• Wat is de mooiste uitvaart die jij hebt meegemaakt.

    En dan bedoel ik waar alles perfect geregeld was enzo.

    Als ik moet keizen is dat de uitvaart van een vriendin van mij en mijn stiefbroer.

    Ik weet nog dat niet eens alle aanwezigen in de zaal konden en dat er buiten een hele rij mensen stond en een felroze auto. Het was zo erg dat het overige verkeer niet meer door kon.

    Ze kwam binnen in een relroze kist met bovenop rode rozen. Haar vriend en haar schoonbroer hebben terplekke een rap voor haar gedropt. Dta was echt heel pakkend.

    De muziek was echt goed gekozen.
    Precies hoe ze was.
    Haar broer vertelde over de kattekwaad die hij met haar uithaalde en dat was echt lachen.
    En op dat moment werd broodje Bakpao van de Opposites gedraaid precies op het goede moment.
    Daarna vertelde haar vriend over hun eerste ontmoeting en op dat moment werd my heart will go on gedraaid. Alles was echt precies op het goede moment.


    In het moteruim (of hoe je dat ook schrijft) was het heel zwaar. iedereen was aan het huilen en we mochten alvast wat op haar kist schrijven. Ik heb toen heel veel steun gehad aan mijn broer.


    Nee tuurlijk zijn uitvaarten niet mooi maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:31 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Je begrijpt wat ik bedoel.


    Dat je goed en passend afschied heb kunnen genomen van degene.

    Dus niet dat het snel afgeraffeld is.

    Nee ik begrijp niet wat je bedoelt. Zo iets kan je toch niet mooi noemen. Ik snap dan ook niet dat mensen zeggen dat het een mooi en passende uitvaart was, hoe kan dat nou mooi of passend zijn.
    Je kan nooit goed afscheid nemen, ik denk zelfs niet dat een uitvaart daar voor bedoelt is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Templesmith schreef:
    In ieder geval niet de begrafenis van mijn beppe. (cat)
    Slecht geregeld door die akelige, nare, rottantes van me.



    Wat ging er allemaal fout dan?

    Anitaaa schreef:
    Geen enkele uitvaart die ik heb meegemaakt was mooi.
    Uitvaarten zijn niet mooi. Nooit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hale schreef:
    (...)


    Wat ging er allemaal fout dan?

    Niet zo veel, maar die naarlingen hadden helemaal geen rekening gehouden met anderen. Stomme egoïstische roddeltrienen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee ik begrijp niet wat je bedoelt. Zo iets kan je toch niet mooi noemen. Ik snap dan ook niet dat mensen zeggen dat het een mooi en passende uitvaart was, hoe kan dat nou mooi of passend zijn.
    Je kan nooit goed afscheid nemen, ik denk zelfs niet dat een uitvaart daar voor bedoelt is.



    Nee ik heb ook geen afschied kunnen nemen van haar want ze zit nog steeds in me hart. Maar ik ben al lang blij dat ze een fatsoenlijke begrafenis heeft gehad.

    Templesmith schreef:
    (...)
    Niet zo veel, maar die naarlingen hadden helemaal geen rekening gehouden met anderen. Stomme egoïstische roddeltrienen.


    O.

    Hoe bedoel je dat?

    Sorry, alleen op die van mijn oma geweest. Die was wel heel mooi, maar dat was ook een goed afscheid.


    SLOAN.

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee ik begrijp niet wat je bedoelt. Zo iets kan je toch niet mooi noemen. Ik snap dan ook niet dat mensen zeggen dat het een mooi en passende uitvaart was, hoe kan dat nou mooi of passend zijn.
    Je kan nooit goed afscheid nemen, ik denk zelfs niet dat een uitvaart daar voor bedoelt is.

    Ik denk dat het voor ieder persoon en elke situatie anders is(:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 18:39 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Hale schreef:
    (...)

    O.

    Hoe bedoel je dat?

    Precies zoals ik het zeg. (cat)
    Ik heb er geen zin in om dat allemaal uit te typen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    (...)
    Precies zoals ik het zeg. (cat)
    Ik heb er geen zin in om dat allemaal uit te typen.


    ok.

    Uitvaarden zijn niet mooi…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nog maar 1 uitvaart meegemaakt van iemand die ik amper kende.


    Life is hard and then we die

    Ik was 6 toen mijn oppasmoeder overleedt aan kanker. Ik weet alleen nog dat de dag van haar dood de verschrikkelijkste dag van mijn leven is. Haar uitvaart scheen mooi te zijn maar ik kan het me niet herinneren. Alleen het feit dat niemand wilde dat ik haar opgeborgen zag in de kist maar dat ik toch ben gaan kijken en een tekening bij haar heb gelegt. God, ik mis haar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hale schreef:
    (...)


    Nee ik heb ook geen afschied kunnen nemen van haar want ze zit nog steeds in me hart. Maar ik ben al lang blij dat ze een fatsoenlijke begrafenis heeft gehad.

    Als je afscheid neemt zit die gene nog gewoon in je hart hoor, dat heeft niks met mekaar te maken.
    Ik moet zeggen dat ik de begrafenis van mijn moeder, met alleen ik mijn vader en zus, mooier vond dan de crematie, met iedereen er bij. Zelfs mensen die haar niet eens echt kende(zoals mijn leraressen). Daarom hou ik niet van uitvaarten, het is zo, nep is niet het goede woord maar echt is het ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben van mening dat uitvaarten wel mooi, ontroerend en soms zelf bijzonder kunnen zijn (:


    "I shut my eyes in order to see.'