• Wat is de mooiste uitvaart die jij hebt meegemaakt.

    En dan bedoel ik waar alles perfect geregeld was enzo.

    Als ik moet keizen is dat de uitvaart van een vriendin van mij en mijn stiefbroer.

    Ik weet nog dat niet eens alle aanwezigen in de zaal konden en dat er buiten een hele rij mensen stond en een felroze auto. Het was zo erg dat het overige verkeer niet meer door kon.

    Ze kwam binnen in een relroze kist met bovenop rode rozen. Haar vriend en haar schoonbroer hebben terplekke een rap voor haar gedropt. Dta was echt heel pakkend.

    De muziek was echt goed gekozen.
    Precies hoe ze was.
    Haar broer vertelde over de kattekwaad die hij met haar uithaalde en dat was echt lachen.
    En op dat moment werd broodje Bakpao van de Opposites gedraaid precies op het goede moment.
    Daarna vertelde haar vriend over hun eerste ontmoeting en op dat moment werd my heart will go on gedraaid. Alles was echt precies op het goede moment.


    In het moteruim (of hoe je dat ook schrijft) was het heel zwaar. iedereen was aan het huilen en we mochten alvast wat op haar kist schrijven. Ik heb toen heel veel steun gehad aan mijn broer.


    Nee tuurlijk zijn uitvaarten niet mooi maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:31 ]

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ja, dat is zo. Hij had geen anorexia, wel borderline. Hij haatte zichzelf en hij is als klein kind (seksueel) misbruikt door zijn vader, die is later opgepakt maar tot die tijd, als Steve zich rot voelde en het zei, zei zijn vader doodleuk: 'Ach weet je wat, kutkind? Hang jezelf lekker op, ben ik ook van jouw lelijke rotkop af.'. Hij was een beetje... alternatief, droeg alleen maar zwart en zijn haar was behoorlijk lang, maar hij was wel ontzettend lief en ik heb samen met hem een van de moeilijkste perioden in mijn leven doorgemaakt. We waren beiden ooit seksueel misbruikt (ik niet door mijn vader maar door een vriend, herhaalde malen. Ik heb sinds een week eindelijk de moed om het te zeggen en ik schaam me er ook niet meer voor), een beetje alternatief en tja... hij was echt mijn maatje. Ik ga nog wel naar zijn graf toe enzo, met kerst, zijn verjaardag, zijn sterfdag etc. maar het doet wel pijn. Had het er best moeilijk mee want hij was mijn steun en toeverlaat.

    Dat is zo sad. Al de goede mensen op Aard nemen blijkbaar een vloek op zich door zo te zijn. En ik hoop dat je er bovenop komt, je kan je altijd P of GB'en, aangezien ik ook wat nare dingen heb meegemaakt. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Dat is zo sad. Al de goede mensen op Aard nemen blijkbaar een vloek op zich door zo te zijn. En ik hoop dat je er bovenop komt, je kan je altijd P of GB'en, aangezien ik ook wat nare dingen heb meegemaakt. (bloos)


    Ye seem very kind, me mukker (Schots: you seem very kind, my friend).

    I will : )


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die nog nooit een uitvaart meegemaakt hebben Ö Dat lijkt me echt vreemd..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die nog nooit een uitvaart meegemaakt hebben Ö Dat lijkt me echt vreemd..
    Ik heb er serieus nog nooit 1 meegemaakt


    Today will be Girl's Day party with you~

    ShanghaiLove schreef:
    (...)Ik heb er serieus nog nooit 1 meegemaakt


    Dat vind ik zo raar hè ö
    Zelfs niet van dieren ofzo? -niet echt utivaart, maar bon-

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat vind ik zo raar hè ö
    waarom? :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Endure schreef:
    Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die nog nooit een uitvaart meegemaakt hebben Ö Dat lijkt me echt vreemd..

    Waarom? Er zijn wel mensen gestorven in mijn familie maar ik ben gewoon nooit naar hun begrafenis geweest omdat ik hen nooit gekend heb. Dat is toch niet zo raar?


    comfort in c h a o s

    Stryder schreef:
    (...)
    Waarom? Er zijn wel mensen gestorven in mijn familie maar ik ben gewoon nooit naar hun begrafenis geweest omdat ik hen nooit gekend heb. Dat is toch niet zo raar?


    Zo ken ik er nog wel 10, maar ik bedoewl dat ze niemand hebben die zeg maar gestorven is ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik kan me echt heel moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die nog nooit een uitvaart meegemaakt hebben Ö Dat lijkt me echt vreemd..


    In mijn cultuur hebben we niet zo'n heel uitvaart gebeuren. Gewoon begraven worden, and that's it. Klinkt hard, maar zo is 't bij mij tenminste.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    In mijn cultuur hebben we niet zo'n heel uitvaart gebeuren. Gewoon begraven worden, and that's it. Klinkt hard, maar zo is 't bij mij tenminste.

    Mag ik vragen welke cultuur dat is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Mag ik vragen welke cultuur dat is?


    Ja hoor, ik ben moslim. Dus ik heb er eigenlijk geen meegemaakt omdat ze worden begraven in hun geboorteland. Dus niet hier, in Nederland.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ja hoor, ik ben moslim. Dus ik heb er eigenlijk geen meegemaakt omdat ze worden begraven in hun geboorteland. Dus niet hier, in Nederland.

    Oh,ok.
    Lijkt me soms wel moeilijk, je kan dan nooit even naar het graf ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Oh,ok.
    Lijkt me soms wel moeilijk, je kan dan nooit even naar het graf ofzo.


    Dat is waar, ik kan het graf dan alleen een paar keer per jaar bezoeken, in de zomervakantie.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:53 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb tot nu toe twee uitvaarten meegemaakt, en beiden vond ik ze vreselijk. De eerste was van mijn vader toen ik 9 was, en het greep me ontzettend erg aan. Het was een redelijk mooie dienst maar er gingen een aantal dingen fout. De pastoor kwam echt couldn't be more careless over, hij sprak mijn broers naam verkeerd uit en ze hadden niet goed aangegeven wanneer de muziek moest draaien dus hij draaide telkens te laat. Voor de uitvaart hadden we ook al problemen met een of andere arts die persee wilde dat mijn vader op de bank, of op het bed werd opgebaard. Dat zou dan moeten zijn dat we een lijk op de bank hadden liggen, óf me moeder naast een lijk moest slapen. Bah bah.

    Mijn tweede uitvaard was die van mijn oom, vorig jaar. Hij was verschrikkelijk aangezien ik gelijk begon te janken toen ik al maar de zaal binnen kwam. Er zaten nog zo veel negatieve herinneringen aan van het verlies van mijn vader dat het echt mega zwaar voor me was, ik heb dan ook de hele tijd maar naar buiten gekeken en mijn gedachten verzet omdat ik bang was dat ik een paniekaanval zou krijgen. Buiten dat was het wel een mooie uitvaard, de pastoor kwam heel erg lief over en hij leek wel een goede vriend van mijn oom, zo mooi vertelde hij het. Hij vertelde zelfs nog even over mijn vader, want mijn vader en mijn oom waren hele goede vrienden.

    Pfff, als ik binnekort weer een uitvaart heb dan weet ik echt niet of ik het trek, ik wil eerst mijn vader verwerkt hebben, maar het is ook weer zo naar om niet te gaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Een jonge vrouw met drie kinderen die is overleden aan kanker. Het was ook mijn eerste begrafenis, en ik heb zo erg gehuild. Maar de muziek, de kist, de mensen, alles was goed zo & het was een heel mooi afscheid. Het was ook op 14 februari gedaan, haar verjaardag. Dat klopte ook, want ze was een heel liefdevol mens(bloos)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?