• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik legde mijn hand op de het praat stukje. "Het is mijn zusje maar ze wilt jou aan de telefoon." Zei ik lachend. "Maar Liam ik wil haar leren kennen!" Riep Alison verontwaardigt.

    Marylinn Savarin

    Ik trok grijnzend mijn linkerwenkbrauw op. 'Ben jij niet goed genoeg dan?' De nervositeit sloeg zich om mijn hart, wat had hij allemaal verteld over mij dat zijn zusje zo enthousiast door de telefoon aan het gillen was. Gelukkig had ik mijn gezicht nog volledig onder controle en viel die terug op zijn gewone, normale glimlach.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik hield de telefoon van me af. "Ze is nogal... geintereseerd in je." Zucht ik. "Maar je bent misschien wel veelt té goed," Zei ik met een grijns

    Marylinn Savarin

    Ik schudde mijn hoofd. 'Een beetje bezitterig vandaag? Ah jij moet het weten, mij maakt het niet uit.' Ik grinnikte even zacht als ik zag hoe Liam aan het nadenken was. 'He, doe jezelf geen zeer he?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Wil je echt met haar praten? ze is zes.." Zei ik half lachend. "Hier komt ze." Zei ik tegen Alison en overhandigde haar mijn mobiel.

    Marylinn Savarin

    stilletjes lachend neem ik de telefoon aan en wacht even. 'Liam! Liam!' Geschrokken hou ik de telefoon even weg bij mijn oor. 'Jouw zusje kan goed roepen.' Het meisje aan de andere kant van de lijn bleef even stil. 'Ben jij Marylinn?' Ik knikte maar besefte dan dat ze dat niet zou zien dus zei ik maar gewoon 'ja.' Dit keer was ik erop voorbereid als ze weer begon te schreeuwen. 'Mama! Ik heb Liam verloofde aan de telefoon!' Ik kon het niet laten en schoot verschrikkelijk hard in de lach. 'Wat heb je haar in godsnaam proberen wijsmaken?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Zelfs vanaf hier kon ik Alison horen. Ik begon te lachen. "Kom je wel achter" Antwoorde ik en gebaarde dat ze verder moest praten. Ik kon maar met moeite mijn lachen in houden.

    Marylinn Savarin

    Hoofdschuddend hoorde ik hoe het kleine meisje een uitbrander kreeg. 'Alison toch.' Ik vermoedde dat, dat de moeder van Liam en Alison was. 'Marylinn?'
    'Ja Alison?' Ik hoorde bijna hoe ze op haar lip beet. 'help me.' mimede ik snel naar Liam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik schudden lachend mijn hoofd. "Jij wilde haar ook aan de telefoon, praat maar gewoon met haar." Zei ik gerustellend. Ik ging naast haar zitten en sloeg mijn arm om haar middel.

    dit is Alison:

    [mweep, die's schattig]

    Marylinn Savarin

    Ik zuchtte even kort. 'Wat wou je vragen Alison?'
    'Vind je Liam leuk, Heel leuk of heel heel heel erg leuk?' Ik wist niet goed wat ik moest zeggen en ik wist zeker dat Liam nu ook heel aandachtig aan het luisteren was. 'Zal ik je dat ooit eens een keertje in je oor komen fluisteren als je broer niet meeluisterd?' alison stampte een keer met haar voetjes en riep zo hard als ze kon dat 'Liam bij de telefoon weg moest.' Ik barstte in lachen uit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik lachte en stond op. "Ik ga mijn schoenen verwisselen dus ik ben zo terug." Ik kuste haar wang en liep mijn kamer in. Alison was een klein monstertje zonder geweten. Toch hield ik van haar.

    [Ja lief je! ]

    Marylinn Savarin

    'Dus.' drong ze aan met een klein stemmetje. 'Ik hou heel,heel, heel veel van je broer, liefje.' Alison liet een goedkeurend geluid horen en de andere kant en begon toen al één stuk door te praten over wat we zaterdag allemaal gingen doen. 'En met jou erbij word het gewoon volmaakt.' Niet begrijpend had ik naar die zin geluisterd, de rest van haar verhaal ontging me. 'Daaaag Mary!' Zonder er echt bij na te denken verbeterde ik haar 'Linn.'
    'Daaag Linn!' Ik lachte een keertje kort. 'Dag Alison.' Net op dat moment kwam Liam buiten. 'Zaterdag?' vroeg ik hem niet begrijpend.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:23 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik ga zaterdag naar mijn familie toe, is een half uur hier vandaan, ik had gevraagt of je mee mocht." Ik voelde dat ik een beetje rood werd en haalde maar even een hand doormijn haar om mezelf een houding te geven. "En ja dat vond Alison heel leuk want die denkt wat wij gaan trouwen." Grijnsde ik toen.

    Marylinn Savarin

    'Hoe zou ze daar zo opeens opgekomen zijn?' Vraag ik met een ironisch stemmetje. Ik weiger antwoord te geven op zijn onuitgesproken vraag zodat ik hem eventjes kan kwellen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Je hoeft niet mee als je niet wilt hoor." zei ik vlug waardoor ik een beetje over mijn woorden struikelde. "Maar het leek me gewoon leuk." Ik trok met mijn linkerhand aan mijn shirt terwijl ik weg keek.