• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    Alison zette iets op dat op barbie leek en ik zakte wat onderuit tegen Liam aan. Toegegeven, eigenlijk lag ik gewoon neer op de zetel met mijn hoofd op Liam's schoot met Alison op mijn benen.


    [Haha, dat is best waar :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik weet niet precies waar we naar kijken maar ik geloof dat.het barbie was. "Lili ga jij ook op een paard rijden als jij en Linn gaan trouwen?' Lili zo noemde ze me wel eens. 'Moet dat dan?' Alison kijkt me met grote ogen aan alsof dat totaal normaal en van zelfsprekend is. 'Ja!' Ze roept het opstandig. 'Toch Linn?' Ze keek naar Linn.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:54 ]

    Marylinn Savarin

    'Lili? Echt? Daar ga ik je zo mee pesten en ja Alison je hebt gelijk. Lili mag heus binnenkomen op een wit paard.' Ik grijnsde even naar boven, waar zijn gezicht zich bevond.

    [Ik moet er alweer van door, verdoemd wiskunde ook.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oluver Pryst

    'Ja lach maar.' Zei ik zelf ook met een grijns. 'Dan moet jij ook zo'n liefdes liedje voor mij zingen he?' ik schonk haar een schuine glimlach. 'En moet je ook vleugels krijgen!' Zei ik lachend terwijl barbie blijkbaar weg vloog met grote glanzende roze vleugels. Zo onopvallend mogelijk schoof ik met mijn hand naar haar middel. Revang..

    [ Good luck! ]

    Marylinn Savarin

    Ik wist wat hij probeerde als hij zachtjes over mijn zijden streelde, spijtig genoeg voor hem zat hij niet precies op het juiste plekje. Ik grijnsde zo breed naar niemand in het bijzonder, gewoon omdat hij mis was, dat hij mij verbaasde dat niemand het leek op te merken.

    [Thank you (: -failed btw-]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 13:44 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Ik dacht dat je daar niet tegen kon?" Fluister ik zachtjes en kus haar wang snel. "Niet zo klef Lili!" Alison gaf me een duwtje. "Linn is ook mijn vriendin!" Voegde ze daar opstandig aantoe.

    [Ghehe zie net dat je bij de uitleg erbij hebt gezet dat het een Linn <3 Liam rpg is xD]

    Marylinn Savarin

    Ik grinnikte en gaf Alison snel een aai over haar bol. 'Maak je niet druk liefje.' Vanuit mijn ooghoeken wierp ik een blik op Liam. 'Daarvoor moet je ook op de juiste plek zitten.' grijnsde ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik zuchtte. "Niet eerlijk." Mompelde ik. "Linn?" Vroeg Alison toen. "Jij word toch mijn zus als jij en Liam gaan trouwen?" Ze keek haar met grote hoopvolle ogen aan. "En dan gaan jullie samen wonen en dan kom ik héél vaak op bezoek." Ik moet lachen om haar blijheid.

    Marylinn Savarin

    'Dan krijg je je eigen kamer, oke?' Ik lach zachtjes om haar blijheid. Het was zo aanstekelijk. 'sorry schat' fluisterde ik zacht in zijn oor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Mag ik die dan roze komen verven!?" Alison springt op en slaat haar handjes in een smekend gebaar. "Alsjeblieeeeft?" Ik lach. "Ja hoor." Ze veert overeind en klemt haar armen rond mijn nek. "Dankje Lili!" Gilt ze in mijn oor waardoor ik bijna doof word. De deur in de gang gaat open en dicht. "Ïk ben thuis!" Roept mijn moeder.

    Marylinn Savarin

    Mijn arm werd zowat geplet tussen Alison en Liam in. 'Auw?' bracht ik heel stil uit. Ergens wat verder de gang op, ik kon me nog niet zo goed oriënteren in het huis, hoorde ik een deur slaan en iemand 'Ik ben thuis!' roepen. Automatisch ga ik terug rechtop in de zetel zitten en raak Liam nog amper aan. Alleen onze dijen drukken nog wat zacht tegen mekaar aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Hoe was het?" Roep ik naar de gang terwijl ik Alison kietel. Ze gierd het uit en sparteld met haar armen en beetjes. "Leuk, zo leuk zelfs dat ze je even gedag komt zeggen." Ik kijk langs Alison heen en zie tante Meike. Ze zwaai en kijkt dan even naar Linn.

    Marylinn Savarin

    Ik ga zo mogelijk nog rechter zitten en nog verder weg van Liam. Ik wil net mijn mond opendoen als Alison me voor is. 'Tante! Kijk dat is Linn! Zij gaat met Lili trouwen en ik mag bruidsmeisje zijn en Lili gaat op een wit paard zitten en dan krijgt Linn vleugels en vliegt ze weg en dan krijg ik daar een kamer en die wordt helemaal roze.' Ik kan er niet aan doen maar begin hard te lachen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Meike haar ogen worden eerst groot van verbazing maar begint dan heel hard te lachen samen met Linn en mijn moeder. Ik voel dat ik rood word en meot dan ook lachen. "Is dat niet super Meike?" Alison springt op en rent naar haar toe.

    Marylinn Savarin

    Onbewust grijp ik naar Liam's hand terwijl de vrouw, Meike, met Alison aan het praten was. Even later werd de aandacht op mij gericht. 'Dus jij bent Liam's verloofde?' Ze grijnsde even breed. 'Ik denk dat ik het nog even op vriendin hou.' Alison plofte terug op mijn benen en begon te zappen aangezien Barbie precies gedaan was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.