• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Alison gilde en sprong op om Meike aan te vallen. 'Dat kan je niet menen.' Mompelde ik met een grijns. Mijn witte shirt zonder mouwen was doorweekt. 'Je bent me nu wel iets verschuldigt.' Met gespreiden armen rende ik achter haar aan. Toen ik haar had drukte ik Linn tegen mijn natte borst aan.

    Marylinn Savarin

    'Niet weer.' mokte ik zachtjes. 'Ik krijg zo een droog shirt van je!' Ondanks het water dat nu ook uit mijn shirt sijpelde, sloeg ook ik mijn armen om hem heen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oluver Pryst

    'Hoezo? Zonder vind ik je denk ik nog leuker.' Knipoogde ik voordat ik met een glimlach mijn lippen op die van haar drukte. Alison en Meike waren nog druk aan het stoeien maar io lette er niet op. Mijn handen lagen rond haar middel en op haar rug.

    Marylinn Savarin

    Zijn handen streelden zacht over mijn rug. Kippenvel verspreidde zich over mijn armen en ik huiverde even zachtjes. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd even rustten op zijn schouder voor ik hem terug kuste.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Hoelang was het geleden dat ik me zo gelukkig had gevoelt? Ik wilde haar het liefst zo dicht mogelijk bij me houden. 'Ik denk dat ik van je hou.' Mompelde ik plots. Ik voelde dat ik rood werd en wist me geen houding te geven.

    Marylinn Savarin

    Ik voelde me even verstarren. Heel even wist ik niet wat te zeggen. Heel even maar. 'Ik denk dat jij schattig bent als je bloost.' Ik kuste hem nog een keer zachtjes.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Had ik verwacht dat ze hetzelfde zou zeggen? Nee. Vojd ik dat jammer?.Ja. Ik rolde met mijn ogen 'Grappig hoor.' Zei ik terwijl ik even naar Alison gluurdd.

    Marylinn Savarin

    Ik zag dat ik hem gekwetst had. Ik merkte het aan zijn ogen en de manier waarop hij naar Allison keek. Ik kon er niets aan doen, ik was gewoon geen persoon die snel 'Ik hou van je' zei. Het lag me niet, het was moeilijk. Een beetje terneergeslagen door mijn eigen stomme hoofd en diens gedachtegang sloeg ik mijn ogen neer en loste mijn greep een beetje.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:46 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ze liet me los. 'Ik uhmm, ga even bij Alison kijken.' Zinder haar aan te kijken liep ik weg in de richting van het huis waar Alison zat te spelen. Ik ging naasr haar zitten en keek zwijgend toe.

    Marylinn Savarin

    Ik zuchtte even zacht en wrong mijn shirt uit voor ik ging zitten op het vochtige gras. Mijn rug leunde tegen de stam van een grote boom, ik vermoedde dat het een beuk was maar zoveel verstand had ik er nu ook weer niet van. Hard gooide ik mijn hoofd een paar keer naar achteren terwijl ik mezelf zachtjes uitschold.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Lili?' Vroeg Alison toen ik naast haar zat. 'Ja?' Mompelde ik. 'Als jij en Linn getrouwd zijn dan ga je toch niet net als papas bij haar weg he?' Ze keek me smekend aan. Ik schudden mijn hoofd. 'Nee natuurlijk niet. ' antwoorde ik zacht. 'Mooi, ' Zei ze tevreden en ging weer verder.

    Zal ik btw het volgende topic openen als deze vol is?

    x

    [Ga je gang maar (: ]

    Ik wist niet goed wat te doen nu ik daar zo alleen zat, hopend dat Liam terug zou komen en zeggen dat alles wel goed zat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryts

    Ik stond weer op en trok mijn door en door natte shirt uit. "Ik ga even een droog shirt halen." Zei ik tenen Alison. Ze knikte. Ik liep naar Linn toe die tegen de boom aan zat. "Wil je ook een droog shirt?" Vroeg ik voorzichtig.

    Succes met je examen trouwens! Hoe ging of gaat het?