• Wat is de mooiste uitvaart die jij hebt meegemaakt.

    En dan bedoel ik waar alles perfect geregeld was enzo.

    Als ik moet keizen is dat de uitvaart van een vriendin van mij en mijn stiefbroer.

    Ik weet nog dat niet eens alle aanwezigen in de zaal konden en dat er buiten een hele rij mensen stond en een felroze auto. Het was zo erg dat het overige verkeer niet meer door kon.

    Ze kwam binnen in een relroze kist met bovenop rode rozen. Haar vriend en haar schoonbroer hebben terplekke een rap voor haar gedropt. Dta was echt heel pakkend.

    De muziek was echt goed gekozen.
    Precies hoe ze was.
    Haar broer vertelde over de kattekwaad die hij met haar uithaalde en dat was echt lachen.
    En op dat moment werd broodje Bakpao van de Opposites gedraaid precies op het goede moment.
    Daarna vertelde haar vriend over hun eerste ontmoeting en op dat moment werd my heart will go on gedraaid. Alles was echt precies op het goede moment.


    In het moteruim (of hoe je dat ook schrijft) was het heel zwaar. iedereen was aan het huilen en we mochten alvast wat op haar kist schrijven. Ik heb toen heel veel steun gehad aan mijn broer.


    Nee tuurlijk zijn uitvaarten niet mooi maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:31 ]

    ik heb maar 1 uitvaart echt bewust meegemaakt, bij de rest was ik nog jong


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb alleen nog maar een begrafenis van mijn moeder gehad, toen ik 3,5 was..
    voor de rest volgens mij niet, dus ik weet niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Geen enkele uitvaart die ik heb meegemaakt was mooi.
    Uitvaarten zijn niet mooi. Nooit.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Geen enkele uitvaart die ik heb meegemaakt was mooi.
    Uitvaarten zijn niet mooi. Nooit.


    Nee natuurlijk zijn ze dat niet.


    Maar je weet wat ikbedoel.

    Anitaaa schreef:
    Geen enkele uitvaart die ik heb meegemaakt was mooi.
    Uitvaarten zijn niet mooi. Nooit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Die van mijn opa kan ik niet goed meer herinneren, dus die van mijn moeder maar. Alleen die vond ik niet mooi,, maar erg.
    Sowieso hoe kan je een uitvaart nou mooi vinden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb van mijn opa en overgrootoma mee gemaakt. bij mijn opa was ik jong 4 ofzo maar ik weet nog zijfn kist. bruine kist met soort van witte en zilveren rozen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frigga schreef:
    Die van mijn opa kan ik niet goed meer herinneren, dus die van mijn moeder maar. Alleen die vond ik niet mooi,, maar erg.
    Sowieso hoe kan je een uitvaart nou mooi vinden?


    Je begrijpt wat ik bedoel.


    Dat je goed en passend afschied heb kunnen genomen van degene.

    Dus niet dat het snel afgeraffeld is.

    Anitaaa schreef:
    Geen enkele uitvaart die ik heb meegemaakt was mooi.
    Uitvaarten zijn niet mooi. Nooit.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    De enige die ik me herinner, daar ging alles fout bij.

    En idd, uitvaarten zijn nooit mooi, je bedoelt zeker waarbij alles goed ging ofzo en perfect geregeld was?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    De enige die ik me herinner, daar ging alles fout bij.

    En idd, uitvaarten zijn nooit mooi, je bedoelt zeker waarbij alles goed ging ofzo en perfect geregeld was?



    Dit.

    Uitvaarten zijn niet mooi, omdat je iemand verliest die je dierbaar is. Ik heb met dat betreft geen enkele uitvaart mooi gevonden, om die reden.


    26 - 02 - '16

    ik had er nog nooit een meegemaakt tot precies 2 maanden geleden mijn opa(mama's kant) is overleden en 4 weken later mijn oma(papa's kant)
    mijn opa's uitvaart was zo super mooi, echt zoals het hoort te zijn<3
    die van mijn oma was natuurlijk ook super mooi<3

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:33 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    In ieder geval niet de begrafenis van mijn beppe. (cat)
    Slecht geregeld door die akelige, nare, rottantes van me.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb maar twee uitvaarten meegemaakt, en ik kan ze me beide niet goed herinneren omdat ik nog heel jong was toen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the