Angstig keek ik omlaag naar het gras onderaan de stam. 'Het is niet erg Linn, het lukt je wel.' Zo snel mogelijk klauter ik naar beneden, zo snel zelfs dat ik de laatste meters gewoon spring. Gewoon om beneden te zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Neeeeehee!' Riep Alison boos. 'Ik wil winnen!' Ik knikte lachend. 'Is goed.' Antwoorde ik. Alison kwam met de vietbal aan rennen en schopte. 'Goaaaal!' Alison begon als een gek rondjes te rennen tot ik haar optilde en rond begon te draaien. Ik knipoogte naar Linn die met een lachje toe keek.

    Marylinn Savarin

    Lachend keek ik toe hoe ze allebei op de grond vielen. Het was een warme dag, een heel erg warme dag zelfs. Uit mijn ooghoeken zag ik hoe Meike me gebaarde dat ik moest komen. Aarzelend liep ik op haar af tot ik zag wat ze in haar handen had. Elk met een emmer water achter onze rug liepen we ze onschuldig mogelijk naar de lachebekken op de grond. Met een luide gil goten we de emmers over hen heen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.